Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotan kolmatta lasta, esikoinen ei ole vielä täyttänyt neljää vuotta.

Vierailija
02.08.2009 |

Miltä kuvittelet minun näyttävän?

Koulutukseni?

Muita ennakkoajatuksia?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 27v. koulutusta on ammatillinen koulutus. töissä olen ollut välissä kaksi vuotta. vanhin lapsista 5v, keskimmäinen 4v ja nuorin 2v. lisäksi nyt neljäs lapsi tuloillaan rv 19.

kotona olen ollut lasten kanssa nyt keväästä asti, ja meinaan olla ainakin niin kauan kun nuorin täyttää vähintään vuoden. tyytyväinen olen elämääni, vaikka rahasta onkin nyt tiukkaa, kun kotona olen.

Vierailija
22/28 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulle aina mieleen, että miten jaksatte? Teettekö muuta kuin olette kotona ja laitaatte ruokaa ja pesette pyykkiä huolehditte, että kaikille lapsilla on perustarpeet tyydytetty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aiotko täyttää maan vai onko geeneissänne jotakin extrahienoa, kun tuollaisen määrän pykäätte lapsia? nyt on tainnut järki jättää!

Vierailija
24/28 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aiotko täyttää maan vai onko geeneissänne jotakin extrahienoa, kun tuollaisen määrän pykäätte lapsia? nyt on tainnut järki jättää!

Miksi sitä noin ilkeästi pitää asiansa tuoda julki?

Kummitätini oli 21 kun meni naimisiin, kolmen ja puolen vuoden kuluttua heillä oli kolme lasta. Nyt heillä on -*laskee, 1,2,3,4,5....*- 11 lasta, nuorin kolmiviikkoinen ja vanhin 13 vuotias, ja kyllä lestadiolaisia, se ehkä on "lieventävä asianhaara" tässä jutussa ;D. (Itse olen 18, kummitätini nyt 34-vuotias, eli 16-vuotiaana hänestä tuli kummini, jos joku ihmettelee)

Vierailija
25/28 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! ;) Eikös ole parempi, että korkeastikoulutettu sikiää, kuin joku köyhänarkkismutsi, jolla on lapsia kenelle sattuu... :D

Vierailija
26/28 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin peräkkäiset raskaudet.

Vierailija
27/28 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä olen kateellinen koska haluaisin itse samaa. Minä vain odotan mieheni suostuvan kolmoseen, mutta ei ole enää toivoa, että suostuu tuossa aikataulussa. Esikoinen täyttää vuoden lopussa 3 ja olisin oikein mielelläni silloin raskaana. Haluaisin lapset "putkeen" mieluummin kuin elää pikkulapsiaikaa vuosikaudet.

Vierailija
28/28 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuvittelet minun näyttävän?

Koulutukseni?

Muita ennakkoajatuksia?

Hyvä koulutus, pitkä työura, nyt lapset tehtävä nopeasti perä perään. Mulla oli ihan sama juttu. Sain lapset 35, 36v ja 38v. Ei ole varaa pitkää pitkiä taukoja, jos ei ole enää 21!