Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko 4kk ikäisellä jo selkeä rytmi?

Vierailija
04.08.2009 |

siinäpä se. mietin tuossa kun oma lapsi on 3kk että pitäisikö tässä alkaa jotain rytmiä laittamaan. voinko tehdä sen niin että iltatoimet aina n.8 maissa.jos vauva nukkuu juuri silloin niin käynkö hellästi herättelemässä iltatoimille? mitenkäs sitten nuo kellonajat.kuinka suurta heittoa niissä voi olla.esim.iltatoimet 7-8 aikaan? tunnin heittoa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä nyt vielä ihan rauhassa vauvan ryhmin mukaan, kun ei kuitenkaan ole hereillä yöt ja valvo päivät...

Vierailija
2/4 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vielä mitään varsinaista rytmiä, mut eipä haittaa, kun nukkuu yöt kumminkin. Saattahan tuo vedellä "pienet" iltanokoset vielä iltakuudesta etiäpäin ja herää joskus 10 pintaan - syömään... Yleensä nukkuu silti aamuun asti.

Meillä 3 tenavaa ja kaikilla mun mielestä varsinainen rytmi löytynyt vasta sitten, kun kiinteää ruokaa tarjoillaan. Sapuskat kun yleensä pannaan eteen jotakuinkin samoihin aikoihin joka päivä.

Tosin olen havainnut, että ekan vuoden aikana ipana yleensä muuttaa rytmiään välittömästi sen jälkeen kun vanhemmat ovat tottuneet edelliseen :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis meillä tuo nuorimmainen menee YLEENSÄ yöunille vasta isompien sisaruksien jälkeen ja se sitten voi olla mitä tahansa ilta ysin ja puolen yön välillä...

Vierailija
4/4 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelee..

meillä tyttö käy yöunille 9-10 maissa,tänään jo 8 kylläkin. nukkuu aamuun asti!! sitten aamulla syödään ja tehdään aamutoimet suunnileen samoihin aikoihin ja taas nukutaan. päivällä sitten ei ole mitään rytmiä,seurustellaan,syödään ja nukutaan hyvin. illalla olemme pyrkineet tekemään iltatoimet 8 pintaan suunnilleen ja siitä 9 maissa nukkumaan.vauva syö mielestäni melko vähän,saattaa syödä vain 5 kertaa vuorokaudessa n.130 ml kerralla..kuinka tarkkoja olette olleet ulkoilun suhteen?kun tuntuu että monet ovat todella tarkkoja,että 12 ulos,sitten 2 syömään 3unille jne jne.itse en pidä ihan niin rutiinin omaisestmkellon kyttäyksestä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi