geishakuulat
Mieheni tilasi minulle netistä geishakuulat ja laitoin ne äsken ensimmäistä kertaa sisääni, muttei tunnu miltään. Pitäisikö näiden kanssa jumpata jotain erikoista tms., ts. muutakin kuin vain olla ja elää ne sisällään? Kertokaahan, miten geishakuulianne käytätte ja miltä ne teistä tuntuvat?
Kommentit (10)
Mulla on pienet, langattomat ja painavat kuulat. Pidän niitä sisällä vähintään joitakin kertoja viikossa (joskus 6/7 päivää), minimissään puoli tuntia. Lepopäivä pitää muistaa pitää ainakin kerran viikossa, sillä lantionpohjalihasten rentoutus ja lepo on ihan yhtä tärkeää kuin muussakin treenamisessa.
En tee sen kummempaa kuin siivoilen tms. Olen huomannut, että kuulat pysyy koko ajan pidempään sisällä, joten uskoisin, että se on merkki, että lantionpohjalihakset on vahvistuneet. Itse asiassa nyt on helpompi tehdä lantionpohjalihasten jumppaliikkeitäkin, kun ne liikkeet aiemmin tuntui jotenkin tosi epämiellyttäviltä ja vaikeilta tehdä. Olen siis synnyttämätön, mutta raskaana oleva nainen. Mulla on isommat, mutta samanpainoiset ja langalliset kuulat synnytyksen jälkeiseen aikaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2014 klo 15:52"]
Ei pysy sisällä, kun kiihottuu. Mä kiihotun muutenkin niin kauheen usein ja herkästi. Sit vielä tulee ajateltua pilluakin, kun kuulat on sisällä ja miehiä lähistöllä.
Nyt vielä näillä helteillä olen tavallisesti ilman pikkareita, niin kauheen noloa olisi, jos kuulat pullahtaisivat jalkovälistä lattialle tai jäisivät osittain roikkumaan hameen alta. En uskalla ulkoillessa käyttää ollenkan. Sit on vielä ne kiihottumista aiheuttavat vähäpukeiset, sepalus pullottaen kulkevat komistukset. Ne kostuttaa pimpan alta aikayksikön.
[/quote]
Juu sama homma.. Samat kuulat ei toisinaan pysy 5 minuuttia kauempaa sisässä, jos on ollenkaan kiihottunut, sitten taas toisella moodilla ne pysyy vaikka tunnin paikoillaan ja sitten saa vielä taistella ne ulos. Mulla on toisaalta sellaiset metalliset pienet painavat kuulat, jotka varmasti kosteudesta johtuen luiskahtaa nopsaa ulos.
miehesi ei siis vihjannut, vaan sanoi ihan suoraan, että rouvalla on löysä pillu.
Kuulat eivät tunnu siellä sisälläni olevankaan, kun ne on mukavasti kohdallaan. Istuessa, tai vaikka autolla ajaessa joskus tuntuvat painavan emättimen seinämää.
eli ne kiinteyttävät paikkoja, vaikkeivat tuntuisikaan sen kummemmin? Jotkut kuulemma saavat seksuaalistakin mielihyvää, kun kuulat ovat sisällä, itse en nyt kyllä ainakaan vielä tajunnut jujua, enemmän vertaisin tampoonin sisään laittamiseen, mutta ehkä taas olen jotenkin tyhmä? No, kunhan nyt edes jumppauttavat...
Kiitos vastauksesta!
Tämän huomaan ainakin kauempaa kuulien ollessa siälläni. Ei kuitenkaan ihan häiritsevästi. Käytän lihasten jumpan takia pääasiassa..((:
Vaan pitää samalla lihaksilla liikutella kuulia, eikö? Ainakin mulla pysyvät sisällä pitämättäkin...
Enkä minä niistä kyllä myöskään mitää mielihyvätuntemuksia ole saanut - muuten saisin kai tampaxistakin.
Ei pysy sisällä, kun kiihottuu. Mä kiihotun muutenkin niin kauheen usein ja herkästi. Sit vielä tulee ajateltua pilluakin, kun kuulat on sisällä ja miehiä lähistöllä.
Nyt vielä näillä helteillä olen tavallisesti ilman pikkareita, niin kauheen noloa olisi, jos kuulat pullahtaisivat jalkovälistä lattialle tai jäisivät osittain roikkumaan hameen alta. En uskalla ulkoillessa käyttää ollenkan. Sit on vielä ne kiihottumista aiheuttavat vähäpukeiset, sepalus pullottaen kulkevat komistukset. Ne kostuttaa pimpan alta aikayksikön.
kauanko naiset pitävän niitä "kuurina" ? 2vk jokapäivä?