Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Julkkikset, joiden tiedät pettäneen puolisoaan?

Vierailija
04.08.2009 |

Siis ei tyyliin seiskasta luin, vaan ihan että olet joko itse ollut sängyssä ko. julkkiksen kanssa tai tuttusi, jonka sanaan voit luottaa.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Palander ja en nyt tarkoita tätä vanhaa pettämis juttua vaan ihan tuore tapaus.

Vierailija
2/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko ainakin petti Martinaa mennen tullen ja palatessa, kun olivat naimisissa (hänellä oli vanhan kaverini kanssa pitkäänkin salasuhde ja lisäksi panoja ympäri Suomea).

On yrittänyt minuakin laivalla iskettää, olin tuolloin 16-vuotias ja Esko on isäni ikäinen. Onnekseni sain niin hyvän kasvatuksen ja sitä myötä itseluottamuksen sekä omanarvontunnon, että on aina ollut ns. järki päässä enkä ole vanhempien miesten lirkutuksiin ratkennut, vaikka kuinka julkkis olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina myös petti Eskoa mennen tullen. Tästähän oli Seiskassa juttuakin, että oli sutinaa ruotsalaisen laulajan kanssa, mutta se ei todellakaan ollut Martsun ainoa hoito. Nähty on omin silmin ja monta kertaa.

Vierailija
4/31 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.08.2009 klo 15:05"]

[/quote]

Jep. Tämähän selvensikin asian.

Vierailija
5/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Pirittan mies Niklas Hagman olisi hyppinyt vieraissa.

Vierailija
6/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Pirittan mies Niklas Hagman olisi hyppinyt vieraissa.

ja nimenomaan piti kertoa niitä tapauksia missä itse olet ollut sen julkkiksen kanssa tai ystäväsi on ollut...

Vierailija
7/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varma tieto.

Vierailija
8/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä niiden julkkisten puolisot ajattelee kun niitä pyydetään johonkin anna tai me naiset- lehteen hehkuttamaan parisuhdettaan ja mahdollisesti tietävät puolisonsa syrjähypyistä...

Vierailija
9/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustakin tuntuu, että joka kaveripiiristä löytyy ainakin yks, jolla tästä on varma omakohtainen tieto. Mulla kyllä lähin vaan kaverin kaveri, joten periaatteessa multa ei tule tähän nyt "varmaa tietoa".

Vierailija
10/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Teemu taitaa olla aika villi poika, kun mustakin tuntuu, että joka kaveripiiristä löytyy ainakin yks, jolla tästä on varma omakohtainen tieto. Mulla kyllä lähin vaan kaverin kaveri, joten periaatteessa multa ei tule tähän nyt "varmaa tietoa".

siis ihan tosi iholle tuli. Varmaan olis mennyt loppuun asti jollei ystäväni olisi lyönyt jarrua...

Vierailija
11/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niihin päin kallellaan. Helppo lyöttäytyä bilettämään ja Mika on mukava "naapurinjätkä".

Vierailija
12/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voih, ihana mies...:-)

No, laitan korteni kekoon. Sami Hyypiä, tämä tapahtui ennen vaimoa ja lapsia, olisikohan ollut 1990-luvun lopussa tai vuosituhannen vaihteessa.

Riki Sorsa, ve kotiinsa Fabianinkadulle 90-luvun puolivälissä. Drinksuja, en kai nyt kenenkään kotona ala mihinkään! Hassuja toiveita:-)

Vierailija
13/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere Karalahti!

Vierailija
14/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnianloukkauksen merkit? Ja ei, ei ole julkkismiestä itsellä. Minusta vain aika arveluttava ketju

Vierailija
15/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tutulla oli suhde Tommi Mäkisen kanssa. Mutta toisen asteen kuulopuhetta siis.

Vierailija
16/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
17/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yritys oli tosi kova aina baarissa. Mutta tämä ei liene yllätys.

Vierailija
18/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös yrittänyt iskeä kaverini siskoa baarissa pari vuotta sitten, muttei ollut saanut pesää (ko nainen varattu)

Vierailija
19/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ajatellut, että on tosi suoraselkäinen ja fiksu mies... Seurusteoleekohan nyt?

Vierailija
20/31 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanha tangokuningas tapili salaa nuorta naista naapuri kylässäni. En muista nimeä, mutta seiskakin siistä kertoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi