Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten tulee avata AINA naisille ovi

Vierailija
29.09.2009 |

ja

naisten tulee mennä ovesta ennen miestä- kiitos

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä avaan miehelleni oven kun tulemme kaupasta ja hän kantaa painavat ostoskassit.

Vierailija
2/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliasta toki olisi hieman katsoa tilannetta. Eilen yritin päästä vaunujen kanssa ulos kaupan ovesta kassien kanssa ja vaikeeta oli. Keski-ikäinen mies seisoi ja katseli vieressä. Vasta seuraavaksi kaupan ovelle tullut teinipoika tajusi auttaa ja pitää ovea auki. Toivottavasti se ukko edes tajusi hävetä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliasta toki olisi hieman katsoa tilannetta. Eilen yritin päästä vaunujen kanssa ulos kaupan ovesta kassien kanssa ja vaikeeta oli. Keski-ikäinen mies seisoi ja katseli vieressä. Vasta seuraavaksi kaupan ovelle tullut teinipoika tajusi auttaa ja pitää ovea auki. Toivottavasti se ukko edes tajusi hävetä!

sellaiset 60+ ikäiset miehet ja naiset on kyllä kaikkein töykeimpiä. Muistan eräänkin kerran kun olin vaunujen ja 2-vuotiaan kanssa kaupungilla, avasin raskasta ovea pitäen toisella kädellä vaunuista ja yhdellä sormella 2-vuotiaasta kiinni ja yksi eukko odotti vieressä että päästän hänet siitä sitten ensimmäiseksi.

Vierailija
4/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset 60+ ikäiset miehet ja naiset on kyllä kaikkein töykeimpiä.

Olin kertomassa, että kohteliaimpia on ne 60+ ikäiset herrasmiehet, jotka avaavat ovet toisin kuin keski-ikäiset ja nuoret. Ne päästää jalankulkijat suojatiellä yli.

Vierailija
5/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mikäli kohde on edes jotenkin siedettävä.

Vierailija
6/6 |
29.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritarit "päästivät" aina naisensa ovesta ensin..sala-ampujien pelossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan