Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reppu+valjaat lapselle?

Vierailija
09.08.2009 |

Olen muutamaan kertaan nähnyt lapsella repun, jossa on myös valjaat. Näytti näppärältä. Saakohan sellaisia Suomesta? Tietääkö kukaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pitäisi istua kököttää rattaissa jos tykkää kävellä, mutta meno on vielä sen verran päätöntä, että valjaat on ihan ykköset! Mieluummin annan lapseni taapertaa valjaissa kun väkisin istuttaa rattaissa. Korkeasaaressa neiti 1,8v käveli melkein kolme tuntia valjaissa ja oli ihan innoissaan. Rattaissa olisi vaan vinkunut kun ei pääse liikkumaan. Sen kun marisette lapsen "ulkoiluttamisesta" ei vois vähempää kiinnostaa. Lapseni turvallisuus ja hyvinvointi kiinnostaa enemmän. Eipä tarvitse sitten viisi vuotiasta kärräillä rattaissa kun on opetettu käyttämään omia jalkojaan! Muutenkin lapset liikkuvat nykyään aivan liian vähän. Eikä tarvi aina edes kuskata rattaita mukana, joka helpottaa muutenkin kulkemista.

nämä laiskat ratasvanhemmat eivät arvosta lapsen liikkumista eivätkä ymmärrä, että liikkuminen tekee hyvää lapsen kehitykselle. On niin paljon helpompaa sitoa lapsi rattaiden valjaisiin ja edetä aikuisten tahtiin.

Vierailija
22/27 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa myöshttp://www.hattentatti.fi/index.php?cPath=63_35_234

MEillä on ja on kyllä hyvät, kun pieni työntelee osan kauppareissusta itse rattaita. Takaa voi tulla fillari, vieressä menee autotie... vaikka joku kritisoi, että kuka haluaa taluttaa lastaan kuin lemmikkiä, niin ajatelkoon joku vain niin. Minä en halua, että lapsi juoksee fillarin tai vielä pahempaa, auton alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäyksenä edelliseen hakusana

Vierailija
25/27 |
17.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa n.30e. Meillä käyttämättömänä kun laps ei suostunu eikä me oltas kehdattu sittenkään käyttää. Ite olen ollu valjaissa 70-luvulla.

Vierailija
26/27 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buddy-valjasreppuja myy Suomessa www.vihreasammakko.fi. On kyllä ihan huippu reppu, meillä on 2-vuotias joka ei suostu enää istumaan rattaissa mutta saattaa tosiaan säntäillä holtittomasti sinne tänne. Itse tykkää käyttää tätä yksisarvis-reppua kovasti, on ollut käytössä esim. lomareissuilla eläinpuistossa ja muissa. :)

Vierailija
27/27 |
22.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullakin ollut "holtittomasti säntäilevä" 2v kaksikin kertaa. Toisen aikana oli lisäksi vauva. Silti en valjaita lapselle laittaisi. Jos ei osannut kävellä nätisti niin sitten rattaisiin. Ei siinä lapselta kysellä suostuuko vai ei... Kyse on kasvatuksesta. Valjailla mennään sieltä mistä aita on matalin. Mutta mitä se lapsi oppii?!