vaimolle kahta yhtäaikaa
olen haaveillut että haluaisin rakastella vaimoni kanssa niin että mukana olisi myös toinen mies. Tähän henkilöön voisi aluksi tutustua esim s-postitse ja sitten sopia tilaisuuden tullen tapaaminen vaikkapa hotelliin jolloin molempien osapuolien identiteetti pysyisi salassa.
En vain ole koskaan uskaltanut kertoa vaimolleni tällaisesta fantasiasta.
Onko muilla saman suuntaisia fantasioita tai kokemuksia kolmannesta osapuolesta?
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="10.08.2009 klo 14:20"]
olen haaveillut että haluaisin rakastella vaimoni kanssa niin että mukana olisi myös toinen mies. Tähän henkilöön voisi aluksi tutustua esim s-postitse ja sitten sopia tilaisuuden tullen tapaaminen vaikkapa hotelliin jolloin molempien osapuolien identiteetti pysyisi salassa.
En vain ole koskaan uskaltanut kertoa vaimolleni tällaisesta fantasiasta.
Onko muilla saman suuntaisia fantasioita tai kokemuksia kolmannesta osapuolesta?
[/quote]
Minulla on samanlaiset haaveet ja olen niistä kertonutkin vaimolleni,hän kuittaa ne vain hupsutteluksi,mutta olen aivan tosissani. Haluaisin niin olla osallisena siihen,mutta sanoin vaimolle,että hän saa mennä vieraan kanssa sänkyyn heti,jos tulee kohdalle mies joka "kolahtaa".. Vaimo katsoi mua pitkään ja sanoi,että nyt uskoo että olen tosissani. Jatkoi sanoen,että minä riitän hänelle täysin,eikä hän voi toivettani toteuttaa ehkä ikinä. Ei suostu edes fantasioimaan yhdessä vieraasta. Minä en hae nyt lupaa itselleni käydä vieraissa,eikä se mua kiinnostakkaan,mutta olen valtavan pettynyt,kun vaimo torpeedoi haaveni alas. Hän tietysti itse päättää,mutta kuitenkin..
Ukkomies-50v
Olimme vaimon kanssa viettämässä hotelliviikonloppua noin vuosi sitten. Maatessamme sängyllä kevyessä nousuhumalassa ja tunnelman ollessa vahvasti latautunut, kysyin vaimoni fantasioista. Ensin hän kertoi, kuinka häntä tuntematon mies naisi metsätien varressa auton konepellin päällä ja kuvasti tapahtuman yksityiskohtaisetsi. Sanoin sen kuulostavan kiihottavalta ja kysyin muista fantasioista. Rohkaistuneena hän kertoi, kuinka olisi kaksi miestä ja ne naisivat häntä yhtä aikaa. Kerroin sen olevan myös minun fantasiani paitsi, että minä olisin se toinen mies. Sinä yönä naimme kymmenisen kertaa viritellen eri versioita tästä fantasiasta. Seksielämämme sai ihan uuden sävyn. Voi olla, että sopivan miehen tullessa kohdalle toteutamme haaveen, emme kuitenkaan etsi aktiivisesti (tuttu se ei mielestämme voi olla). Olemme olleet yli 20 vuotta yhdessä ja vähän yli 40 -kymppisiä, joten luottamus on kohdallaan.
Olimme vaimon kanssa viettämässä hotelliviikonloppua noin vuosi sitten. Maatessamme sängyllä kevyessä nousuhumalassa ja tunnelman ollessa vahvasti latautunut, kysyin vaimoni fantasioista. Ensin hän kertoi, kuinka häntä tuntematon mies naisi metsätien varressa auton konepellin päällä ja kuvasti tapahtuman yksityiskohtaisetsi. Sanoin sen kuulostavan kiihottavalta ja kysyin muista fantasioista. Rohkaistuneena hän kertoi, kuinka olisi kaksi miestä ja ne naisivat häntä yhtä aikaa. Kerroin sen olevan myös minun fantasiani paitsi, että minä olisin se toinen mies. Sinä yönä naimme kymmenisen kertaa viritellen eri versioita tästä fantasiasta. Seksielämämme sai ihan uuden sävyn. Voi olla, että sopivan miehen tullessa kohdalle toteutamme haaveen, emme kuitenkaan etsi aktiivisesti (tuttu se ei mielestämme voi olla). Olemme olleet yli 20 vuotta yhdessä ja vähän yli 40 -kymppisiä, joten luottamus on kohdallaan.
mies veti herneet nenään.
joskus sitten panee perseeseen ja hommailee dildolla pillunpuolella...niinkuin se nyt sama asia ois!
minkäs teet. iteppähän olen tuon tuohon valinnut. näin jälkeenpäin ajateltuna ois voinu olla hyvä asia keskustella fantasioista ennen vakiintumista....
Itselläni on samanlainen fantasia ja olen siitä vaimolle puhunut. Vaimo kyllä tuntuu kiihottuvan aiheesta mutta ei halua kokeilla.
Mutta sen olen sentään saanut kokea, että etelän matkalla on vaimo ollut paljain rinnoin ihmisten keskellä biitsillä. Moni mies vilkuili häntä ja sen muistelu antaa vieläkin säpinää :)
kerään rohkeutta kertoa vaimolle fantasiastani. EHKÄ. Viisaat toisaalta sanovat että fantasiat kannattaisi pitää täysin omana tietonaan niin silloin ne säilyttävät hohtonsa.
kuitenkin vastauksia useammilta.
Siis vastaväitteitä, -huomautuksia ja mitä vain aiheesta.....
En kylläkään unelmoi tuollisesta anonyymistä hotellitapaamisesta vaan siitä, että meillä olisi perhetuttavana mukava vannoutunut poikamies, jolla kuitenkin olisi suhde vaimooni. Vaimokin tietää tästä, muttei tunne vetoa moiseen. Nuorempana fantasioin paljon myös siitä, että vaimolla olisi suhde johonkin vanhempaan mieheen ja miten vaimo tullut miehelle raskaaksi. No parempi taisi kuitenkin olla, että lapset tuli tehtyä itse...
juuri samasta kuin edellinen mies mutta naisena.
Tahtoisin kahta miestä yhtä aikaa ehdottomasti mutta tahtoisin todellakin valita miehet huolellisesti :)
Mun mies on kyllä niin äijä etten edes harkitse kertovani hänelle asiasta. Mutta jatkan unelmointia siitä että toinen mies nussii mua ja toinen työntää mulkkua suuhua samalla ja sitten vaihto.
Itse kerroin vaimolleni halustani nähdä hänet toisen miehen kanssa. Ensin hän ei innostunut, mutta sitten se tapahtui ja hän piti siitä kuten minäkin. Parempaa maustetta seksielämään ei ole.
himottaa niin pirusti kun ajattelen koko asiaa. vain rohkeus kysymiseen puuttuu.
himottaa niin pirusti kun ajattelen koko asiaa. vain rohkeus kysymiseen puuttuu.
Olisitpa mieheni.. Vastaukseni olisi kyllä!
Minua ajatus toisesta miehestä rakastelemassa vaimoani kiihottaa. Vaimon ylipuhuminen kesti aikansa, mutta sitten tilaisuuden tullen toteutimme. Toteutus vaan ei ollut kovin harkittu - satunnainen mies ristelyllä humalassa.
Hauskaa oli, mutta aamulla morkkis. Onneksi ei tullut tauteja tai muita ongelmia.
Viisastuneena seuraava mies etsittiin netistä ja tapailimme useita kertoja ennen sänkyyn päätymistä. Kaikki meni hyvin kunnes vaimolla nousi tunteet turhan pintaan. Mies luuli, että kuviossa on muutakin kuin seksiä ja kun asiat eivät edenneet tuli mustasukkaiseksi.
Hirveä soppa.
seksin aikana ottaa mukaan myös veli hopean lämmittelemään ajatusta kolmannesta osapuolesta. Saa nähdä mikä on reaktio.
Olisitpa mieheni.. Vastaukseni olisi kyllä!
...mies sitten suostu kolmenkimppaan? Itseä houkuttaa ajatus vaikka muuten olenkin mustasukkainen.
Itselleni tuli lopulta avioero kuudentoista vuoden seurustelun jälkeen kun kokeilimme miestä kolmanneksi pyöräksi. Itselläni on sellainen 16/4,5 kalu eli ihan normikelpoinen. Vaimo ei ollut koskaan saanut emätinorgasmia ja etsimme kolmatta pyörää netin avulla. Vaatimukseni oli minua isompi ja paksumpi kalu jotta rouva sai jotakin uutta. Oli muuten aika ristiriitainen fiilis kun rouva kiljui nautinnosta enemmän kuin koskaan. Kiihotti ja vitutti, varsinkin kun rouva sai elämänsä ensimmäiset emätinorgasmit tämän himonussijan käsittelyssä. Rouva oli pari päivää kuin taivaassa ja mietin että tämäpä oli hyvä juttu. Melko nopeasti kävi kuitenkin niin ettei minun kaluni enää kelvannutkaan. Tämä raastoi suhdettamme ja lopulta tuli avioero. Ollaan yhteydessä harvakseltaan kun on yhteiset alaikäiset lapset vaikka asummekin eri paikkakunnilla nykyisin. Ei alkanut seurustelemaan kyseisen miehen kanssa mutta oli vielä salaa tavannut joitakin kertoja tämän yhteisen sessiomme jälkeen.
Jollakin toimii mutta meillä ei. Nyt olen itse sinkku enkä ikinä halua kokeilla samaa uudelleen jos vielä innostun vakiintumaan pysyvästi jonkun naisen kanssa. On tässä tietysti se hyvä puoli että sinkkuna voi hakea kokemuksia lisää ja olen huomannut että kyllä tälläkin värkillä saa emätinorgasmit joskus liikkelle. Ehkä emme vain olleet vaimoni kanssa toisillemme yhteensopivia fyysisesti ja tämän vuoksi kaikki saattoi olla loppujen lopuksi parempi näin. Sääli lapsia, eli perheemme meni kyllä rikki seksiseikkailumme vuoksi.
M46