SAATANA!!naapurin tupakka löyhkää meillä!!!
perkele,kun ei voi pitää omassa kodissaan ikkunaa raollaan,kun naapurinperkele polttaa takapihallaan tupakkaa,ja vielä jotain venäläiselle paskalle haisevaa!!!!!!!!!!!
ja juuri kun saan tuuletettua läpivedolla sen tupakanhajun meiltä pois,niin eikös se saatana sytytä jo uuden!!!!!!!
HAISTA NAAPURI PASKA.
KOHTA HAISTATKIN,LEVITÄN NIMITTÄIN RAJAPUSKALLENI KANANPASKAA HAISEMAAN....... OLE HYVÄ.
RAIKKAITA TUULIA SULLEKKIN!
Kommentit (71)
älä siitä valita mopoilijoille että ne tukkii tiet ku ei sille mitää maha ku kukalie sit tehny neki 45km/h rajotukset mitkä on ihan perseestä.. esim espanjassa saa mopolla mennä 80 pruuuut
sinua ap oikein hyvin. Minulle tulee paha olo tupakanhajusta ja joskus pahimmillaan migreenikohtaus, ja tuntuu kaamealta kun tupakoitsijoiden mielestä heillä on oikeus tällaiseen toiset sairastuttavaan toimintaan. Ikinä en valittaisi kenenkään ruuantuoksuista, vaikka ei miellyttäisikään, koska onhan kaikkien syötävä. Tupakoitsijalla sen sijaan ei ole mitään syytä tai oikeaa tarvetta toimia niin kuin toimii.
ja jos se naapuriani häiritsisi niin toivoisin että hän tulisi siitä minulle sanomaan. Siitä huolimatta saattaisin joskus pihalla tupakoida, mutta voisin yrittää tehdä sen vaikka sellaisessa kohdassa niin ettei savu lennä suoraan viereiseen pihaan.
Minun naapuri tosin polttaa itsekin, joten häntä tuskin haittaa. Mutta kannattaa mennä sanomaan jos et ole mitään vielä sanonut, olkoot sitten toisen perusoikeus tai ei. Tietää ainakin miksi naapuri on niin "töykeä".
kuinka voi olla aikuiset ihmiset niin tyhmiä että vertaavat tupakan polton häiritsevyyttä esim vauvan itkuun. kaikki te nikotiini paskaa keuhkoihinne vetävät idiootit olette olleet myöskin itkeviä lapsia joskus.se on normaalia elämää ja kuuluu normaaliin ihmisen käyttäytymiseen. tupakan poltto on vapaaehtoista itsensä myrkyttämistä jonka puollustaminen tekee ihmisestä naurettavan.se todellakaan ei ole ihmisen elämään kuuluva pakote jota voi puollustella henkeen ja vereen. olen itse joskus polttanut ja ymmärrän kyllä kuinka vaikeaa voi olla lopettaminen. itse olin fiksu ja lopetin. enpähän myrkytä ketään ulkopuolista itseni lisäksi.
En ymmärrä miksi nämä astmaatikko ihmiset eivät muuta astmaatikko taloihin,meidän kaupungissa ainakin on moniakin sellaisia ja siellä EI SAA polttaa.Loppuisi se nurina lyhyeen.Jos muutetaan kerrostaloon,tai taloon missä naapureita niin se asia nyt vaan on niin että siellä saataa olla läskejä,tupakoivia,adhd-lapsia,juoppoja,kyyliä yms...jos ette kestä muita naapureita niin voitte muuttaa sinne korpeen jossa ei ole muuta "häiriötä" ja elämän ääntä kun lintujen sirputus ja muurahaisten pesiminen.
asu kerrostalossa,mutta kyllä on niin, että okt-asujakin joutuu monessa paikassa kärsimään tupakoitsijoiden huonoista käytöstavoista.
t. 56
ei sen tupakanmyrkyt mene naapuriin saakka vaan se haju tanopää!Miksi te vitun idiootit ajelette sillä autolla kun meidän lapsilla ei ole pian maapalloa kun ilmasto tuhottu...saatanan naurettavaa kun se ole elämäään kuuluva pakote!Itse olen fiksu enkä omista autoa.
ja moni joutuu kärsimään tehtaista tulevista savuista....
Tupakoiva ihminen on itsekäs ja ei piittaa muista ihmisistä. Tästä on hyvä esimerkki alakerran äijä joka polttaa sisällä aamusta yöhön. Rappukäytävässä on hirveä tupakanhaju joka tietysti leviää muihin asuntoihin. Kun tästä valittaa niin äijä suuttuu ja kertoo ettei jaksa enää kuunnella valituksia! Kun hajun yrittää tuuletta ulos mattoparvekkeelta niin äijä itse tulee raivoamaan oven takana!
Onneksi äijällä ei taida olla enää paljon elinaikaa jäljellä joten sitä päivä odotellaan!
Silloin kun savu ja haju kulkeutuu toisten ihmisten hengitysteihin!
Mekin olemme naapureille sanoneet hyvällä ja pahalla. Ei apua. Heidän koko sukunsa puolisoineen näyttää viihtyvän hyvin syöpäkääryleet suussa. Ihan ikkunoidemme alla. On se kumma kun ei millään voi mennä kauemmas. Alipaine vetää osan savusta ja hajusta huoneistoomme. Välillä haisee kuin kapakoissa ennen vanhaan!
Itse olen sairastunut lapsuuden passiivitupakoinnin takia lukuisiin allergioihin ja astmaan. (=Keuhkolääkärin mielipide, että tämä oli suurin yksittäinen tekijä sairastumisessani em. sairauksiin.)
Se on tosi kummallista että kuitenkin vain 20% suomlaisista tupakoi, ja meidän muitten pitäisi edelleenkin vain väistää ja hyväksyä tilanne mukisematta. Jos emme hyväksy, olemme ahdasmielisiä nipottajia.
Sori vaan, ei onnistu uhoaminen ("Ja minähän tupakoin niin kauan kuin henki pihisee" jne.)ja kessutteleminen minun kohdallani. Ja olen valmis menemään asiassa niin pitkälle kuin mahdollista ettei omien lasteni tarvitsisi kärsiä ja sairastua kenenkään tupakoinnin takia.
Nimim. Naarastiikeri
Itse kullakin kun oikeus asua missä haluaa. Täällä maaseudulla ei ole mitään allergiataloja, tms.
Kyllä itsekunkin pitäisi pystyä huomioimaan toisia - varsinkin kun on niin syöpävaarallisesta aineesta kyse kuin tupakasta.
Nimim. Lapsuuden pasiivitupakoinnista allergioihin ja astmaan sairastunut
polttavat alakerran vaunuvarastossa, josta tulee ilmastointiputki suoraan meidän vaatehuoneeseen. Ihanaa kun on nyt tupakalle haisevat vaatteet ja tekstiilit. Myös vauvan vaatteet mitkä myyntiin meinasin laittaa, vaan empä laitakkaan... :(
Täällä tulee sisälläpolttavan naapuriäijän tupakansavu sekä rappukäytävästä että jopa suljetusta parveken ovesta! Onneksi äijä on sairas eikä elää enää kovin kauan! Niin, kuulostaa kamalalta mutta tämä naapuri on jo 10 vuoden ajan terrorisoinnut tupakansavullaan ja estänyt käyttämästä oma parvekketta!
On pahasti pielessä. Vuodevaatteita ei saa ravistella omalla parvekkeella-tupakoida saa!
Naapureita ei saa häiritä- niin, toisten huoneilman ja terveyttä sekä kodinrauhan piilamistako ei ole häirintä?!
Raittiin ilman haluava joutuu muuttamaan-tupakoitisija jää!! Oikein??
Tupakoiva ei piittaa muista ainoastaan itseästään ja tupakastaan! Oman huoneilman pilaajan kanssa ei tarvitse eikä pidä olla väleissä! Täälläkin sisällä polttava ääliö oli valituksen(minulta)saatuan ruvennut kyselemään muilta naapureiltaan että häiritseekö hänen tupakointi. Ei kuulemma häiritse näitä idioottinaapureita!
Jokaisen pää tai sivu sisäkäynnin vieressä seisoo vähinten yksi tupakoiva! Idea on varmaan se että jokainen saisi varmasti oman annoksensa hänen tappavaa myrkkyään! Joka tapauksessa niin Itäkeskuksen Citymarketin pääsisäkäynnin seinään on tullut kyltti jossa kielletään tupakointia katoksen alla. Siellä siitä vaan yhä edelleen seisotan tupakka suupielessä! Onko piittamattomuutta vai silkka tyhmyyttä vaiko molempia??
Tupakoija on ääliö.
Muut naapurit ovat idiootteja.
Hyvä, että taloasi on siunattu yhdellä ääliöttömällä. Heh-heh.
Ja kaikillahan on varmaan rahaa muuttaa omakotitaloon pakoon tupakkatyranneja? Tupakka ei tee hyvää kenellekään, täysi myrkky.
lässyttää mitään, että naapurin tupakointi muka vaarantaa teidän terveyden! Luuletteko tosiaan saavanne jonkun keuhkosyövän siitä, että jostain etäältä leijailee muutama savukiehkura teidän täydelliseen pikku kotiinne?
Mahtaa ottaa päähän kun ei voi vaikuttaa toisten tekemisiin, pitää haistella tupakkia ja katella läskien vaappumista kaduilla ja tyhmien äitien huonosti pesemiä lapsia puistossa jne. jne.
Tämä palsta on niin täynnä toisiaan kyräileviä kaksnaamoja, että oksettaa.
P.S. mun mielestä kiroilevat ja rähjäävät ihmiset on vastenmielisiä.