G: Paras näkemäs scifileffa?
Joku haukkui paskin leffa -ketjussa Matrixin, joten scifin vastaisku olisi nyt tarpeen: pinoon parhaat tieteiselokuvat ikinä!
(joo, olen sekä nörtti että av-mamma, ei mene hyvin mullakaan)
Kommentit (15)
Tosin tuohonkin mahtuu vähän huonompia osia mutta kokonaisuutena aivan mahtava!
pimeän uhka ja universumin sotilaat :)
leffa jossa ne alienit tms tunnisti täysin tummaksi laajenevista silmistä ja silloin oli jo liian myöhäistä? Jostain syytä jäi vain se karseana muistikuvana mieleen, mutta en muista mikä leffa oli kyseessä. :D
Ykkönen oli niin paskasti kuvattu ja jatko-osat siitä vaan rahastusta. Rakastan ideaa ihmisistä kasvatusalustoina, pelottavan biologisesti mahdollista!
leffa jossa ne alienit tms tunnisti täysin tummaksi laajenevista silmistä ja silloin oli jo liian myöhäistä? Jostain syytä jäi vain se karseana muistikuvana mieleen, mutta en muista mikä leffa oli kyseessä. :D
eli Supernatural-sarjassa demoneilla mustuu silmät.
Tossa tulikin jo mun suosikkeja, mutta just eilen katsoin The quardians of the Galaxy. Tykkäsin! Vähän erilainen scifi ja oikeastaan parasta komediaakin samalla mitä oon vuosiin nähny missään leffassa!
Gattaca oli mukava leffa. Avatar oli omalla tavallaan ihan hyvä. Uusi Interstellar voi olla viihdyttävä, en ole vielä nähnyt.
[quote author="Vierailija" time="17.01.2015 klo 13:37"]Gattaca oli mukava leffa. Avatar oli omalla tavallaan ihan hyvä. Uusi Interstellar voi olla viihdyttävä, en ole vielä nähnyt.
[/quote]
A.I tekoäly on myös todella hyvä. Suosikit ehkä Star warsit. Vaikea valita.
Loistava elokuva. Myös Solaris (Tarkovskin alkuperäinen verio) on loistava.
Blade runner, Alien (1 ja 3), Stalker...
Suosikki on kuitenkin 12 apinaa.
Kamalan hyviä scifi-leffoja ei valitettavasti oikein ole tehty, jos miettii että miten paljon hyvää scifi-kirjallisuutta on :/
Vaikka kyllä minuun Pitch Black ja jatko-osat uppoaa muista, ei niinkään taiteellisista, syistä ;D
on kestänyt hauskasti aikaa!
Eikä sen juonessakaan ole isompia aukkoja.