Itsenäisyyspäivän viinat. Mitä ostitte?
Kommentit (32)
Ostin siiderin jonka aion juoda saunan jälkeen. Maksoi vähän alle 3€.
Finlandia-votkaa, vissyä ja kotikaljaa.
Kohta mennään hakemaan Koskenkorvaa.
Tanskalaisesta etanolista tehtyä Tapiota.
En tarvitse viinaa itsenäisyyspäivänä enkä minään muunakaan päivänä, joten ostelkoot toiset, jos haluavat.
Käyn viinikellarissa hakemassa sitä, mitä tekee mieli. Meille tulee vieraita, joten hyvää tarjolle: vintage-samppanja, valkoviini ja punaviini.
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse viinaa itsenäisyyspäivänä enkä minään muunakaan päivänä, joten ostelkoot toiset, jos haluavat.
Meitä on kuiten vielä jotka ei pode tuota sairautta, alkoholismia.
Moni sairastaa sitö ymmärtämättään.
Ööh vain juntti juo alkoholia itsenäisyyspäivänä?
Mulle litran tölkkiviini ja miehelle puoli litraa kossua.
Lisäksi yksi kuohari.
Eli kunnon wt-meininkiä. Ekaks humallutaan, juttu luistaa, sitten naidaan, sitten riidellään ja lopuksi minä lähden vihaisena kotiin.
Selvä kuvio jo näin etukäteen.
Mies kävi Alkossa eli en tarkkaa summaa tiedä, mutta eikös tuosta lähemmäs viittäkymppiä tule?
Vierailija kirjoitti:
"Suomalainen vastaa, kun ei kysytä." Kysymys ei koskenut sinua, miksi kuitenkin vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Sitten linnan juhlissa on 99-prosenttisesti juntteja.
Vierailija kirjoitti:
Vain amatööri juo alkoholia kalenterin mukaan.
Varmaan Alkosta tulee valkkaria ja viskiä. Mies tuo kunhan töistä pääsee joten en tiedä mitä maksaa. Itse ostin joitain glögejä maisteltavaksi - mutta einämä nyt huomenna kaikki mene - ei edes tänä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Mulle litran tölkkiviini ja miehelle puoli litraa kossua.
Lisäksi yksi kuohari.
Eli kunnon wt-meininkiä. Ekaks humallutaan, juttu luistaa, sitten naidaan, sitten riidellään ja lopuksi minä lähden vihaisena kotiin.
Selvä kuvio jo näin etukäteen.
Mies kävi Alkossa eli en tarkkaa summaa tiedä, mutta eikös tuosta lähemmäs viittäkymppiä tule?
Tosirakkautta, onnea 😍
Ostan pullon punaviiniä, hintahaarukka 50-100€
Mimulla on muutama pulloa Champagnea jemmassa, joten en ostanut mitään uutta.
Hintaahan noille tuli kyllä.