Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sopivatko sellaiset "grazy age" teinifarkut...

Vierailija
02.08.2009 |

ne valkaistut, koristellut supermatalat farkut joita nuorilla näkee kolmekymppiselle äidille joka hoikka, mutta ei niin kiinteä.. ovat ihan hemmetin hyvännäköiset housut ... !

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
2/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kamalan näköiset kellä vaan :D

ehkä niistä vois sanoa, että ne on WT-housut! ;DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Greizeille tyypeille, siis just sellaisille jotka ei välitä, mitä muut ajattelee, ja joilla on niinku ihan oma tyyli -no just sellainen vähän greizi!

mulla on joskus ollu omat greizi-farkut mun gollarin kaa, on tosi magee yhdistelmä!

Vierailija
4/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai kolmekymppinenkin voi käyttää niitä ja jotkut haaremihousut ovat kyllä paljon rumemmat !

Vierailija
5/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaikka minullakin on tuo ongelma että " hoikka muttei kiinteä" ... muutenkin tykkään matalista farkuista. minulla on myös pari tatuointia, päältä musta alta vaalea tukka, suomenleijona kaulassa, lyhyt nahkatakki, helkatisti kajalia ja huulikiiltoa... ja ikää 29 !:D yksi lapsikin löytyy... ei paljon hetkauta jos joku tulee sanomaan " titta voisito laittaa toiset housut/toisen paidan/ vähemmän kajalia"... no sori, en voi ! :D ennen hätäsektiota suunnittelin napakorua jos pötsin saa pienemmäksi, nyt suunnitelmissa on tatska kylkeen jos/kun maha pienenee...

paitsi minulla kirjain kaulassa ja nenä koru. tatskoja löytyy : ruusu nilkasta, pari tähteä olkapäästä, jälkikasvun nimi mahasta. miksi pitäisi pukeutua kuin mummot vain siksi ettei ole enää kaksikymppinen?! lantiofarkut on seksyt ja nahkatakki lämmittää

Vierailija
6/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppo ämmillä, jotka notkuu metroasemilla. En ole edes teineillä aikoihin nähnyt ja hyvä niin. No ehkä jollain venäläisillä. Järkyttävät ne valkaistut kohdat!

Vierailija
7/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sovi edes niille pikkutytöille jotka niitä käyttävät. Itseä aina kauhistuttaa kun näkee semmoiset.

Vierailija
8/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse omistan kys. farkut ja kyllä tykkään. tosin nyt mustat farkut joiden merkistä kukaan tuskin on kuullut... vastasin jo toiseen ketjuun, siihen tatska aiheiseen eli olen se nätti mutta isonenäinen punapää parilla tatskalla ja lättäperseellä :D käytän välillä lyhyttä mustaa nahkatakkia, välillä täyspitkää enkä vaivaa päätäni mitä muut miettivät vaatteistani... :) !

Vierailija
9/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla on myös AIKA MONET muut farkut. Mut kaikki on lantiofarkkuja, mä en tykkää sellasista korviin nousevista... :D

Pillit on ihan kivat, mut mä oon jo kyllästyny niihin, en tiiä mitä seuraavaks keksis. Mä en tykkää mustista farkuista, enkä liian vaaleista. Mut tiukat pitää olla.

Mut ei noita tosiaan kannata laittaa jos ei näytä aika nuorelta.

Ja sä joka mietit napakoruu 29v(?) niin ´laita ihmeessä, mäkin laitoin vasta raskauden jälkeen ja ihan hyvältä näyttää vaiks on muutama raskausarpi. Tai no yks. :D

Vierailija
10/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän tyylittömät housut joita näkee käytössä enää lähinnä alemman keskiluokan nuorilla.

Vierailija
11/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän tyylittömät housut joita näkee käytössä enää lähinnä alemman keskiluokan nuorilla.

varallisuuteen liittyy, samanhintasii ne on kun muutkin farkut. :D

Vierailija
12/23 |
03.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla on myös AIKA MONET muut farkut. Mut kaikki on lantiofarkkuja, mä en tykkää sellasista korviin nousevista... :D Pillit on ihan kivat, mut mä oon jo kyllästyny niihin, en tiiä mitä seuraavaks keksis. Mä en tykkää mustista farkuista, enkä liian vaaleista. Mut tiukat pitää olla. Mut ei noita tosiaan kannata laittaa jos ei näytä aika nuorelta. Ja sä joka mietit napakoruu 29v(?) niin ´laita ihmeessä, mäkin laitoin vasta raskauden jälkeen ja ihan hyvältä näyttää vaiks on muutama raskausarpi. Tai no yks. :D

kys,henkilöllä taitaa olla sektioarpi jos oikein luin, ja jos se on vielä pystysuunnas niin ei siinä kyllä napakorut kaunnista...

Vierailija
13/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos oot ihan äärettömän hyvin säilyny ja menisit 20vuotiaasta niin ehkä sit, mut muuten sulle kyllä nauretaan...

Vierailija
14/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmalta ne timmillä kolmekymppiselä näyttää kuin läskillä teinillä.

Vierailija
15/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhdet vanhat Crazyt alkuajoilta jolloin ne vaalennukset oli paljon luonnollisempia, ovat kyllä ihan yhtä matalavyötäröiset kuin nykyäänkin. Ovat yhdet lempifarkuistani ja täytän ihan just 39v. :) Olen kyllä hoikka.

Vierailija
16/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistytöllä, 14-vuotias, on sellaiset ja hänellä menee, joskaan ei mielestäni ole edes sen ikäisellä kovin tyylikkäät.

Itse en todellakaan laittaisi sellaisia jakaani enää. En vaikka olen pitkä ja hoikka, hyvin säilynyt 29-vuotias nainen. Mielestäni nainen pukee ylleen jotain muuta. Jokainen toki tavallaan, tämä minun tapani.

Vierailija
17/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kaikkien pitäisi olla tyylikkäitä :)

Vierailija
18/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siitä vaan!

Vierailija
19/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/23 |
02.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vaikka minullakin on tuo ongelma että " hoikka muttei kiinteä" ... muutenkin tykkään matalista farkuista. minulla on myös pari tatuointia, päältä musta alta vaalea tukka, suomenleijona kaulassa, lyhyt nahkatakki, helkatisti kajalia ja huulikiiltoa... ja ikää 29 !:D yksi lapsikin löytyy... ei paljon hetkauta jos joku tulee sanomaan " titta voisito laittaa toiset housut/toisen paidan/ vähemmän kajalia"... no sori, en voi ! :D ennen hätäsektiota suunnittelin napakorua jos pötsin saa pienemmäksi, nyt suunnitelmissa on tatska kylkeen jos/kun maha pienenee...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän