Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden syksy :)

Kommentit (542)

Vierailija
381/542 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet plussasi ansainnut kyllä :) toivotaan että pieni pysyy matkassa mukana :)

ON: kp 16 menossa ja ovis ovella kohta, pissitty tikkuun mut ei viel näytä, limoja ei näy..odotellaan ;)

manta

382/542 |
08.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE: voi ei, onnea maailman eniten! eikös ollutkin hyvä ettei täti pyrhältänyt paikalle ;) minä jotenki vain niin uskoin että joku plussaa ja sinähän se joku sitten olit. oon niin onnellinen sun puolesta. tarrasukkia ja vauvaliimaa kovasti mukaan!!! :) äläkä unoha meitä!!!

Thelma:

toivottavasti olisit raskaana. muistakki tulla ilmoilee heti ku tiedät ! :)

manta1:

mä en tiedä, mutta mulle tuli vain vahva fiilis että plussaisit tässä kierrossa:) en tiedä mistä moinen, mutta jotenki tuntuu vaan:)

ON tissit kipiät! jotenki tuntuu että menkat vois alkaa kohta... mutta en tiedä, tietenki toivon että ei alkais vaan tulis plussa :) mut en kuitenkaan tiedä yhtään koska vois testailla, joten sitä hetkeä odotellessa :D ehkä kuitenki jo ens viikolla ku oon lähös lappii moikkaa kavereita niin tiettääpä sit et uskaltaako juua!=)

kovasti plussapuhureita kaikille tasapuolisesti :)

yötyömyyrä

monnY

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavisiitillä, kun liikutuin niin teidän viesteistä

Vierailija
384/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei niinku vaan yksinkertaisesti toimi taaskaan tämä... uus yritys, eli ed. viesti jatkuu:

Vieläkään tätä ei jotenkin ole sisäistänyt. Piti eilen tehdä vielä yks testi ja mies katto ihan ihmeissään, että "miksi?". No siksi, ettei usko :D Mutta ehkä mää nyt rauhotun ja lopetan sen rahojen tuhlaamisen. Suhteellisin rauhallisilla mielillä tässä kuitenkin mennään. Toivotaan parasta, näinhän se menee.

Mutta nyt jatkuu töiden teko! Tsemppiä ja plussapuhuria kaikille tasapuolisesti :)

Vierailija
385/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE: On varmaan vaikeaa uskoa plussaa todeksi, oon kans miettiny, että jos (kun) sellainen ihailtavaksi tulee, niin kuinka siihen uskaltaa luottaa! Onneks sulla on melko pian se ultra, niin pääset saamaan varmistusta. Toivottavasti maltat nauttia pitkään odotetusta plussasta!

Täällä ei tullutkaan menkkoja yöllä, eikä oikeastaan satu mahaankaan.. No, saa nähdä kuinka ämmän käy. Flunssa ainakin jatkuu.

pienimyy kp 32/30-(49)

ps. päätin laittaa tuon jättikierron sulkeisiin, sillä en enää ikinä halua sellaista :)

Vierailija
386/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan onnesta muikeina, kaksi plussaa tehty =)

Vierailija
387/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttelille onnittelut plussasta! :)

Vierailija
388/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitten tänään aamulla apteekin oman testin selvittääkseni, mikä eilen pohtimistani vaihtoehdoista pitää paikkaansa. No, varmaa vastausta ei tullut, mutta kyllä siihen testiin himmeä viiva piirtyi. :) En kyllä uskalla uskoa tuota todeksi ja pelkään, että se himmeä viiva on hävinnyt, kun parin päivän päästä testaan uudestaan. Mut eikö niin, että himmeä plussa on plussa kuitenkin?

Toisaalta olo on kuin olis menkat alkamassa, mutta erikoisuutena on pari päivää sitten alkanut valju olo (ei voi sanoa, että oksettaa, mut ei ole hyväkään olo) ja jokaisen ruokailun jälkeen närästää enemmän tai vähemmän, mikä on mulle ihan uusi vaiva. Josko sittenkin...

Vierailija
389/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thelma mullakin tuli pari päivää sitten haalea viiva ja tänää pari kunnon viivaa, et kyllä se siitä vahvistuu =)

Vierailija
390/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin onnittelut Tyttelille, Thelmalle sekä AIE:lle plussan johdosta! Saatiinpa tähänkin pinoon pitkästä aikaa plussia, toivotaan, että pienet pysyvät vauhdissa mukana:)

Pahoittelut tädin riivaamille ja onnenpotkut uuteen yrityskiertoon, tähän kiertoon plussapuhuri=)

ON: Eipä kummempia, kp 29. Keskiviikkona testattu nega(joo'o, liian aikaisin, mutta kun...). Pitkä kierto kai tästäkin on taas tulossa, mur!!! Tänään on rintoja vihlonu välillä ihan sikana ja vatsas tuntuu ajoittain kummalliselta. Tottapa jotain mielikuvituksen tuotetta, jos olisi raskausoireita, niin keskiviikkoisessa testissä olis varmaanki jo näkyny edes pientä haamun tynkää..(?!?)

Täytynee kai huomenna testailla koska tiedossa illanistujaiset ja tarkoituksena olisi muutama viinilasi kumota. Toivon kuitenkin hiljaa mielessäni, että voisin nauttia ainoastaan alkoholittomia juomia=)

mukavaa viikonloppua kaikille,

vauvahaaveinen dano

391/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea tytteli ja thelma, kyllä ne haaleat viivatki ihan plussaksi lasketaan, ootte nyt sit tuolla plussanneiden puolella tuolla listassa ;)

oon vieläki ihan fiiliksissä AIE:n plussasta :)

dano:

no miten kävi AIE:n kans? :) kyllä se plussa saattaa sieltä vielä pärähtää, älä vielä lannistu ;) mullaki näky aika myöhään vasta eka haalea viiva...

pienimyy:

sullaki on varmasti vielä toivoa, eihän sitä tiedä vaikka plussa tulisikin :)

nyt kauppaan ja töitöi=)

happyMonnY

Vierailija
392/542 |
09.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut myös Tyttelille ja Thelmalle :) Teille molemmille sekä tietysti myös AIE:lle paljon tarrasukkia matkaan, toivottavasti odotusaika sujuu hyvin!!

Meille muille odottamisen odottamista, kyllä se vielä ilo ja onni koittaa meillekin :)

Vierailija
393/542 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi just. Harmittaa.

pienimyy kp1

Vierailija
394/542 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä uusi kuumeilija ilmoittautuu mukaan.. Toiveilua keväästä asti ja on tullut pyörittyä jos vaikka missä vauva sivuilla taustalla, mutta tänne uskaltauduin mukaan :) Mukavan oloisia ihmisiä täällä, hyvä ilmapiiri. Ja suuret onnittelut plussanneille =)

Ja tässä faktat:

Tappi, Pirkanmaa

minä vm.88 mies 87

Yritys aloitettu 05/09

Vierailija
395/542 |
10.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvasihan se pahuksen täti tännekin keskiviikkona, mikä pettymys jälleen. Nyt kp 4 eli yk5 lähti käyntiin. Menen tänään katsomaan kaverin 3 viikkoista poikaa, iloista mutta ahdistava yhtä aikaa...

Onnittelut AIE:lle plussasta ja plussatuulia kaikille muillekin!

Vierailija
396/542 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten paljon plussia tullut putkeen :)

Onnea myös Tytteli ja Thelma!!!!

Toivotaan että tää lokakuu tois meille kaikille pikkukyytiläiset mukaan :D

ON: kp taitaa olla vasta 5 mut menkat oli ohi jo eilen. Saa nähä millanen tää toinen kierto nyt sit on. Toivotaan parasta.

Ihanaa aurinkoista päivää kaikille

toivoopi Kirsikka

Vierailija
397/542 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten perjantaina kerroin, sain pe-aamuna hyvin himmeän plussan apteekin omaan testiin. Tänään testasin uudelleen Clear Bluella ja selvä plussahan testiin tuli. :)

Näyttää siis siltä, että mun visiitti tässä ketjussa jäi lyhyeksi, vaikka itse epäilin, ettei raskautuminen mun kohdalla olis kovin yksinkertaista. Nyt on jotenkin tosi epätodellinen olo, vaikka tää ällötys on kyllä todellista. Mä siirryn odottajien puolelle. Pitäkää peukkuja, etti mun tarvi palata tänne! (Vaikka täällä tosi mukavanoloista porukkaa onkin! :)

Plussatuulia kaikille, toivottavasti tulee pikaisesti paljon lisää plussia!

Vierailija
398/542 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeata AIE! Onnea plussanneille AIE sekä tytteli ja thelma!

Tsemppiä odotukseen, ja perästä tullaan - pian jos toivoa saa! Monnyn tilaamista lokakuun 5:stä plussasta vielä puuttuu, joten peukut pystyyn kaikille!

ON: KP19. Oviksen olin bongaavinani tossa viikolla. Yritystä viikon aikana oli sopivasti, tosin huomasin myös ottavani paineita, että "nyt on maksivoitava mahdollisuudet" :/ Ei kiva ollenkaan. Voi kun osais olla ajattelematta.. Pelkään, että tässä kierrossa on ihan liikaa latausta ja liian suuret toiveet.

Vaihteeksi pessimistisempi

Han

399/542 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea AIE, tytteli ja thelma!! Ihana kuulla plussa-uutisia.

Täällä ei sen ihmeempiä uutisia, kp 8 menossa eli kohta päästään taas asiaan :)

Oli vai pakko tulla onnittelemaan tätä kolmikkoa. Ihan mahtavaa!

Vierailija
400/542 |
11.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea AIE! Olen todella iloinen puolestasi, toivoin sinulle niin kovasti plussaa! Ihanaa.... Nyt vedät meidät muutkin sinne odotuspuolelle!

Onnea myös teille, tytteli ja Thelma! Tosi hieno juttu!! Tarrasukkia kaikille!

Kannatti näemmä taas olla täältä muutama päivä pois, kun niin paljon plussia tuli sinä aikana... Niinhän sen pitää mennäkin, että plussia kehiin vain vielä lisää!

ON: Kierto on alkanut hyvissä merkeissä, makkarin puolella on ollut aktiivisempaa kuin tavallisesti. Muutenkin ihan mukava fiilis, niin kuin usein tässä vaiheessa kiertoa.

Nyt kouluhommien pariin...

- Deeli yk 9 kp 8/24-39