Läppäri huoltoon
Kuinka kauan teillä on ollut kannettavat huollossa? Entä mitä kaikkea on korjattu? Itse juuri laitoin huoltokutsun Fujitsun läppäristä... Saa nähdä kauan saa odotella vastausta.
Näppäimistö ei toimi kuin osaksi, kone sammahtelee, kuumenee, tuulettaa hullun lailla, häiriöitä näytössä... Kivaa.
Ja vielä kivempaa jos huolto kestää kuukausia, konetta tarvin joka päivä opiskellessa.. :(
Kommentit (3)
Huolto ilmainen, kun takuuta oli vielä jäljellä. Vein koneen itse huoltoon ja koko prosessi taisi kestää reilun viikon, korkeintaan kaksi. Mukana oli sitten raportti, mitä koneelle oli tehty. Olin ihan tyytyväinen.
Takuuta on minullakin vielä jäljellä.
Pöytäkoneen pitäminen ei minulla onnistu, kun tarvii pystyä kuljettamaan konetta mukana eikä tässä pienessä asunnossa ole tilaa pöytäkoneelle edes... Joten jos uusi pitää hommata, tulee sekin olemaan läppäri.
Jos joudut hankkimaan uuden koneen, suosittelen pöytäkonetta. Tulee korjaaminen halvemmaksi, se kun koostuu irrallisista osista, joilloin voi aina osta uuden kovalevyn, uuden näytön tai näppäimistön jne. Mies korjailee koneita työkseen ja olen sivusta kuullut hänen kiroavan läppärit alimpaan manalaan.