Onko 18v poika liian vanha
16v tytölle. Ovat seurustelleet vasta 3kk ja poika on sanonut jo tyttärelleni rakastavansa häntä.
Ettei vain sänkyyn kiire.
Mitä enemmän kiellän, sen hanakammin ovat yhdessä.
Mitä voi tehdä? Minusta 16v liian nuori seksiin.
Kommentit (30)
Kaksi vuotta ikäeroa, eli oikein passeli ikäero. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 7vuotta ja aloimme seurustella hieman ennen, kuin hän täytti 18 ja itse 16. Että mitäpäs ihmeellistä siinä on..? Kylläpä ne ilman sitä "rakastan sua" kommenttiakin pääsee pöksyihin..ei niitä lapsia voi suojella ja kaitsea koko elämää. Ja varsinkin vanhemmistahan on hirveää edes ajatella, että oma nuori harrastaisi seksiä..mutta minkäs teet.
että voisi hyvinkin seurustella 16v tytön kanssa.
Alkaisi hössöttämään kuinka ihanaa on kun on tytöllä sulhanen ja pohtia ääneen milloin on kihlajaiset /häät sekä etenkin miten ihanaa olisi jos tulisi mummoksi :)
Sillä parempi yksi vaki-seksikumppani kuin kotibileissä jossain jonkun, kenen lie - kanssa harrastettu pikaseksi. Kun on yksi kumppani, tuossa iässä on kiva opetella asioita, tuttu ja turvallinen ikä.
Älä siis toru, vaan keskustele tyttösi kanssa joskus ehkäisystä, jos kuuntelee. Mieti omaa asennettasi, tue heidän liittoaan, mutta älä puutu siihen, hyvä poikakaveri tuo turvallisuutta myös tyttärellesi, seksielämän oikeiden asioiden opettelu sujuu paremmin kuin viikottain vaihtuvan kaverin kanssa.
ikäero. itse seurustelin 15 vuotiaana 19 vuotiaan kanssa, tosin poika oli ihan mukula ja minä taas en.. Neitsyyteni menetin valitettvasti jo 13 vuotiaana..
jos miehen ikä alkaisi kakkosella miettisin tuota... ja harva 16v neitsyt, ja monet ihan kypsiä niihin hommiin...
1970-luvulla ei 16v riittänyt kädestä kiinnipitäminen.
Itse olin siis 16v ja poikaystäväni 19v kun aloimme seurustella. Omasta mielestäni oikeen hyvä ikäero tuo 3v, koska pojathan todellakin kypsyvät hitaammin. Seksiä harrastimme seurusteltuamme n.2kk. Vaikka vuosia on kulunut tapaamme entisen poikaystävän kanssa usein... No, hän sattuu olemaan nykyinen avopuolisoni, meillä on yhteinen lapsi ja oma talo... ;)
-varaa lomaviikko etelään
- jätä tyttö yksin kotiin viikoksi
Anna tyttösi kasvaa naiseksi. Jos sillä on vaki-kumppani, anna sen opettaa, parempi kuin viikottain vaihtuva tautipelle.
Katso että asiat ovat oikealla tolalla ja anna nuorten opiskella elämää. Seksuaalisuus kuitenkin nyt, kun se on herännyt, jatkuu hautaan asti.
Tavattiin, kun minä olin juuri täyttänyt 16v ja poikakaverini oli juuri täyttämässä 18v.
Seurusteltiin 3kk, kun seksi tuli kuvioihin mukaan.
Nyt ollaan oltu yhdessä 14v ja meillä on 4 lasta :)