Esikoishaaveilijoiden syksy :)
Kommentit (542)
tervetuloa nisku vai miten se oli ;o)
harmittelut
deeli, janet, turkoo-si ja helja ei-toivotusta tädistä, mutta toisaalta taas hyvä että tuli pian, ettei kierto enää tästä pitene!! eikö vain? ihan pian on taas hetki jolloin pääsette pupuilee enemmän ja sit jännäilläään taas kaikki yhressä!!!:)
tinttis:
kivalta kuulostaa toi vyöhyketerapia, tosiaan aika jännä jos se noin utelias vain on ollu... :o mitäs pillereita se sit koitti kaupata?? :o
ON: pupuiltu melko vähän, mutta kuten oletan niin ovis on ollu jo viikko sitten (suunnilleen). En usko että oisin vielä raskautunu, eikä oo kovin suuret odotuksetkaan asian suhteen. silleen. ja pakko myöntää että taas jotain ihmeoireita alkanu olee niinku viime kerrallaki mut en kyllä ala yhtään hötkyilee tän asian kans. sit ku tarttuu kii niin tarttukoon kerralla kunnolla!!!=)
suht.positiivisin mielin
MonnYskä
Tädillä tosiaan ollut kiirettä. Tännekin hyökkäsi kylään aivan liian aikaisin. :( Tänään ehkä vois sanoo olevan kp1, mut la iltana jo alko vuoto. Hyvin siis tuntuvat Terolutit toimivan. Arvatkaa vaan oonko pahalla päällä, kun seuraavaan kiertoon oli suuret odotukset...olin siis päättäny siitä raskautua. Mut eihän siitä sitten mitään tuu jos seuraavakin kierto näin lyhyt, kun mies ei oo oviksen aikaan kotona. Taidan siis pitää vähän taukoa kirjoittelusta, mut käyn kyllä lukemassa teidän juttuja. Täytyy saada tietää onko vyöhyketerapiasta apua. :) Plussapuhureita!
-ray
nyt se täti lähti sitten kiertämään kaikilla. Ja minä kun toivoin, että tässä nyt jo muilla tärppäisi.
Tsemppiä kaikille tädin kohdanneille, pääasia, että jotain tapahtuu.
Täällä alkaa jo fiilisket parantua :) Ovistestin hain nyt ja sitä ihmetellessä. Kunhan saadaan täti ovesta ulos, niin päästään taas itse kukin asiaan.
Syksyn keskeltä,
Ansku kp2/??(38) ja yk:ta 4 silmään.
Huomenia!
Johan on kumma, kun kaikki muut "saa" tädin vierailulleen, mutta minä en. Tönäskää joku sitä akkaa vähän tänne Pirkanmaallekin päin, vai onko se eksynyt matkalla? Pahoittelut kaikille tädistä :(
Deelille (ja ehkä Tinttiksellekin) rupesin itse asiassa vaan kommentoimaan, että se taitaa tuollainen uteliaisuus kuulua asiaan vyöhyketerapiassa. Oletan, että periaate on sama kuin homeopatiassa, miksi niitä jopa henkilökohtaisia asioita kysellään. Ihmistä hoidetaan silloin kokonaisvaltaisesti ja ainakin homeopatiassa ajatellaan, että kaikki vaikuttaa kaikkeen. Siis jos on jotain murheita ihmissuhteissa, vaikuttaa se kokonaisuuteen, joka täytyy ottaa huomioon rohtoja määrättäessä. Mulla kesti ensimmäinen homeopaattinen sessio 1 1/2 tuntia ja olo oli kuin oisin terapeutilla käynyt. Ihan kaikki tuli keskusteltua ja selitettyä. Ajattelin siis, että vyöhyketerapiassa vois päteä sama ajattelu ja siksi "udellaan".
Mulla tosiaan tuo oikean puolen kierrot on mitä on. Viimeisin oikean puolen kierto oli 42 päivää, että toivottavasti tämä kierto ei vielä siitäkin pitene. Pahalta näyttää. Vasemman puolen kierrot on olleet +/- 30 päivää, eli huomattavasti lyhemmät. Mene ja tiedä, ei auta kuin odotella :)
*puuuh*puuh* puhaltaa tädin pois teidän luota ja kutsuu tänne! :D
Pahoittelut tädin kohdanneille! Ja toivottavasti löytäisi AIE:n luokse, jottei kierto enää tuosta pitenisi..
Omassa navassa seuraavaa: Tänään kp 29, olen malttanut olla testaamatta. Tosin tekis kyllä mieli. Ehkä huomenna/loppuviikosta viimeistään. Viime terokierto oli 31 päivää, joten toivottavasti ei ainakaan pitene. Tai sitten pitenis 9 kuukaudella!
Mahassa nippaillut muutaman päivän, eilen pamahti kauhea vilu ja kurkkukipu. Toivottavasti ei tulis flunssaa.
Oltiin miehen puolen sukujuhlissa viikonloppuna. Siellä oli paljon vauvoja, ja meiltäkin kokoajan kärtettiin, että millon meille tulee.. Tässä vaiheessa yrittämistä alkaa jo vähän *ituttaa noi kyselyt, ihmisille ei näytä tulevan mieleen, että joillekin sitä vauvaa ei heti tule vaikka haluaisikin..
Piinaterkuin pienimyy kp 29/30-49
Onpas täti ollut ehtiväinen viime päivinä. Taitaa mennä aina kausittain että kerralla tulee paljon plussia ja sitten on pitkään hiljaista...
Itsellä eilen ja tänään ovishaamuplussa. Rupesin jo epäilemään että PCO:n takia näyttää aina haamua... Viime kierrossa kyllä tuli selkeä plussa kp17, haamut kahtena edellisenä.
Pelottaa kamalasti etten ikinä raskaudukaan...
nyt tuli mies kotiin joten syömään jne.
Tinku yk2 kp14/?(29)
Itse -84, mies -83, Pirkanmaalta ollaan.
Yritys aloitettu virallisesti syyskuussa 09, eli ihan just vasta.
o/
Selvä nega testattu tänä aamuna kp 30/30-49. Joten nyt sais sitten menkat tulla. Harmittaa tosi paljon, olisin niin toivonut plussaa vihdoin!
pienimyy kp 30/30-49
Heippa taas "pitkästä" aikaa. En oo muutamiin päiviin kirjoitellut kun ei ole ollut mitään kirjoitettavaa.
Onpas täti tosiaan ollut ahkera. Pahoittelut kaikille, joita täti kiusaa ja tsemppiä oikein paljon tähän kiertoon :)
Pienimyy: Harmi että tuli nega. Toivottavasti ei vaan näkyis vielä testissä, kun sulla näyttää olevan toi kierron pituus välillä pidempikin. Tsemppiä.
ON: Eli itsekin jouduin tädin hyökkäämäksi tänään. Oon kyllä iloinen, koska tiesin etten ole raskaana ja odotin vain. Pitkä siitä kierrosta tulikin 44pv. Nyt ihana päästä uuteen yritykseen ja jännäämään. Eli keskikesän vauvaa yrittämään ja toivomaan :D
Kirsikka ja yk 2 kp 1
Tää on jotenkin niin epätodellista... kun ei näin pitänyt tapahtua. Mutta aamulla piirtyi kaksi viivaa testiin. Ja heti perään CB:n digitestiin teskti "raskaana". Miten??? Oikeesti, miten??? Mulla ei oo mitään oireita ja pupuiltukin on niin olemattoman vähän, kun oli vähän tuota kriisiä tuossa ja ei juuri kiinnostanut... Apua? Voiko tätä uskoa?? Sitä ne sitten ne pari viikkoa sitten tehdyt roskishaamut tiesi...
Sori, meni vähän omanapaiseksi, mutta kun mää en usko tätä vielä todeksi... :)
rv 5+4, la 6.6.10
Voih, suurensuuret onnittelut AIE!!!! Ihana asia :) Onko sun fiilikset vielä hyvät kaiken pohdinnann jälkeen? Elämässä tuntuu usein menevän niin, että parhaat asiat tapahtuu todellakin juuri silloin, kun niitä vähiten odottaa.. Onnea teille molemmille!
Oikein suuret onnittelut AIE :)
Ihania uutisia...
Ihanaa AIE, paljon onnea plussasta! Ja toivotaan että pieni on tiukasti kiinni!
Kirsikka: Hyvä että tädin saapuminen oli mieluisaa. Joskus niinkin päin :) Kyllä mä aika vahvasti luotan siihen testiin, nimittäin mulla on ne terot käytössä, joten tuskin venyy noin pitkäksi mitä on ollut joskus..
Itseasiassa oon aika varma että alkaa ens yönä menkat. Nimittäin edellisen kierron mukaan just sillon pitäis alkaa, ja oviskin oli aikalailla kaks viikkoa sitten. Mahassa tuntemuksiakin. No, AIEhan sen todisti, että voihan se plussa tulla vaikkei sitä odota!
Tsemppiä pinoon!
pienimyy kp 31/30-49
Pienimyylle pahoittelut negasta ja Kirsikalle pahoittelut tädin tulosta!
AIE: oikein paljon onnea plussan johdosta! toivottavasti saadaan tässä kuussa vielä paljon plussia :) ehkä sä aloitit tulevan plussaryppään.. toivotaan :)
Täällä ei kummempaa.. kp 4/?(41) menossa.. ja täti edelleen kylässä.. jospa viikonloppuna sitten pääsis jo treenaamaan parilantiotanssia vaakatasossa ;)
plussa sateita kaikkialle :)
tur-koo-si
Onnittelut AIE plussan johdosta, ihanaa! Toivottavasti meitä muita liittyy plussaklubiin pian.
Mä odottelen tätiä, oikein toivoisin, että tulis pian. Mulla kun ei ole tätiä näkynyt pillereiden lopettamisen jälkeen ja siitä alkaa olla kohta 1,5 kk. Tosin ajattelin varata lääkäriaikaa ensi viikolla, jos ei vuodot ala sitä ennen. Mulla kun ei eläessäni ole ollut säännöllistä kiertoa.
Nyt kuitenkin on vähän erikoisia fiiliksiä. Oon ollut tässä aika väsyny (voi toki johtua kiireestä töissä ym.) ja nyt on parina päivänä ollut valju olo ja ihmeellisetä paineen tunnetta alavatsassa. Joten tietenkin rupesin elättelemään toiveita, että josko sittenkin, vaikka ajattelin, että mitään ei ainakaan tapahdu ennen ekoja luomumenkkoja.
Mielessä pyörii 4 vaihtoehtoa:
A: olen raskaana, olisi ihana asia.
B: Täti tekee tuloaan, ei huono vaihtoehto sekään
C: olen tulossa kipeäksi, ei hyvä
D: olen luulosairas: ei hyvä tämäkään.
Ehkäpä mä teen testin huomenna, jotta olisin viisaampi.
Onnittelut minultakin AIE:lle!
Toivotaan todellakin että plussatuulet puhaltas meillekin piakkoin!
Minä jouduin harmikseni toteamaan tänään, että tuli täti meillekin kylään.. :'( Tänään olisi ollut vasta kp 26. Viime kierto oli sen 33, sitä edellinen 46. Toisaalta olen tyytyväinen, että kierto lyhentynyt ja tasaantumaan päin, mutta olisihan se ollut ihana plussata vuoden yrittämisen jälkeen ja synttärinikin olisi ollut kohta.. Noh, ei auta. Nyt vaan ovistikkujen ostoon ja uutta yritystä. Tsemppihalaukset kaikille!
Mikähän tätä vaivaa, kun yli puolet tekstistä jää koko ajan pois... joka tapauksessa, tätä mun piti vielä edelliseen viestiin lisätä:
Ja aikulle pahoittelut tädistä :(
ON vielä sen verta, että sain ultra-ajan jo 19.10. että silloin ollaan taas vähän viisaampia. Ja saadaan varmistus la:kin, kun nyt ollaan neuvolatädin kans hieman eri mieltä viikoista (ite rv 5+4, hän rv6+). Että enköhän minä jaksa tuon reilun viikon odottaa! :D
Mahtavaa Aie!! Tosi paljon onnitteluja taalta! Alaka viela karkaa sinne odottajiin.. Tai siis saat menna, mutta tanne pitaa tulla kertomaan miten homma edistyy!! :D
Tervetuloa uusille! Ja pahoittelut tadin kohdanneille..
Kuten tuossa jo viimeksi sanoinkin, niin mulla menee nyt tama kierto ihan harakoille... Mutta toisaalta ihan hyva, ei tartte jannitella eika stressata. Pieni tauko siis. Miehella siis on joku ihme tulehdus, johon sai antibiootit ja kahden viikon seksikiellon! :O Ovis oli ma-ti, etta sillain. Mulla oli tiistaille taas se vyohyketerapia buukattu, mutta peruin sen ja aattelin, etta meen sit ens kierrossa uudestaan.
No tammosia taalla! :)
Tinttis
Onpas se täti aika kiireinen, kun kurvasi juuri kyläilemään tänne meillekin ;) Kummasti se pirulainen vaan ehtii joka paikkaan..?! Eli pitkällinen odotus päättyi ja nyt siis yk 3 hyvällä fiiliksellä käyntiin! Vaikka täti toki harmittaakin, niin olen iloinen siitä, että menkat viimeinkin alkoi ja päästään nyt aloittamaan uutta kiertoa puhtaalta pöydältä.
Tervetuloa Niskulle mukaan!
Ja plussapuhureita kovasti kehiin, tässä kierrossa onnistutaan siskot :)
Janet yk 3 kp 1/ 29-38