perhe nukahti enkä saa unta kun mietin ulvilan juttua
Siis miten nainen kykenee tekemään tuollaisen teon. Jotenkin vielä käsittää helpommin että joku raavas mies kännissä testosteronihöyryissä tekee jotain mutta että nainen ja äiti. ahdistaa niin paljon se että en käsitä mikä ihmiseen voi mennä että teke semmoisen teon. ja miten sen jälkeen voi elää tekonsa kanssa.
Kommentit (6)
eli ei varmaan kauheasti ole voimaa tarvinnut käyttää.
eli ei varmaan kauheasti ole voimaa tarvinnut käyttää.
ja sitten vielä jatkaa hätäpuhelun aikana. mua ahdistaa niin paljon niiden lasten puolesta. ihan tekisi mieli jutella livenä jonkun kanssa ja purkaa pahaa oloaan pois puhumalla, mutta kaipa tämä tästä. mä olen kyllä aika järkyttynyt tuosta uutisesta.
jotenkin järisyttävää. Eilen on käsitelty kahta juttua, joissa ihan tavalliset, kunnollisena pidetyt ihmiset ovat tehneet kauheita tekoja.
Pelottavaa ajatella, että tuolla turuilla ja toreilla kulkee meidän joukossamme ihmisiä, jotka pystyvät toimimaan noin julmasti. Eikä ulkopuoliset osaa arvata mitään.
helvetti se avioliitto on ollut. Sitten nainen halunnut pelastaa mitä pelstettavissa on, itsensä ja lapsensa sillä tarinalla tunkeutujasta. Kauhea ja traaginen juttu kaikin puolin.
9v tulee puhumaan hätäkeskuksen puhelimeen siksi aikaa kun äiti käy niittaamassa verissään valittavan isän lopullisesti... Loppuu se valitus prk..
Tää on kyllä jotenkin niin sairasta, ettei mene tajuntaan. Miten se 9v on saanut elettyä nämä vuodet, salattua asian?! Terapiaistuntoja tod.näk. Poliisi kuulusteluja... Voi lapsiparkaa, pitää sisällään tällainen asia :'(
Mä en kanssa lakkaa miettimästä tota juttua, ihan käsittämätöntä.