Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esikoishaaveilijoiden syksy :)

Kommentit (542)

Vierailija
321/542 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tää ämmä vaan pyörii vaikka ei pitäis... Antibioottia kiskon aamuin ja illoin. Tissit on kipeemmät kuin teiniaikoina, mutta elävät päivärytmin mukaan... Suussa maistuu kemikaali mutta molempiin on selitys... Utareet ärjyilee antibiootista ja maku tulee väliaikaisesta paikasta jonka suuhuni sain... Eiks jes?

Mielialat on toooosi suolesta kun rahahuolet kalvavat ja tekemättömät työt nalkuttavat seläntakana. Viimeyönä en enää edes nukkunut kunnolla ja heräsin aikaisin... Maha sattuu sattuu ja sattuu edelleen. Murrr räyh ja silleen...

Hermostuttaa.... mut sitä taitaa olla liikenteessä muuallakin...

Tässä huomaa kun näitä kuukausia viuhuu ohi että kaikki oireet joita itse bongaa ja mitä muutkin täällä toiveikkaana pähkäilee, ovatkin vaan ovulaation tai keskikierron perus oireita ja näköjään minäkin kärsin siis PMS oireista. Ne vaan niin toiveikkaina lataa tähän odotusmittariin. On se naisen pää vaan niin pöhkelö....

Vierailija
322/542 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäjä: sitä ärsytystä taitaa olla liikkeellä.

Musta on kiva lukea täällä teidän muiden ajatuksia ja fiiliksiä. Tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille! Ja tietysti niitä plussatuulia!

Mua rassaa tää odottelu. Lopetin siis minipillerit reilu 4 viikkoa sitten, eikä tietenkään mitään ole tapahtuut sen jälkeen. Menkoista ei ole tietoakaan, mutta toisaalta niitä saa kyl varmaan odottaa. Pari vuotta sitten pidin pillereistä taukoa 4 kk, eikä sinä aikana vielä alkanu menkat. Ikinä ei ole normipituista luomukiertoa ollut, vaan aina on vaihdellut 35-65 päivän välillä, yritä siinä sit jotain ovulaatiota bongata. Mietin just, että missä vaiheessa menisin lääkäriin, kun en usko, että menkkoja tulee kuukausiin. Aarghh...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/542 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös esikoista toivotaan. Viimeiset pillerit syöty toukokuussa. Nyt menossa kp 21/28-31 ja eilen oli selkeä ov kipu.

Nancy, Helsinki

minä -83 ja mies -73

yritys aloitettu kesäkuussa 09

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
324/542 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thelma ja Nancy: Tervetuloa mukaan. :)

AIE: Toivotaan ettei peli ole vielä menetetty vaan se plussa kuitenkin tulis. En tiiä onko mitään lääkityksiä siihen jos toinen munasarja ei toimi normaalisti. Jospa ei kuitenkaan olis mistään sellaisesta kyse. Voisihan silti olla toiveita useissa peräkkäisissäkin kierroissa, kun ei munasolut kypsy vuorotellen eri puolilta. Kovasti tsemppiä ja toivottavasti lääkäriaika järjestyy piakkoin.

deeli: Jospa negat johtuu vaan aikaisesta testiajankohdasta. bd bd

manta1: Oon testaillu sylkitestillä ja tikuillakin, mut eipä sitä ovista meikäläisellä löydy.

Janet: Sulla jännät päivät menossa. :) Kovia plussapuhureita sinne.

Thelma: Suosittelen menemään lääkäriin vaikka heti jos jo nyt tympii menkkojen odottelu ja tiiät et kierrot on normaalisti pitkiä. :) Mullakin pitkät kierrot ja pillereiden ollessa kerran tauolla ei tullu menkkoja kymmeneen kuukauteen. Nyt toista kiertoa käytössä Terolutit. Sain ne heti omalta terveyskeskuslääkäriltä, kun vaan kysyin, et mitenkäs nyt edetään kun on aina ollu pitkät kierrot ja vauva olis toiveissa. Eka tarkistettiin kyllä verikokeilla muutamat perusasiat. Menin lääkäriin kolmansien luomumenkkojen jälkeen, kun kierto veny mulle normaaliin 60 päivään.

).( Ovista tosiaan testailtu, eikä sitä löydy...vaikka eipä enää tähän kiertoon väliäkään, kun mies ei oo kotona...eikä siittiöt elä yli viikkoa vaikka kuinka sinnikkäitä olisivat. ;) Tänään ois kyl ollu lupaavat limat, mut tiiä häntä tapahtuuko mun sisuksissa mitään. :P Kp 19 menossa siis ja viides terolut päivä. Tässä kierrossa ei siis jännäillä mitään...odotetaan vaan, et lyheneekö kierto entisestään, vaikka on se 35 ihan riittävän lyhyt mulle. Muutoin elämä mallillaan...opinnäytetyö on pian valmis, parin viikon päästä palautus tarkastettavaksi ja marraskuussa sit esitys. :)

-ray

Vierailija
325/542 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Nancy!

Onpas taalla aika arsyyntyneet ja alakuloiset tunnelmat... No, ymmarran taysin tuon olotilan siskot rakkaat! Tsemppia kovasti kehiin!

Heheh.. Mulla on taalla viela alkukierron positiiviset paivat meneillaan... :)

Aie, meinasitko tosiaan jo menna sinne pidempaan tuhdanneiden joukkoon?? Ma aattelin, etta katon viela tan kierron ja sit siirryn sinne ellei tulosta edelleenkaan... Kerropa muuten sinakin kuulumisia sielta homeopatiasta!

Tinttis

Vierailija
326/542 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännittäminen saa jatkua täällä vielä toistaiseksi, sillä testasin äsken negan :( Vaikka siihen olin varautunutkin, niin silti olen hieman hämmentynyt, sillä menkoista ei sitten minkäänlaista merkkiä ja kierto nyt jopa pidempi kuin eka luomukierto, nyt siis kp 32/ 29.. Täytyy käydä huomenna apteekissa ja ostaa muutama testi lisää ja testailla uudestaan tässä pitkin viikkoa, ellei täti sitten tosiaan tule sitä ennen kylään..

Suuret kiitokset joka tapauksessa kaikille mukana jännittämisestä, plussatuulia joka suuntaan :) Toivottavasti saadaan tänne ankeiden ajatusten sekaan pian iloakin, mutta toistaiseksi aika ankeat fiilikset itselläkin. Ja lämpimästi tervetuloa uusille :)

327/542 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinpä taas pitkästä aikaa lukemaan teidän juttuja ja fiiliksiä, on muka ollut niin kiireinen pari viikkoa että...

Ensinnäkin tervetuloa joukkoon Thelma ja Nancy!

AIE: ikävä kuulla, että testi näytti negaa. Itse jo elin täällä ihan fiiliksessä mukana, kun luin juttua eteenpäin ja toivoin parasta :) Toivotaan, että kaikki on kuitenkin siellä sisuksissa kunnossa! Jos asia itseä vaivaa, niin sitten vaan tsekkaamaan lekuriin. Mielestäni ei kannata vatvoa turhan pitkään, saapa sitten rauhan, kun kaikki onkin toivottavasti ok.

Monnylle tsemppiä sen ovisviivan kanssa. Eiköhän se siitä vahvistu :)

Deeli86, toivotaan, että oireet lupaavat vahvaa plussaa. Kerrohan, miten sen kaappiin unohtuneen testin kanssa käy.

Janet: Harmi, että eka testi oli nega. Mutta sehän ei vielä mitään meinaa, jos tätiä ei näy! Itse elän vähän samassa tilanteessa kuin sinäkin, nyt kp 32, mistä päästäänkin sitten siihen omaan napaan :)

Täällä tosiaan siis kp 32/??. Jos kierto on yhtään tasaantunut, niin tädin pitäisi tulla kylään näinä päivinä. Toivottavasti ymmärtää pysyä poissa! Tuntemuksia on ollut jos jonkinlaisia. Noin viikko sitten vihlaisi kovastikin tuolta vasemmalta puolelta ja muutenkin ollut vatsassa outo tunne. Vasemmalta vihloo ja on muka ollut hieman etova olokin. Nämä voi toki kaikki olla ihan itse keksittyä, koska niin kovati toivotaan perheen lisäystä. Tänään tuli muutama tippa punertavaa paperiin. Joten, pahalta vähän näyttää. Jos mitään ei tapahdu, täytyy katsoa, josko loppu viikosta jo testailisi.

Jaksamista kaikille kiertojen kanssa ja paljon plussatuulia! Eiköhän tässä olisi jo aika taas positiivisten uutisten, niitä siis kehiin :)

-Ansku

Vierailija
328/542 |
28.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl mielenkiintoista lukea teidän kaikkien juttuja. En ollut kovin perillä ovisajasta yms mutta nyt on alkanut valjeta kun täällä lueskelee.

Oon vaan ihan järkyssä flunssassa ja eilen tunsin ihan selkeen oviskivun ja tänään limaa. Joten aika tylsä kun ei ois voimia heiluttaa peittoa eikä tietty haluis tartuttaa miestä. Huh mikä yhtälö!

Vierailija
329/542 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin nyt aamulla Apteekin omalla testillä puhtaan negan.. harmittaa ihan älyttömästi.. kokoyön näin tai ainakin kolme kertaa tein unessa raskaustestin ja se oli aina positiivinen ja olin siinä unessa niin onnellinen.. mutta karu totuus paljastui herättyä ja livetestiä tehdessä.. ei näkynyt ees haamua..

ainoo positiivinen asia tässä on että menkat ei oo vielä alkaneet, joten pieni toivonkipinä on vielä kytemässä..

plussatuulia

tur-koo-si yk1 kp 36/?? höystettynä negalla

Vierailija
330/542 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tuntuu, että kaikilla vähän apeat tunnelmat. Liekö tämä jotain loppukierron synkistelyä, tyyliin "pessimisti ei pety"? Nyt vaan leidit vähän hymyä huulille, kyllä me kaikki se plussa vielä aikaiseksi saadaan!

Pahoittelut kaikille negan testanneille. Toivottavasti edes jollain se muuttuis vielä plussaksi, eikä kaikilla olis vaan ihmeellisen pitkät kierrot.

Tinttis: no en tiiä, jotenkin vaan alkaa tuntuu siltä, että olisko kohta jo aika siirtyä sinne pidempään tuhdanneiden joukkoon. Toisaalta, mulla on edelleen enemmän luottoa tuohon vasemman puolen munasarjaan, joten josko vielä tämän kierron täällä hengailis... Ja juu, laitan kommenttia, että mitä se homeopaatti sanoikaan.

ON: kävin eilen iltapäivästä lapsettomuuteen erikoistuneella gynellä (ei siis muuten, kuin ajattelin, että saisin sieltä varmasti asiantuntevia vastauksia), joka oli ihan huippumukava. Ronkittiin ja ultrattiin ja taas kerran muistin, miksi mää niin inhoankaan sitä toimenpidettä. Joka tapauksessa, tuomio oli, että kaikki ok ja normaalisti. Ei mitään aihetta huoleen ennen ku se vuosi yritystä tulee täyteen, hän sanoi. Kyselin siltä kuitenkin, että kuinka se luteaalivaihe voi vaihdella noin paljon (nyt ero edelliseen 5 päivää), kun lueskellut monelta saitilta, että sen ei pitäs vaihdella kuin maksimissaan 1-2 päivää. Tuumas vaan, että "kyllä se voi". Jaha, no sehän olikin selventävä vastaus ;-) Mutta kait se erikoislääkäri tietää paremmin kuin minä (vaikea uskoa :D ). Että ehkä mää tästä nyt näine skitsoine ajatuksenine rauhoitun.

Täti ei vieläkään kylässä. Mää voin tällä kertaa ottaa sen jonkun toisen puolesta, että lähettäkää se tänne vaan ;-). Pääsisinpähän vähän nopeampaa sitten sen yk7:n kimppuun. Syksyisiä plussatuulia vaan siskoille!

kp35/28-42

331/542 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on vähän kiire töihin, joten äkkiä piipahdan vain.

ON: taas vahvempi viiva ovistestissä, mut ei ovis kipuja vielä... kaitpa se siitä vielä vahvistuu... tuossa kuva vielä tän aamun testistä :DDD

Vierailija
332/542 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa kp 37/?. Olen taustalla nyt muutamia päiviä lueskellut, kun ei ole niin minkäänsorttista uutista.

Tsemppiä kaikille, jotka ovat negan saaneet. Niinhän se on, että toivo elää niin kauan kun täti on poissa :) Toivotaan että ovis olisi ollut myöhemmin. Lueskelin täällä muitakin palstoja ja oli sellastakin, että kaikilla sitä hormonia ei edes erity niin paljon, että se testissä näkyisi. Jokatapauksessa plussia puhaltelen jännääjille.

Tur-koo-si: Harmi kun sulla ei (ainakaan vielä ;) ) se plussa tullut. Samoissa mennään siis edelleen. Tsemppiä!

ON: En tiedä mitä ajatella. En haluaisi odottaakaan ikuisuuksia, että ensimmäinen luomutäti saapuisi. Mut sais nyt oikeesti jo pärähtää paikalle, kun tää odotus on niiiiin rassaavaa! Jos ei mitään tapahdu parin viikkoon niin pitää varmaan soitella asiasta. Neuvovat varmaan vaan odottamaan...

kärsimätön kirsikka :D

muoks.

MonnY: Ite en saanut edes noin vahvaa viivaa ovistestiin. Kyllä sulla varmasti vahvistuu :)

Vierailija
333/542 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE: kiva kun pääsit näin nopeasti käymään lääkärissä ja tsekkaamassa asian ja kaikki ok :)

nyt vaan rentoa asennetta ja turha stressaaminen pois! paraskin puhuja täällä ;)

monny: lupaava ovisviiva sulla tulossa :)

kirsikka: olen myös kuullut siitä että kaikilla ei erity sitä ovishormonia tarpeeksi että ovista ei siitä syystä voi bongata, kurjaa!

Negatestin tehneille toivo elää vielä, hoten elkää vielä heittäkö toivoa kokonaan :) ja toivotaan nyt kaikille iloisempaa mieltä ja rentoa pupuilua :)

tinttis: kerrohan vyöhyketerapia kokemuksesta, mielenkiintoista kuulla :)

ON: saas nähä mitä mun ovistestailusta tulee..vaaleanpunaiste lasit silmillä taas uuteen kiertoon :) taas tänään 2 asiakasta töissä kasvavien masujen kanssa ja manta alkoi taas haaveilla ja haluta omankin masun kahta kauheemmin!! miten niitä masuja on nyt jokapaikassa?! :)

manta kp7

Vierailija
334/542 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia edelleen plussatuulista, toistaiseksi ei kuitenkaan juuri uutta raportoitavaa :( Tein aamulla apteekin oman raskaustestin ja sieltä sain tuttuun tapaan tyylipuhtaan negan. Prkl. Menkoista ei edelleenkään haisuakaan, nyt menossa jo kp 34/ 29. Mielessä pyörii monenlaisia ajatuksia aina myöhäisemmästä plussasta alkaen ja varhaiseen keskenmenoon saakka, joten aika ristiriitaiset fiilikset kaiken kaikkiaan. Ajattelin, että yritän nyt kaikesta huolimatta olla kärsivällinen ja testata seuraavan kerran la-aamuna, mikäli täti ei sitä ennen saavu. Sen verran hämmentävää tämä kuitenkin on, että olisin helpottunut jos jotain tapahtuisi suuntaan tai toiseen, ikävintä on kun ei ollenkaan tiedä mitä kehossa tapahtuu. Jos la negatiivinen eikä menkat edelleenkään ala, niin täytyy ensi viikolla harkita lääkärikäyntiä varmuuden vuoksi.

Toivottavasti muilla pyyhkii paremmin, paljon tsemppiä ja plussatuulia niin oviksen kuin raskaudenkin bongauksiin :)

Vierailija
335/542 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kierron kenkkuilu Janet! En halua olla ilonpilaaja, mutta samanlaisia kokemuksia löytyy täältä. Mulla kierto alkoi pitenemään vasta ekojen luomumenkkojen jälkeen, ne oli ihan suht normaalit. Välillä myös normaaleja 30 kiertoja, mutta välillä pitempiä. Itsekin kiduin selvien negojen ja menkkojen alkamattomuuden kanssa.. Jos kierrot alkaa pidentyä, niin kannattaa pyytää teroluteja lääkäriltä.

Toivottavasti sulle tulis ratkaisu pian. Toki toivotaan hurjasti, että kyseessä olisi pieni salamatkustaja!

Omaan napaan kuuluu terojen syömistä vielä kolme päivää, sitten jännäilyä. Eilen vihloi oikeaa puolta jonkin verran. Lauantaina on juhlat, joten ajattelin piruuttani testata perjantai-aamuna, vaikka onkin liian aikaista vielä..

Plussia toivottaen,

pienimyy kp 23/30-49

Vierailija
336/542 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimyy: Kiitos tsempistä! Sitä mä tässä vähän pelkäänkin, että alkaako kierrot reistailla lupaavasta alusta huolimatta.. Jos en ole vielä raskautunut, niin tulisi se täti nyt sitten kannat kopisten tänne, että päästäisiin aloittamaan yk 3 pikaisesti ;) Toistaiseksi en ole tikutellut ovista, mutta mikäli tämä kierto venyy hurjan pitkäksi, niin hankin ovistestit kyllä aika nopeasti.

Plussatuulia ja kärsivällisyyttä kanssasiskoille!

337/542 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikkaa!!

nancylle tervetuloa :)

Janet:

Voi Janet. Oli mullaki toiveet niin korkealla sun puolesta. Toivottavasti tulis se täti pian jos on tullakseen, niin pääsisitte tekin äkkii uuteen yritykseen, mutta parempi tietty jos plussa pärähtäiski ;)

AIE:

Vieläki harmittaa sun puolesta ku ei plussaa tullu! mut kyllä me yhessä selvitään, eikö? Hyvä että kävit lekurilla, varmasti ainaki ite sai jonkinlaisen mielenrauhan?!?! Toivotaan tärppiä ensikiertoon sinulle kovasti:) ja ei ei vielä sinne pidempään tuhdanneiden puolelle. vasta vuoden vaihteessa? sit mäki voin tulla jos ei mitään oon tapahtunnu...

Tinttis:

äläkä siekään suunnittele vielä siirtyväs pidempään tuhdanneiden puolelle, mie en halua sinne ja just mietin eilen että on alusta asti ollu nää muutamat henkilöt täällä niin äläkää jättäkö minnuu yssin!!!! :( :D

deeeli86:

koska aiot testata???

tur-koo-si:

sullaki täti kadonnu matkalla, jospa se plussa tulis sitten kuitenkin ? ;)

pienimyy:

No niin, viikon päästä pääset sit ehkä jo testailee. Toivottavasti olis vihlomiset ollu hyvejä, ovisvihlasuja ;)

manta:

Joo, mulla sama vika. Raskaina olevia naisia on ihan joka paikassa! Toivottavasti ovis löytyypi tässä kierrossa hyvin testeillä :)

kirsikka:

mulla ei tuo viiva sitten tuosta enää vahvistunutkaan, tänä aamuna oli jo melkoisen haalea. mutta luotan nyt että tuo viiva oli kuitenki se merkki et ovis tapahtui ku kipujaki oli eilen iltasella siihen malliin :) ja sullekki nyt joko täti jos on tullakseen tai sitten mielellään tietty se plussa ;)

ansku09:

sullaki jännät päivät meneillään... toivottavasti todella täti tajjuu pyssyy poies!!! =)

Ray:

saaako kysyy millä alalla oot ku tota opinnäytetyötä oot touhuillu?? :) se on kyllä aina helpotus jos sen saa tehtyä.. sulle toivotan sit lyhempää kiertoa :)

Helja:

toivotaan nyt että onnistaa kuitenkin, ei se vielä kannata lannistua :) ja kuitenki "vasta" yk2 :) koetahan sieki ajatella positiivisesti vaikka eihän sitä aina pysty :(

ON: touhuiltu kovasti. Elikkä se mun ovisviiva ei tuosta kuvasta enää vahvistunu, mutta ajattelen nyt vain niin että ehkä se silti on kuitenkin tapahtunut :) Ja jotenki on vain sellanen olo, että en enää ressaa vaikka ne menkat alkaiski, oon ajatellu niin paljon näitä asioita, että vois ensin hommata sen työpaikan yms. että ei se enää niin haittaa jos ei ihan heti plussaa tuu (saapa nähä kuinka se haittaa parin viikon päästä ku alkaa menkat) :D nythän se taas tältä tuntuu mut katotaanpa kohta taas. heh. mut hyvillä fiiliksillä mennään kuitennni!

plussatuulia kovasti ja sovitaanko että LOKAKUUSSA TEHDÄÄN SIT AINAKI 5 PLUSSAA TÄHÄN PINOON ??? ;)

MonnY

Vierailija
338/542 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti MonnY kivoista sanoista. En mä enää ees oo kovin negatiivisin mielin. Tuntoja ei oo vieläkään mihinkäänpäin, paitsi ehkä rinnat on vähän arkoina (jep jep jos oikein kuvittelee :P). Toisaalta viime kierrossa mulla oli muka vaikka mitä vaivaa ja "kiinnitysvuotoakin", mutta en sitten ollut raskaana. Jos nyt sitten tämä vuodottomuus ja oireettomuus oiski raskaanaoloa?

No, eipä sitä voi tietää ja tosi kärsimättömänä kyllä oottelen että tulis jo ens viikko että sais testata.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti, yritetään jaksaa tätä odotuksen odotusta!

-Helja yk 2, kp 19/25

Vierailija
339/542 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...täällä taas.=) On nuo alkukierron päivät aina niin mitäänsanomattomia, ettei ole paljoa kirjoiteltavaa. Vaikka eipä kyllä nytkään ole; kp 20 menossa, ovista olen yrittänyt tikutella mutta haamuja ainoastaan pukkaa, yhtenä päivänä hieman muita tummempi viiva(ei kuitenkaan yhtä tumma kuin kontrolliviiva). Oviskipuja kylläkin olen ollut tuntevinani, mutta niinhän tunsin niitä viimekierroissakin ja silti täti tuli paaaaaaljon myöhemmin kuin oletetun oviksen jälkeen olisi pitänyt tulla. Noh, kuitenkaan en ole jaksanut raskautumisella itseäni stressata enää kovinkaan paljoa. Olen melko varma, että se plussa napsahtaa meidän kaikkien testeihin silloin, kun sitä vähiten odottaa=)

Tervetuloa uusille, teitä onkin tullut taas mukava määrä=)

Kirsikka: Kuulostaa niin tutulta tuo ensimmäisen luomutätin odottaminen, oma eka luomukiertoni ehkäisyn lopettamisen jälkeen oli pituudeltaan 48 ja toinen päivälleen yhtä pitkä. Tätä kolmatta nyt jännäilen, että venyykö taas megapitkäksi. En halua lannistaa, mutta ajattelin että josko se helpottaisi omaa oloasi, kun tiedät ettet ole ainoa, joka joutuu odottelemaan jonkinlaista signaalia kropastaan.:)

Nyt naiset plussia kehiin, eihän niitä ole ollut aikoihin tässä pinossa!!!=)

dano

Vierailija
340/542 |
30.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIE: Voi että kun minua niin harmittaa puolestasi! Onneksi sentään gyne sanoi, että kaikki ok. Niinhän se taitaa olla, että hoitoihin ja tarkempiin tutkimuksiin pääsee vasta kun vuosi on yritystä takana. Koita jaksaa... Ja kiva, jos et vielä sinne pitempään yrittäneiden puolelle.

Tinttis ja MonnY: Mennäänkö kaikki sitten yhtä aikaa AIE:n kanssa sinne pidempään yrittäneiden puolelle? :) Vai? Kun mä olen ihan ajatellut, että vasta alkuvuodesta sinne, kun ei ole vielä niin kauan tuota yritystä takana (joillain siellä jo vuosia).

Pahoittelut kaikille negan testanneille. Kurjaa....

ON: Nyt kp 30/24-39. Viimeiset kolme kiertoa ovat olleet tasan 30 päivää, joten huomenna pitäisi tädin kurvata paikalle. Kovasti tekisi mieli testata aamulla, mutta ehkä siinä säästää muutaman euron, jos odottaa vielä päivän tai pari... Paha olo meni onneksi jo ohi, nyt on aika oireetonta ollut. Niin kuin yleensä.

Taidan olla niitä harvoja tässä pinossa, joilla positiivinen mieli. Jotenkin kohdallani on niin, että menkat masentavat sitä vähemmän, mitä pidemmän aikaa on yrittänyt - vaikka kai sen pitäisi olla juuri toistepäin. Ehkä se johtuu siitä, että vauvan saaminen tuntuu minusta tosi utopistiselta ajatukselta.

Silloin kyllä vetää mielen vähän matalaksi, kun ajattelee, että jos meillä olisi ekasta yrityksestä tärpännyt, niin olisimme tässä kuussa saaneet pienen nyytin kainaloomme.... No, hyvää kannattaa odottaa, eikös se niin mene!