Mistä oikeasti tuuheuttava/paksuntava hiusshampoo?
Onko suositella hiusten hoitotuotteita, jolla saisi hiukset näyttämään tuuheammalta tai niinku paksummalta? Markettien shampoota kokeiltu huonoin tuloksin.
T: lattepää
Kommentit (13)
Kannattaa kokeilla pestä kananmunankeltuaisvedellä hiukset. Keltuainen sekoitetaan pariin desiin viileää vettä. Ja pestään sillä. Sen jälkeen hoitoainetta jos sellaista käyttää. Itse olen pessyt tukan monta vuotta kananmunan keltuaisvedellä ja hiukset on todella ilmavat ja tuuheat ja eivät rasvoitu moneen päivään. Kannattaa kokeilla. Mikään shampoo ei tee hiuksia yhtä ilmaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kokeilla pestä kananmunankeltuaisvedellä hiukset. Keltuainen sekoitetaan pariin desiin viileää vettä. Ja pestään sillä. Sen jälkeen hoitoainetta jos sellaista käyttää. Itse olen pessyt tukan monta vuotta kananmunan keltuaisvedellä ja hiukset on todella ilmavat ja tuuheat ja eivät rasvoitu moneen päivään. Kannattaa kokeilla. Mikään shampoo ei tee hiuksia yhtä ilmaviksi.
Ehkä kokeilisin jollain shampoolla ensin
AP
Yves Rocherin shampoopala. Sininen paketti. En enää ikinä käytä muuta - pehmeät, tuuheat, kihartuvat hiukset ja täysin hilseetön päänahka.
Kannattaa googlata kananmunan keltuaisella hiusten peseminen. Itse en ole käyttänyt shampoota vuosiin. Hiukset on ilmavat ja hyväkuntoiset. Kannattaa kokeilla.
Peses ensin syväpuhdistavalla ja reilusti lämpimällä vedellä kerran ja heti perään Mitchellin volyymisampoolla ja sitten laita volyymihoitoaine.
Tuo Cutrinin volyymisuihke on kyllä ihan taikuutta. En olisi uskonut, että minun lättätukasta saa millään tuuhean näköistä, mutta tuollapa saa. Kampaamosta ostin.
Dermosilin suolashampoo on mun hiuksille tuuheuttavin.
Head and Shoulders Shampoo Citrus Fresh (ovh jotain 4,60) saatavilla marketeidsta, kaupoissa, apteekeista
Pese ensin Linna Hoitoaineella ja sen jälkeen Linna Shampoolla (siis käänteinen järjestys). Vanha konsti ja toimii.
Voi tulla järkytyksenä monelle, mutta hiukset ovat kuollutta solukkoa joka puskee päänahasta ulos.
Ainoa keino vaikuttaa hiusten paksuuteen on päänahan hoito ja syödä joku vitamiinikuuri (esim. biorion) joka vaikuttaa sisältäpäin.
Vierailija kirjoitti:
XZ hilseshampoo
Tarkoitan XZ teho hilseshampoota, kyllä tuuhentaa hyvin.
Minä olen todennut parhaaksi KMS tuuheuttavan shampoon ja Cutrinin volyymisuihkeen.