Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ravaako teidän lapset koko ajan ovella??

Vierailija
03.08.2009 |

siis kun ovat ulkona? Mua oikeasti ottaa päähän, kun lapset menee ulos, niin 5 minuutin välein tulevat siihen ovelle, milloin mitäkin "asiaa". Tekeekö muutkin noin?? Mä muistan omasta lapsuudesta että kun menin ulos niin olin ulkona, ja kun tulin sisään niin tulin sit kanssa sisään. En mä koko ajan ravannut siinä ovella. Olen yrittänyt sanoa asiasta miljoona kertaa mutta ei vaan mene perille. Ovea ei voi pitää aukikaan, kun meillä on kissa, joka livahtaa samantien ulos. Eli ovikello soi 5 minuutin välein *huoh*. Pitääkö tuota vaan jaksaa, vai mitä?? Olenko mä ihan hirviöäiti kun en jaksa ravata ovella 5 minuutin välein?!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko ajan tarvitaan joku tarvike, vipstaaki tai the thing

Vierailija
2/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-7 vuotiaat harvemmin enää tuota harrastaa. Se on sitä äidin kaipuuta, kun lapsille ei ole tarpeeksi aikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ihan meidän huushollilta!!

Vierailija
4/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lähdetään niin kiireellä ulos, kun kaverit hakee, että unohtuu esim. veskissä käynti ja kohta tarvitaan vesipulloa.

Ei nuo kuitenkaan 5min välein sisällä ravaa vain kun tarvitsevat jotain.

Avaimet on hyvä keksintö, niin ei tarvitse käydä sitä ovea avaamassa.

Vierailija
5/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos nauruista.

eikö ne 8 ja 11 usko sitten puhetta, jos niille nätisti selittäisi homman nimen?

Vierailija
6/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten sanoin, olen miljoona kertaa sanonut asiasta, mutta silti vaan aina "jotain unohtui". Olen sanonut, että käykää nyt vessassa ja juokaa ja ottakaa ne tavarat mukaan mitä tarvitsette, mutta silti aina vaan jotain tulee, mitä pitää tulla hakemaan. Tai sitten on kavereita leikkimässä, joiden pitää päästä vessaan, tai joilla on jano tms. Avaimet heillä on, mutta kuten sanoin, meillä on tuo kissa, joka livahtaa heti ulos kun oven avaa, etteivät osaa sitä varoa, eli sekään ei auta. Onneksi koulut alkaa kohta... ap

Vierailija
7/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta useamman kerran kuitenkin. Joko haetaan joku must-lelu, joka juuri sillä hetkellä on välttämätön. Tai sitten vesipullo, jalkapallo, kirja jne jne.

Ja äidinkaipuusta tuskin on kyse, meillä lapsi on 8v ja tokalle menossa.

Vierailija
8/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes itse ovelle vaan lähettää jonkun kaverinsa toimittamaan asioita :)

Vierailija
9/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit eivät malta edes aina riisua kenkiä vaan juoksevat kengät jalassa veskiin tai mitä tekevätkin. Mutta musta ihan huippua kun lapset on jo kuitenkin niin omatoimisia, mulla on vauvakin joka ei vielä pitkiin aikoihin leiki pihalla itsekseen tai käy omatoimisesti vessassa;-)

Vierailija
10/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan onneksi koulut alkavat ensi viikolla. Nätillä ilmalla käsken olemaan myös ulkona (tarkoittaa kaikkia kelejä paitsi kaatosadetta ja super kovaa pakkasta) ja välillä se onnistuukin, mutta enimmäkseen pojat ramppaavat viiden minuutin välein kysymässä, saako jo tulla sisälle. Raivottaa! Kyllä ulkona pitäisi tekemistä keksiä.

Vierailija
11/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä pahempaa, karjuvat pihalla ÄIITIIII ja juoksuttavat mua ikkunassa, ja sitten asia on tyyliä onko se mun vipstaaki mun huoneessa! :/

Vierailija
12/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin lapsia

Vierailija
13/14 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on koira joka räksyttää, vauva joka nukkuu ja taapero joka alkaa itkeä kun isommat eivät ota mukaan ulos.

Vierailija
14/14 |
04.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä ovi ei ole lukossa ja vahtia ei kauheasti tarvitse, kun ravaa, niin tietää missä on.

Lisäksi naapurinkin lapset ravaavat meillä milloin mistäkin syystä, varmaan kaipaavat mua.