Mitä mieltä kaksostytöille nimistä:
Roosa Lilja ja Iiris Lila? Onko teidän mielestä hassua yhdistellä kukkia ja värejä tuolla lailla...? Tykkäisin itse kovasti.
Kommentit (14)
hmm...no, se Lila on vähän outo kyllä.
Tyttöjen kutsumanimet olisivat Roosa ja Iiris. Ap
Ja sitten pidät toisella vaan roosaa ja toisella liilaa vaatetta. Kyllä on kätevää!
Miten olisi vaikka Roosa Lilja ja Iiris Lilian?
nimissä on jokin "juju". Laita ihmeessä, äläkä harmistu näistä palstan ilkeilijöistä, niitä löytyy aina.
Roosa Lilja ja Sini Iiris vaikka sitten Iiris ja roosa olisivat kutsumanimet...
Ai niinkuin suomi- ja international-versio samasta nimestä sisaruksilla?
Entäs Iiris ja Lilja? Ja sitten keksisit jotkut muut toiset nimet kuin liila ja roosa. Niinku mun mielestä ;)
Minusta Roosa ja Lila on jotenkin ällöimeliä, varsinkin tuollaisena parivaljakkona. Ja toisaalta se alkuperäinen Roosa Lilja la Iiris Lila vai miten se olikaan, Lila ja Lilja kaksosten nimissä on myös liian lähellä toisiaan. Menee kieli solmuun ja joutuu lukemaan monta kertaa. Olikos se nyt Roosa Lila vai Lilja jne.
Mutta laita ihan ne mitkä susta tuntuu hyvältä. Se on ihan sama mistä nimistä av:llä kysyy, puolet on aina puolesta ja puolet vastaan. Ja niinhän se menee varmaan muuallakin, kaikkia et voi miellyttää, joten koita miellyttää itseäsi ainakin :)
lehmien nimi oli aina Roosa. Liljat on sellasia hautajaiskukkia, jotka alunperin peitti aika tehokkaasti ruumiin hajun. Huh huh.
se on se hautajaiskukka, ei oikeen kiva pienelle lapselle,
iiris nimestä en tykkää olleskaan, toi lila on kiva
eli ehdottasin et olis rosa yhdellä oolla ja sen perään rosa jasmin
lila orvokki ja kutsuttas lila ja rosa
Aina mikä vaan muu kombinaatio käy, muttei ap:n ehdottama. Jospa vaikka laittaisit ne nimet, joista itse tykkäät, eli noi sun ideas oli ihan hyvät!
Roosa Lilja ja Lila Iiris.