Ostaisipa joku mun tekemiä ompeluksia :)
Osaan tehdä omasta mielestäni kivoja lastenvaatteita, lähinnä tuunailuja, eli käytän hyväksi kirppareilta löytämiäni kankaita. Olen laittanut huutikseen myyntiin tekemiäni mekkoja ja essuja, mutta miksi kukaan ei halua ostaa niitä? :(
Kommentit (109)
mutta jos kirjoitan että haluaisin perustaa yrityksen ja vastaat minulle: 97, ei tule kannattamaan, niin kyllä se aika lailla vaikuttaa siltä että vastaat minun yrityshaaveisiini, et ap:n
T:97
Et ole maailman napa. Yrittäjänä kyllä pitäisi olla sisälukutaitoinen...
ihmettelinkin, että miten keskustelu oli niin asiallista niin pitkään. onneks alkoi jankutus ja haukkuminen.
t. aiemmin jotain mielestään asiallista kommentoinut
ehdat av-mammat löytäneet paikalle!taidatte olla kateellisia..?
Pakko kommentoida tuota halpaan ja hirveään kirpparikankaaseen liittyvää väitettä: luulevatko Zara-H&M-Lindex -akselilta vaatteensa ostavat todella, että näissä ylikansallisissa ketjuissa käytetyt kankaat ovat sen laadukkaampia ja arvokkaampia kuin suomalaiset paksut puuvillakankaat, jollaiselta ap:n mekonkin kangas näytti? Kyllä nämä isot vaateyhtiöt painavat kaikki kustannukset minimiin, mikä näkyy myös kankaiden laadussa ja työn jäljessä. 60-70-luvun suomalainen kangas on niihin verrattuna oikein laadukasta ja pitkään käytössä kestävää.
Toki en itsekään ostaisi kirpparikankaasta ommeltua vaatetta pelkän valokuvan perusteella, koska ikinä ei tiedä miltä vanhasta kankaasta tehty vaate oikeasti tuntuu ja näyttää. Selkäpuolelle on voitu valita vähän virttyneempi osa kankaasta tms. Mutta en kyllä ostaisi noiden halpismerkkienkään vaatteita nettikaupasta, sen verran haperilta ne kaupassakin tuntuvat.
Pakko kommentoida tuota halpaan ja hirveään kirpparikankaaseen liittyvää väitettä: luulevatko Zara-H&M-Lindex -akselilta vaatteensa ostavat todella, että näissä ylikansallisissa ketjuissa käytetyt kankaat ovat sen laadukkaampia ja arvokkaampia kuin suomalaiset paksut puuvillakankaat, jollaiselta ap:n mekonkin kangas näytti? Kyllä nämä isot vaateyhtiöt painavat kaikki kustannukset minimiin, mikä näkyy myös kankaiden laadussa ja työn jäljessä. 60-70-luvun suomalainen kangas on niihin verrattuna oikein laadukasta ja pitkään käytössä kestävää.i]
sinä kirjoitit, että ap maksaa verot ja että tällä on yritys. Sitten vasta käänsit puheet itseesi...
niin laita joku hakusana, ostan juuri tytölle syksyn aatteita ja ompeluksesi kiinnostaisivat kovasti, mieluusti myös tilaisin omistani. En jaksakäydä läpiä kaikkia mekkoja kuitenkaan...
Nimimerkkiä tai hakusanaa kaipaisin...
Tytöille helpommin löytyy kaikkea kivaa, mutta jos en halua pukea pojalle spidermania tai salama mcqueenia, mitä jää jäljelle?!? Uskoisin että kivoille poikien lastenvaatteille (2-6-vuotiaille) varmasti löytyy kysyntää!
- Hinnan on oltava kohdallaan
- Minun on pidettävä tuotteesta
(En tykkää retrosta, enkä epäkäytännöllisistä leveistä lyhyistä vaatteista.)
- Tuotteen on oltava saatavilla sopivassa paikassa ja katsottavissa.
- Ostan huutiksesta vain sellaisia merkkejä, joiden mitoituksen tiedän varmaksi.
4P:n teoria
Product = oikea tuote (Mekkosi on jees, mutta ei WAU)
Price = oikea hinta (Oikea hinta yhdelle mekostasi on 25 €, toiselle 5€, mutta on löydettävä ne, jotka haluavat maksaa enemmän
Place = jakelukanava, missä ne potentiaaliset asiakkaat liikkuu?
Promotion = pitää häpeämättä mainostaa tuotteitaan ja olla esillä ylpeästi.
- minulla on vain poikia. Poikien vaatteet kiinnostavat kyllä ja on totta, että poikien vaatevalikoima on huono. Teetkö poikienkin vaatteita?
- kuvan mekon kangas näyttää haalistuneelta (laita parempi kuva)
- hinta kova, jos kangas on yhtä huono, kuin luulen sen olevan
- en pidä ruskeasta
- en pidä "retro-tyylistä"
- mekko on aivan liian leveä. Tuohon mahtuisi kaksi pulleaa vauvaa ja kolme normaalikokoista. Kamalasti olen itsekin saanut lapsilleni leveitä vaatteita, joilla ei tee yhtään mitään. Ja poikani eivät ole mitään laihoja, vaan ihan normaalikokoisia. Kannattaa tehdä vaatteet ihan oikeiden vauvojen mittasuhteiden mukaan, eikä toisten vauvanvaatteiden mittasuhteiden mukaan. :)
- älä pelkää mainostaa vaatteitasi. En tiedä, kuinka huutiksessa mainostat tuotteitasi, mutta jos yhtä vaisulla/aralla tyylillä kuin täällä, niin tuskin sinua otetaan vakavasti.
T.sininen oransseja kukkia...(ja pari kypärämyssyä samalla)
Mekko on ihana, mutta mitoituksesta sanon ihan samaa. Pyöreämmälle lapselle varmaan juuri hyvä, mutta meidän kapealla keijulla tuleepi olkapää kauluksesta jos ei paitaa alla. Jos nyt olet sama myyjä, mutta mitoitusjuttu ainakin samanlainen.
ja ihastellut mekkojasi, mutta ihmetellyt mitoitusta; laittamasi linkinkin mekko on tosi leveä ja lyhyt, eli tuolla leveydellä toivoisin hiemn enemmän pituutta, ettei ihan napaan pääty! No joo, meitä on monenkokoisia, mutta tämä pisti minulla silmään.
Kyllä 10 euroa on mun mielestäni ihan liian vähän! Mutta sepä se on Suomessa vikana kun sitä käsityötä ei arvosteta:( Vaikka on pieni vaate niin kyllä siinä on tekemistä ihan riittämiin...
kun tumpelona olen ommellut samantyylisiä mekkoja ja muitakin vaatteita lapsilleni. Ei niissä kauaa mennyt ja vanhat kankaat ei mitään maksaneet.
En tosiaan maksaisi 15 euroa huononmallisesta mekosta.
Kyllä 10 euroa on mun mielestäni ihan liian vähän! Mutta sepä se on Suomessa vikana kun sitä käsityötä ei arvosteta:( Vaikka on pieni vaate niin kyllä siinä on tekemistä ihan riittämiin...
en ikinä laittaisi av:lle kuvia ompeluksistani, melkeen sama kuin laittaisin kuvia itsestäni, että katsokaa, tällanen mä oon, arvostelkaapa!! Ja arvaat varmaan, millaisen haukkuryöpyn täältä sais päällensä, on sitten tekeleeni kuinka hienoja tahansa!!
ap
jos laittaisit linkin.
En itse ainakaan jaksa lähteä etsimään huutiksesta.
Kysymykseesi ei voi vastata, jos ei näe itse tuotteita.
En voi antaa kuin myötätuntoa.
niin laitampa yhden kuvan linkin:
ap
kuvassa työnjälki oli hyvä.
Mitä påidät noilla hintaa, jos ne on liian kalliita.
Et ole maailman napa. Yrittäjänä kyllä pitäisi olla sisälukutaitoinen...