Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden syksy :)

Kommentit (542)

Vierailija
341/542 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille negan testanneille, tätiä silti odottaville:

Tuli mieleeni, että mä sain plussani (mistä nyt noin muuten ei kannata esimerkkiä ottaa..) vasta kp 38 kohdalla. Mulla kierto on 28 pvää, ja silloin testasin kp28 silkan negan. Sitten aloin vaan tuskailla "kiertohäiriötäni" ja kipeitä tissejäni menkkoja odotellen, kunnes reilun viikon päästä pälkähti mieleeni testata kuitenkin uudelleen. Ja plussa pääsi yllättämään! Joten kannattaa pitää mielessään myös positiivisen yllätyksen mahdollisuus :) Itse en tolla välillä testaillut, joten en tiedä olisko plussa näkynyt aiemmin, mut melko haalea se oli silloin kp 38:nakin.

(Liittyikö haalea ja myöhäinen plussa jotenkin -tai mitenkä- keskenmenoon, joka tosta mun plussaamisesta parin viikon päästä tapahtui -- siihen pitäis viisaampien vastata.. Mutta en kannusta ketään murehtimaan moista etukäteen!)

Tsemppiä ja malttia, pitäkää mieli positiivisena.

Heh:D helppo siis hehkuttaa positiivisuutta kun itsellä lähestyy se kierron mukavin, innokkain ja toiveikkain vaihe! Kohta päästään taas asiaan ;)

Han kp 8/28

342/542 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ehkä alan nyt päivittää tilannetta teidän iloksi joka päivä ;)

Kp 34 siis menossa, eikä tätiä näy. Tuhrua ei ole enää tänään näkynyt, jännityksellä olen joka vessareissulla ollut :D Alavatsassa silti painon tunnetta, että saas kattoo.

Täällä kyllä pudotaan kovaa ja korkealta, jos nytkin tulee negaa, vaikka yritänkin rauhoitella itseäni ja "uskotella", että kyllä se täti sieltä kuitenkin tulee. Ja vastahan tässä on yk 3, että ei tässä hätää ole. Mutta kun on niin kovin kärsimätön luonne.

Olen päättänyt olla testaamatta vielä tällä viikolla. Ensi viikolla sitten, jos mitään ei tapahdu.

Olipas tämäkin nyt omanapaista taas.

Yritetään pysyä positiivisilla mielillä!

-Ansku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/542 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, ihan tässä liikuttuu. :) Kiitos Monny, deeli ja muut tsemppauksesta. Ehkä mää en sitten menekään vielä sinne pidempään tuhdanneiden joukkoon, vaan hengaan vielä täällä. Katsotaan sitten lähempänä uutta vuotta tarkemmin.

Joko se Tinttis kävi siellä vyöhyketerapiassa? Infoa, pliis...

ON: ei mitään uutta, tätiä odotellessa.

Mutta, nyt aamukahvia koneeseen ja plussatuulia kaikille!!! :)

Vierailija
344/542 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kierron viimeiset päivät ja periaatteessa lauantaina testausta vois harrastaa mutta minä EN TESTAA ennen ensiviikkoa :D

Muutaman kuukauden jälkeen voisin sanoa ihan päivälleen tarkan kaavan miten mieliala tuppaa heittämään...

KP 1-4 on alakuloa ja harmittelua rättienvaihdon lomassa kun ei se tärpännytkään...

5-10 valmistautumista jumppakauteen ja mielessä latoo uusia strategioita miten se nappisuoritus saadaan aikaan....

KP 10-16 alkaa suurin innoin päätöksellä "nyt jokapäivä" ja jakson loppupuolella on jo lähinnä ei hemmetti eikö joka kolmas päivä riitäis?

kp 17-20 IHAN VARMA TÄRPPI tää on nyt sitä nyt tärppäs...

Kp 21-25 ei se oo tärpänny... masennus ketutus

Kp 26-29 Varma tärppi nyt testaamaan heti heti heti... kunnes sitten.... no niin tietenkin se

kp 1 tulee... :D

Tää ämmä on täällä viluissaan (talvi tulossa) ja nenän limakalvot turvonneet mutta ei räkää (kuiventunut ilma) Maha sattuu (suuttunut jostain ruuasta tai tästä stressaamisesta) ja tissit kipeät (alkoi samana päivänä ekan antibiootin kanssa joten syytetään sitä) Valkovuodon määrä on lisääntynyt (hiiva antibiooteista varmaan)

Pessimisti ei pety joten näillä mennään ;) Ensiviikon maanantaina kattotaan taas mitkä on fiilikset... ollaanko heinäkuun pinkkaa saastuttamassa vai joko pääsis siirtämään nappulan pelikentälle...

Vierailija
345/542 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Ilmottaudunpas mukaan listalle. Yritystä tosin takana jo kohta vuosi.. Jätin pillerit pois 10/08, kierto oli aluksi ihan sekaisin, mutta pikku hiljaa lyheni ja 19.4. tein positiivisen raskaustestin. Valitettavasti onnea ei kestänyt kauan, kun 27.4. alkoi vuoto ja testit näyttivät negatiivista jälleen. Keskenmeno oli muutenkin ihan outo (?) kun vuoto kesti VAIN 2 päivää eikä ollut minkäänlaisia kipuja.. Epäilin jo itsekin, että oliko se muka keskenmeno, mutta kai se oli, kun sen jälkeen kesti kaksi kuukautta ennen kuin seuraavat kuukautiset tulivat. Ja seuraavakin kierto oli tuskastuttavan pitkä! Viime kierto oli enää 33, jes! Nyt kp 20 menossa ja malttamatonta odotusta. Emme ole vielä käyttäneet ovulaatiotikkuja, mutta jos nytkään ei tärppää, taidan seuraavaan kiertoon niitä ottaa avuksi. Ihan älytön vauvakuume..

Eli

Minä -84, mies -85

yritystä 10/08

km 04/09, viikolla 6+2

Vierailija
346/542 |
01.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Olen "kärsinyt" vauvakuumesta jo jonkun aikaa. Vihdoin sain mieheni lämpenemään ajatuksesta ja aloitamme yrityksen heti kun tämä e-pillereitteni viimeinen laatta on loppunut.

Eli yritys alkaa siis lokakuussa 2009,

minä olen -90 ja mieheni -88

Vierailija
347/542 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä kertaa vaan pikaisesti omaa napaa:

mul on nyt kp 39/? muistaakseni.. ja siis edelleen se yk1 menossa. menkat ei oo vieläkään alkaneet.. täs pariin päivään en miettinyt mitään oireita mut nyt kun aloin miettimään et oisko jotain niin mun rintojen nännipihojen nystyt on kyllä suuremmat kuin ennen, ja ikenet tuntuu jotenkin turvonneilta ja välillä raudan makua suussa.. valkovuoto on jotenkin ehkä paksuhkoa, mut välillä tuntuu et sitä tulee tosi paljon.. voi hitsi kun nyt taas toiveet heräs.. varmaan ens viikkoon menee kuitenkin ennen kun testaan kun ei ne testit mitään halpoi oo.. ja tietysti noi "oireet" voi johtua vaan siitä pillereiden lopetuksestakin.. ja ainiin vasemmalla puolella alamahaa tuntuu välillä kipua, niin kuin aimminkin tän kierron aikana..

plussatuulia

tur-koo-si (tällä kertaa vähän toiveikkaammalla mielellä siitä alkuviikon negasta huolimatta) :)

Vierailija
348/542 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille minunkin puolestani!

Kiitti kommenteista MonnY ja Dano. On hyvä kuulla muiden ajatuksia, vaikka tää mun esia ei tästä etenekään :)

Tur-koo-si: toivotaan että sulla tärppäis tän pitkän kierron päätteeksi. Mulla ei oo puoliikaan noista sun oireista, joten lupaavalta kuulostaa sulla :)

oN: äsken tein taas testin. Ihan selvä nega se oli taas. Mulla siis kp 40 nyt :/ Oon tehny testejä liikaa tän kierron aikana, mut kun toivonkipinä on jostain aina tullut ja nyt viikonloppuna on yhdet juhlat joihin pitäis mennä, niin varmuuden vuoks. Tosin voi olla etten ota mitään alkopitoista, kun jotenki tuntuu vaan, etten haluu ottaa riskii.

En haluis odottaa pelkästään täti-punaista montaa kuukautta. Tää epätietoisuus on pahin, kun en tiedä mikä mättää. Ja oon varma, et jos soitan terveyskeskukseen, ne ei ota vakavasti, koska ollaan vasta yrityksen alussa.

Voi kun tuli taas kirjoitettua masentavasti...mut kun ei mikään edisty niin ei.

Ainii mut saanpahan lueskella uuden vauvan, kunhan se postiluukusta pärähtää...

Tsemppailen teitä muita täällä taustalla.

Paljon plussia++++meille kaikille :D

Superkiertoinen kirsikka

Vierailija
349/542 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa kirjottelen, koska koneen kanssa ollu ongelmia enkä koulussa viitti vauvapalstoilla hyppiä...vois tulla vähän kummia katseita ja kysymyksiä enkä muutenkaan tästä yrityksestä ole kellekään kertonut, joten..=) Tänään vähän lueskelin noita teidän juttuja, mut en kaikkia jaksanu lukea...oon laiska!x) Tuntuu, että täällä on kaikilla vähän mieli maassa, joten nyt plussia kehiin niim saadaan kaikki siitä toivoa!=)

Päivitystä oman tilanteeseen...

menkat 8.9 kierto oli 26.päivää

ovulaatiota en oikein saanu bongattua, mut mitäs siitä, ku mies kuitenkaan olis ollu sillon edes paikalla ja pyhästä hengestähän noi vauvat ei synny..sekstailtu ollaan 12.9 ja 25.9-1.10 välisen ajan, mut varmaan ihan turhaa ku todennäkönen ovulaatio ei varmaan osu noille päiville...riipuen nyt sitten kierrosta. eli nyt vaan sitten odotellaan menkkoja ja mieli ihan maassa...oikeastaan siks, että nähdään niin harvoin, joka tekee ton raskauden aika epätodennäköseksi. mieskin jo kyselee, että koska se meidän pikkunen tulee, koska sen sisko saa nyt toisen lapsen, ja haluais kovasti,että odotettais samaan aikaan...

no,joo nyt loppu synkistely...lähden reippailemaan raikkaaseen ulkoilmaan!=)

Tsemppiä kaikille ja pupuilkaa ahkerasti...kyllä ne meidänki pikkuset kohta ilmotttaa tulostaan...

350/542 |
02.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervetuloa aikku ja mp90 kasvavaan joukkoomme ;)

deeli86, tinttis ja AIE:

minusta tuo deelin ehdotus kuulostaa oikein hyvältä että mentäis yhtäaikaa sit sinne pidempään tuhdanneiden puolelle. toivotaan tietenki että kaikki on jo o-puolella ennen vuoden loppua ;) mutta jotenki meistä tullu aika tiivis tiimi niin vois olla ihan mukava homma!

deeli:

mulla kans tulee välillä hetkiä jolloin oikein miettii että jos ekasta kierrosta ois tärpänny niin nyt oisin varmaan synnyttämässä... mutta kaikella on tarkoitus... näin mä uskon =) ja mä oon kans aika positiivisella mielellä liikenteessä =)

HAN:

samaa mieltä kanssasi olen, että myöhemmin kannattaa testata kuin silloin ku menkkojen pitäis alkaa.. tai ei ainakaan luottaa siihen negaan mikä tulee silloin ku menkkojen pitäis alkaa.. ainaki ite aion tehdä vasta joskus monen viikon päästä testin jos ei menkkoja kuulu, vähä vaikeeta ku ei yhtään tiedä tästä kierrosta mitään... :D

ANSKULLE, TURKOOSILLE JA KIRSIKALLE KOVASTI TSEMPPIÄ TESTAAMISIIN ;) toivotaan nyt että edes joku teistä plussaa ;)

ON: uutta vauvalehteä oon tässä lueskellu tippa linssissä ku niin ihania juttuja!!! ='( en tiedä miten oiskohan se ollu sit ovis tossa sillon muuan päivä sitten, toivottavasti. touhuiltu on kovasti, mutta oon vähän "sysänny syrjään" tän vauvan tekemisen. tulee ku on tullakseen. ja tänään ostaa kaupasta raskaus multi tabseja ko ovat parempia kuulema ko tavalliset. kiitos ja kuulemiin :)

monnykka

351/542 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tätiä pukkaa. Että tämmöistä tänne. Ja kaiken kunniaksi vielä oikein kunnon kurkkukipu päällä. Tosi "posat" fiilikset.

Mutta toivottavasti teillä muilla tärppää :)

Täällä aletaan motivoitua uuteen yritykseen ja heti maanantaina ovistikut apteekista!

Kivaa lauantai-iltaa kaikille,

Ansku

Vierailija
352/542 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni tädin kohtaamille.

Mulla edelleen jännittävä odotus päällä. Eilen tuli lisäoireina(?) semmosia, että oli koko ajan nälkä ja koko ajan pissahätä, ja lisäksi suun reuna meinaa haleta. Tuo suun halkeaminen on todennäköisesti jonkun vitamiinin puutosta, en vaan tiedä minkä, ja oon kyllä syönyt raskausmonivitamiineja.

En tiedä suojelenko itseäni suurelta pettymykseltä, kun nyt oon taas enemmän sillä mielellä, että ei siellä mitään vauvaa ole. Vielä pari päivää sitten olin kovinkin positiivisin mielin...

Plussatuulia kuitenkin meille kaikille! Saisi jo tärpätä yhdellä jos toisellakin!

Helja yk 2, kp 23/25

Vierailija
353/542 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa munkin puolesta mukaan uusille haaveilijoille aikku ja mp90!

Ansku09: pahoittelut epätoivotusta tädistä!!Olisi pysynyt poissa!!

AIE: Joko sulla menkat alkoi jo kun niin toivoit niitä? :)

turkoosi ja kirsikka: jännäilettekö vielä? :)

monny: Sama täällä, uusi vauvalehti on luettu kannesta kanteen ja haaveillaan omasta nyytista!! mua alkaa välillä ihan oikeesti itkettää esim. noi synnytysjutut ku on jotenki niin liikuttavia?! :)

ON: kp 12 menossa ja ovista kohta bongailemaan :)

outoa kun maha on ollut aika kumman tuntunen nyt muutaman päivän ajan, sellanen painontunne..hmmmpitääkin tänän pissia tikkuun ja katsella mutta en usko viel olevan kun kierto n.33 päivää..Ja vielä teille jotka ootte vast YK1-YK4 paikkeilla niin mulla oli aluks kun pilsut lopetin niin tasaset 3kk se kierto tasan 28 päivää kuten pilsujenkin kanssa mutta sen jälkeen alkoivat kierrot pidentyä, valitettavasti, en tiedä oisko se johtunu et pilsut vaikutti vielä kehossa ja poistuivat pikkuhiljaa, no tiedä häntä kun nää on niin yksilöllisiä juttuja..mutta pisimmillään mul on olu kp 51! nyt on tasottunu siihen kp33-kp34 kiertoon ja toivon todellakin etteipi enää siitä venyis. Ihan vaan infona teille mutta tietenkin toivotaan et ne tädit painuis jokaisella helvetin kauas POIS!! :) pieni vuodatus taas..mieskin tulee reissusta tänään ja jos sitä varmuuden vuoksi pupuilisi kunnolla ;)

Plussatuulia meille kaikille!!!! :)

manta

Vierailija
354/542 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka kaikille!

Tervetuloa uusille, mukaan vain kuumeilemaan :)

MonnY, deeli86, Tinttis ja AIE: Ihanaa, kun jatkatte vielä täällä meidän kanssamme! Ei me ois teitä vielä pois päästettykään ;) Hankitaan nyt kaikille meille plussat ennen vuoden vaihdetta, niin voidaan perustaa samalla, hyvällä porukalla uusi lista vielä o-puolelle, eiks juu?!

Manta: Kiva kuulla, että muillakin samanlaisia pulmia kuin itsellä. Vaikka toki toivoisin, ettei kenelläkään kierrot pitkittyisi, mutta kaiken tän epävarmuuden keskellä lohduttaa kummasti se, kun kuulee ettei ole ainoa outo lintu tässäkään asiassa..

Ansku: Pahoittelut tädistä :( Toisaalta hyvä kun tuli, niin pääsette aloittamaan uutta yk:a.

ON: Testasin eilen aamulla taas negan, kun halusin varmistaa illanistujaisia varten uskaltaako nauttia tarjoiluista lainkaan. Eli ei sitten mitään uutta kerrottavaa :( Varasin joka tapauksessa varuilta ajan gynelle parin viikon päähän, katsotaan onko mitään tapahtunut siihen mennessä vai olenko vielä silloinkin yhtä kysymysmerkkinä kuin nyt. Odotellaan siis edelleen jotain tapahtuvaksi. Tosi ristiriitaiset ja vaihtelevat on fiilikset kyllä kaiken kaikkiaan. Välillä on kovinkin positiivinen mieli ja usko siihen, että kyllä se plussa vielä joskus tulee, jos ei nyt niin sitten myöhemmin, mutta sitten välillä taas iskee lähes epätoivo. Pahinta on se, kun ei tiedä mitä omassa kehossa tapahtuu..

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!

Janet yk 2 kp 38/ 29

Vierailija
355/542 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkasta (...?..) aikaa!

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat!

Juu, siis tosiaan makin aattelin siita pitempaan tuhdanneista, et en kehtaa viela menna sinne valittamaan, kun siella on porukalla yritysta takan useamman vuoden... Etta kylla tassa nyt viela pari/muutama kuukausi kuumeillaan tassa pinossa! :)

Joo, ja sitten omaa napaa (on tullu niin paljon uutta postia tanne, et en oikein tieda mita kommentoisin! Liian paljon muistettavaa...).. Meilla on tama yk menossa uhkaavasti ohi... Mies on kipeena, eika suostu harrastamaan vaakamamboa! Voihan kurjuus! :'( Mulla alko tanaan oviskivut, etta just olis nyt tarkeat paivat meneillaan. Kiukuttaa tosi paljon!! Etta meitsi voi ajatella tan yk 8 menneen ihan harakoille ja valmistautua yk9:aan... Blaah! :(

No, siita vyohyketerapiasta sitten. Se oli oikein ihana ja rentouttava kokemus! Ihan niinkun hyva jalkahieronta! Mutta vahan mua ahisti valilla, kun se muikkis rupes oikein kunnolla uteleen meidan seksiasioita ja antamaan neuvoja.... Ja painoa pitais kuulemma saada lisaa.. Ja semmosta.

Yrittihan tuo sitten viela myyda tosi kalliita pillereitakin, mutta en nyt niita sitten toistaiseksi ostanut... Viela noita omiakin jalella aika hyvin...

Etta semmosta! Mutta kaikenkaikkiaan siis mukava kokemus. Mun piti menna nyt tiistaina uudestaan, mutta taidan perua sen, kun tosiaan "sivu suun" menossa tama kierto.. nyyh!

Toivottavasti muilla on positiivisemmat tunnelmat!

Tinttis yk8 kp 14

PS: joku mietti sita suupielten halkeamista, niin ma oon kuullu, etta se vois olla B12 vitamiinin puutetta.

Vierailija
356/542 |
04.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellurei :)

Eli uusi kuumeilija ilmottautuisi. Olen aiemmin kirjoitellut tuolla kaksplussalla, mutta siellä on kirjoitus vähän hiipunut, joten pinoudun nyt tännekin :)

Minä siis -88, mies -87. Naimisissa, nyt yk 3. Pk-seudulta. Miehen puolesta tjot, mutta minä olen kyllä enemmän kuin tosissaan :D Oviksen tikutin aiemmissa kierroissa juurikin siksi, että jatkossa tunnistaisin sen ilman tikkuja. Kierrot noin 33, ovistestin plussa tullut kp 18, joten oletettu ovis n. kp 19-20. Lyhyehkönpuoleinen luteaalivaihe siis, normaalin rajoissa kuitenkin. Nyt ovis olis tiedossa ensi viikonlopulle, ja onneksi ollaan molemmat kotona ja vapaalla :)

Juu, tulipa aika pitkä info itsestäni, mutta näin nyt :D Hehee, toivottavasti saisin osani teidän plussatuulista jo tässä kierrossa...

Kiitos, näkeemiin o/

Vierailija
357/542 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas vaan kaikille! Ja tervetuloa uusille!

Pidin tässä nyt useamman päivän paussin ja yritän muutenkin olla hengailematta täällä joka päivä (lue: 4 kertaa päivässä), jotta tämä kuumeilu vähän hellittäis. Ja tuntuu tepsineen, sillä viikonloppuna oli kyllä ihan muut asiat mielessä. Enkä minä sillä, että teidän seurassa mitään vikaa olis, päin vastoin, mutta itseäni rauhoittaakseni yritän vähän vierottautua täältä :)

Monny: toivossa on hyvä elää, että se plussa tulisi ennen vuodenvaihdetta ;-)

Tinttis: Kuulostaa vyöhyketerapia oikein hyvälle. Minä kävin perjantaina homeopaatilla, joka antoi mulle noihin kiertojen epätasaisuuteen jotain rohtoa, en vaan muista minkä nimistä. Lisäksi varasin reilun viikon päähän ensimmäisen vyöhyketerapian minäkin, juurikin sitä raskautumista silmällä pitäen. Toivottavasti näistä olis apua, kun tuntuu tuo perinteinen lääketiede olevan sitä mieltä, ettei mussa mitään vikaa ole.

ON: kierto on edelleen kesken, tänään kp41. Pisin kierto on ollut sen 42 päivää, eli ajattelin, josko torstaina testais uudestaan, jos ei menkat siihen mennessä ole alkaneet. Oireita ei ole, ja luotan niihin edellisiin negoihin, että odotukset eivät ole korkealla, mutta kai sitä varmuuden vuoksi pitää testata uudestaan. Alkas nyt vaan ne menkat, ei millään jaksais tällaisia epämääräisiä kiertoja. :(

Ulkona puhaltaa kova tuuli, toivottavasti se on plussatuuli! :)

Vierailija
358/542 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Yöllä sitten tuli täti käymään ja toi mukanaan vatsakivut.. luulen että se vierailee koko tämän viikon luonani.. parempi että tuli nyt kuin että myöhemmin.. ja olisin muuten huomenna testannut niin säästyipä yksi testi.. toivottavasti ensi kierrosta tärppäisi tai olisi ees lyhyempi kierto..nyt kierto siis oli 41 päivää

plussatuulia kaikille

tur-koo-si yk2 kp 1/?(41)

Vierailija
359/542 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti pukkasi paikalle ihan väkisin. :(

Tai ei se ihan vielä kunnolla alkanut, mutta tuhrua tulee siihen malliin että kohta alkaa. En oo siis vielä ees päässy kp1:een.

Olisin ihan hirveästi halunnut jo raskautua ja saada kesävauvan, mutta ei se nyt auta muu kuin ruveta haaveilemaan heinävauvasta.

Tylsää, taas tosi pitkä aika ennenkuin on toivoa mistään vauvoista. :(

Parempaa onnea teille muille jotka lähestytte testaushetkiä!

Vierailija
360/542 |
05.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! Täällä pääkaupungissa on ainakin niin kylmä, ettei nenäänsä paljon viitsi ovesta ulos laittaa. Hyvä keli siis pysyä peiton alla lämpimässä ja pupuilla. :)

Tinttis: Vai sellaista oli vyöhyketerapiassa. Aika oudolta kuulostaa, jos se noin uteliaaksi rupesi... Mutta toivottavasti siitä on apua! Ja onhan se hyvä muutenkin suoda itselle vähän hemmottelua. Itsekin varasin ajan hierojalle, kun lihakset tuppaa aina välillä jumiutumaan niin kovin jokapäiväisistä venyttelyistä huolimatta.

AIE: Voi hitsi, kun menkat viipyilevät jossain! Heitteleekö kiertosi pituus normaalisti paljon, vai ovatko kierrot yleensä aina noin pitkiä?

Kirjoittelit, että aiot välillä pitää vähän taukoa täältä. Niin minäkin, koska muuten ajattelen asiaa koko ajan... Täällä olisi ihanaa hengailla vaikka joka päivä, mutta kun...

ON: Yk 9 pärähti käyntiin eilen. Onneksi kierto ei venynytkään tuhottoman pitkäksi, vaan oli vain 33 päivää. Testasin kp 31 jo toisen negan - taka-ajatuksena oli testaamisessa se, että kun näen testin olevan negatiivinen, niin lakkaan itsekin elättelemästä toivoa ja menkat alkavat pikemmin... Ja niinhän se kävikin, onneksi. Tällä kertaa kuukautiset ovat niin runsaat, että oikein ällöttää.

Joskus ajattelen, että kyllä muinoin osattiin: silloin kylän naiset istuivat jossain mökissä ilman housuja kuukautisten ajan ja juorusivat, eikä sinne ollut miehillä mitään asiaa. Toisaalta jos joku raskautui, niin siitä tiesikin sitten koko kylä...(Tämä historiantietoni perustuu yhteen lukemaani romaaniin. Jos se ei totta ollut, niin ainakin fiksun kuuloista!).

Tervetuloa mukaan, uudet kuumeilijat!

syysterkuin

Deeli kp 2/24-39, yk 9