Jos laihdut kolme kiloa, huomaatko sen vaatteissasi
tai olossasi? huomaavatko muut sen jo siinä vaiheessa?
Kommentit (21)
Sanotaan, että n. 5kg olisi yksi vaatekoko enemmän/vähemmän. Ei välttämättä tietty päde kaikilla.
osa. Tällaisenaan olen terveen hoikka. 46 kiloisena alan olla luuviulu. Olen painanut sen verran ja kaverit alkoivat huomautella ja huolestua.
toiset eivät huomaisi mitään. Minulla tuo 3 kiloa puoleen tai toiseen näkyy ensimmäisenä mahassa, jota taas en yleensä kovin tarkasti muille esittele.
Olen puolen vuoden aikana lihonut 5kg. Vaatekoko suurentunut 36(38)-40. Huokaus. masentavaa tunnustaa kaupassa, ettei enää mahdu koon edes koon 38 housuihin.
Olen nyt 56 kg ja tavoitepaino on 53 kg:ssa. Kyllä huomaan jo kilonkin eron ja tuon kolme kiloa huomaa kyllä muutkin. Mä olen jotenkin sellanen "naamalihoja". Mulle tulee ihan ensimmäisenä kaksoisleuka. Se lähtee, kun painoni on normaali (eli alle 55 kg). En niin hyvin huomaa tuota eroa vaatteissa. Jotkut oikein vyötärömalliset vaatteet kyllä istuvat todellakin kauniimmin 3 kg pudotuksen jälkeen.
Vaatekoon verran, ainakin minulla.
Tässä nyt hiljalleen laihduttelen vauvaläskejä pois. Vielä 4,5 kg lähtöpainoon, sitten saan omat, tutut vaatteet taas päälle. Muutama viikko, eli 3 kg sitten, jouduin pitämään numeroa isompia vaatteita kuin nyt.
Ei se kyllä vaatekokoa ole, eikä kukaan muu sitä huomaa.
Jos painaisin 53kg niin olisin jo aika järkyttävän näköinen. En ole mikään siro, vaan harteikas ja leveälanteinen (siis luista!), joten tämä nykyinenkin paino on aika alakantissa ja luut törrää, jos 3kg otettais vielä pois niin en varmaan suostuisi katsomaan peiliin.
Eli kolme kiloa kun laihtuu niin mitat pienenee noin 3 cm ja kyllä se jo tuntuu vaatteiden istuvuudessa, etenkin vyötärön ja rintojen kohdalla.
59stä 56 kg:n huomasin selvästi, en tiedä huomasiko muut. Yritys on laihtua vielä 3 kg, jonka varmasti huomais, olen 164 cm pitkä.
eikä varmaan muutkaan.
Viimeksi kun laihduin 13 kiloa niin sen jo huomasi
(jepjep,on vähän tuota varamassaa,mistä ottaa :))
muut tuskin. Housut olisivat väljempiä ja muutenkin timmimpi olo. Olen aika pitkä ja aika hoikka...
Kun vähensin syömisiä, niin 3kg ei huomanut kukaan (ei siis 5kg laihtumista)
Mutta kun aloin liikkua ja paino laski vain muutaman kilon (läskin sijasta sain lihasta!) niin muutkin huomasivat eron, vaikka vaaka ei paljoa pienempää painoa näyttänyt!:)
Muutenkin kropan malli muuttui.
mulla vaihtelee paino 58 ja 61 välillä, jopa aamuin illoin.. ehkä huomaisin jos paino olisi pysyvästi vaikka 55. En kyllä niin kevyt tahtoisi olla.
t. useimmin 59/175
menee vetoketjut paremmin kiinni
ps laihdutustavoite - 5 kg
kyllä todella riutuneen näköinen 3 kiloa laihempana.
Muut ei varmaan huomaisi (paitsi äiti).