SAATANA!!naapurin tupakka löyhkää meillä!!!
perkele,kun ei voi pitää omassa kodissaan ikkunaa raollaan,kun naapurinperkele polttaa takapihallaan tupakkaa,ja vielä jotain venäläiselle paskalle haisevaa!!!!!!!!!!!
ja juuri kun saan tuuletettua läpivedolla sen tupakanhajun meiltä pois,niin eikös se saatana sytytä jo uuden!!!!!!!
HAISTA NAAPURI PASKA.
KOHTA HAISTATKIN,LEVITÄN NIMITTÄIN RAJAPUSKALLENI KANANPASKAA HAISEMAAN....... OLE HYVÄ.
RAIKKAITA TUULIA SULLEKKIN!
Kommentit (71)
vaaranna terveyttäsi, tupakansavu sen sijaan vaarantaa. Kaikki terveydelle haitallinen toiminta pitäisi kieltää kerros- ja rivitaloissa. Muuttakoon tupakoitsijat sinne korpeen tappamaan itseään ja läheisiään.
Enkä pidä tupakan tuoksusta YHTÄÄN mutta tämä alla oleva on varmasti liioittelua! Ei rivarin takapihalla voi tupakka naapurin takapihalta noin haista, niin se vain on. Tai se haju leijailee hetken ja menee sitten pois. Mulla oli opiskeluaikoina kämppis, joka poltti eikä esim samalla parvekkeella kuivuvat pyykkini KOSKAAN haisseet tupakalle. Eli älkää nyt oikeasti viitsikö liioitella.
Me ollaan kärsitty ketjupolttavasta naapurista jo kaksi kesää. Tänä kesänä minulla on tullut lopullisesti mitta täyteen ja aletaan katsella uutta asuntoa heti kun ehditään. En tiedä mitä venäläistä paskaa tuo polttaa, venäläisestä eukosta on kyse kuitenkin. Täälläkään ei voi oleskella takapihalla, ei voi kuivattaa pyykkiä siellä, ei nukuttaa vauvaa, ei pitää sen puolen ikkunoita tai ovia auki IKINÄ. Taidan minäkin levittää kananpaskaa rajalle kun ei me itse siellä pihalla voida kuitenkaan olla. Tosin tupakoitsijoiden hajuaisti on yleensä jo niin tuhoutunut että tuskin se ämmä sitä edes huomaa.
asuntoon sisälle asti tulla TERVEYDELLE HAITALLISTA määrää tupakansavua, kenties vieno haju...Siksi toiseksikin naapurin pihalta jatkuvasti kuuluvat lasten rähinät voivat tosiaan olla ihan yhtä paljon vitutusta aiheuttava asia esim. tahallisesti lapsettomalle parille.
Tuossa on muuten toinen ketju, jossa kerrotaan, että vauvan itkua käytetään jopa kidutus"välineenä". Itsellenikin (yhden koliikkilapsen äiti) on lääkäri kertonut, että pitkäaikainen valvominen koliikki-itkuisen lapsen kanssa voi vaikuttaa paitsi psyykeeseen myös haitallisesti terveyteen.
Joten eiköhän anneta naapurien - lain ja järjestyssääntöjen puitteissa - tehdä mitä tekevät. Se, joka ei kestä muiden ratkaisuja, voi itse muuttaa ok-taloon sinne korpeen.
terv: ei-tupakoitsija, jonka toisessa naapurissa asuu pienlapsiperhe ja toisessa tupakoitsija. Molempien kanssa tulen toimeen, vaikka välillä vähän häiritseekin
ja vika löytyy oman pään sisältä, jos se alkaa omaa terveyttä (fyysistä/psyykkistä) nakertamaan. Eri asia tietenkin on oikea passiivinen tupakointi, joka tarkoittaa jotain ihan muuta kuin silloin tällöin tupakan savun haistamisen kaukaisuudesta. Minua ärsyttää naapurien kekkulointi puolialastomana meidän ruokailutilan ikkunoiden läheisyydessä. Ei silti tulisi mieleenkään mennä naapureille tästä valittamaan. Noloa olisi, jos saisivat tietää miten asia minua ärsyttää.
Samasta asiasta oon vetänyt aikoinaan kilareita. Itse tupakka allergikko, entinen astmaatikko. Vauva kun synty niin ei häntä varsinkaa missään nimessä kiva altistaa epäterveellisille löyhkille. Ja näillä helteillä raikas läpiveto olis erittäin autuasta ja helpottavaa. Raikkaasta ulkoilmasta nauttimisen pitäis olla jokaisen etuoikeus!
Parveke- ja takapihatupakointi kieltoon, ja taloyhtiöihin tupakkakopit pihan peränurkkaan!!!
- On tullut ikkunoita mielenosoituksellisesti paukuteltua...
jotta tupakoojat ovaatten ittekkäitä p***koja!
Jos tupakointi ärsyttää muutenkin, niin siitä voi paisuttaa tosi ison ongelman omassa päässään ja alkaa haistaa jo olemattomiakin välillä - lisäksi joillakin ihmisillä on taipumus valittaa aika pikkujutuistakin herkemmin.
Itseä ärsyttää naapureiden jatkuvasti räksyttävä koira. Ja voisin kuvitella, että kovaääninen lapsiperhekin alkaisi ottaa päähän pidemmän päälle.
Voihan se vaarantaa!
vaaranna terveyttäsi, tupakansavu sen sijaan vaarantaa. Kaikki terveydelle haitallinen toiminta pitäisi kieltää kerros- ja rivitaloissa. Muuttakoon tupakoitsijat sinne korpeen tappamaan itseään ja läheisiään.
Kyllä voi vaarantaa. Jatkuva univaje todellakin vaarantaa terveyden.
Esim. takapihalle / sisälle tuleva tupakansavu voi aiheuttaa allergia- ja astmaoireita.
isännöitsijä sanoi minulle kerran, kun asiaa yritin viedä eteen päin, että teidän täytyy varmaan muuttaa!
Minusta hullunkurisinta on se, että ravintolat ja työpaikat on pikkuhiljaa tehty savuttomiksi, mutta kotonaan pitää tästä käriä!
Mekin todella muutettaisiin maalle, jos saatais vain asuntomme kaupaksi :(
t. äiti ja kaksi astmaatikkoa
ja mä haluan kaikki autoilijat vittuun täältä, saakeli kun omassa kodissaan ja pihassaan joutuu haistelemaan niitä tappavia myrkkyjä :(
elämä on.
Olen lukenut että passiviisella tupakoinnilla voisi olla yhteyttä kätkytkuolemiin. Ja eittämättä muuten myös altistaa allergioille, flunssaan jne.
Mieti sitä rakas naapuri tupakoidessasi kun naapurissa on vauva ja lapsia. Siellä voi olla myös sairastava aikuinen.
Ja tämä viesti hyvällä. Onko tällaisesta asiasta mahdollista naapurin kanssa keskustella...paha paikka. Kukaan ei kuitenkaan halua naapuriinsa välejä menettää, kun on niitä kivojakin naapureita =).
Tupakan haju ei ole sama asia, kuin passiivinen tupakointi.
Raikkaasta ulkoilmasta nauttimisen pitäis olla jokaisen etuoikeus!
Parveke- ja takapihatupakointi kieltoon, ja taloyhtiöihin tupakkakopit pihan peränurkkaan!!!
- On tullut ikkunoita mielenosoituksellisesti paukuteltua...
Minä olen valittanut ikkunoiden ja lattioiden/seinien paukuttelusta isännöitsijälle, ja siitä tulee huomautus...
Naurettavaa valittaa anonyymisti, osoittaa mieltään ottamatta ensin häiriön aiheuttajaan yhteys!
mua raivostuttaa, kun naapurit kälättää tossa ikkunan alla, ei voi pitää luukkuja auki!!
Mua ärsyttää ihmiset, jotka käyttää ihan liikaa ihan liian voimakkaita hajusteita, yöööök
Mua ärsyttää kaikki mopoilijat, jotka tukkii tiet ja mua ärsyttää teiniporukat jotka sotkee ja rikkoo leikkipuistot.
Mua ärsyttää kaikki helkkarin koiranomistajat, saakeli kun joka paikka on täynnä kustajapaskaa ja isot koirat juoksentelee vapaana, ei uskalla lapsia päästää takapihalle.
Mua ärsyttää, että meille tulee posti vasta kahdelta, vaikka toiset saa jo yhdeksältä.
Ärsyttää, kun naapurin äijä tulee makuuhuoneen ikkunan alle tamppaamaan mattoja joka helkutin torstaiaamu kello 7.
Ärsyttää kun lehdenjakaja kolistelee käytävässä ja paukuttaa postiluukkuja juuri kun olen saanut koliikkivauvan nukahtamaan.
VTTU. tana.
sitten saatana käytetä julkisissa kulkuneivoissa tai palevluammateissa, eikä mieluusti mennä voimakkaasti parfymoituna rappukäytävään tai oman kämpän parvekkeelle. Tämäkin vituttaa monia ja ahdistaa astmaatikkoja!
Autot kieltoon! Vittu, että omalla pihalla ja julkisissa paikoissa joutuu autotonkin haistelemaan TODETUSTI EPÄTERVEELLISIÄ pakokaasuja!
Lemmikkieläimet pannaan perkele. Astmaatikon ei ole kiva joutua bussissa koiran viereen ja rappukäytävässäkin käy ahdistamaan.
Ja hemmetti sitten se melusaaste. Kaikki, joilla on koliikkivauva nukuttakoon sitä vauvaansa pihan perälle rakennetuissa VAUVANNUKUTUSKOPEISSA ja samaan koppiin ne hemmetin uhmaikäiset huutamaan. Paskaako lapsettomien ja työssäkäyvien täytyy kärsiä ja terveyttään riskeerata siksi, että toiset haluaa itsekkäästi penskoja pukata maailmaan.
Kotona saa olla vain ja ainoastaan tervehenkisesti ja hiljaisesti. Kaikki muu elämä pitää hoitaa suljetussa kopissa pihan perällä, ettei ap:n kaltaiset sielultaan omakotiasujat flippaa ja tule ovelle kirveen kera!
Ja ei, en itse tupakoi.
Meillä alakerran asukkaat polttavat parvekkeella. Savu tulee suoraan meidän parvekkeelle, jossa nukutan vauvaa vaunuissa. Ei kiva.
siellähän voi olla ihan sama ongelma. Sun kannattais muuttaa jonnekin korpee, siellä tuskin haisee tupakka.