Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tulit 1. kerran raskaaksi oliko sinulla varaa ostaa niin paljon kivoja ä-vaatteita kuin halusit?

Vierailija
30.07.2009 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vain kahdet housut. Oltiin miehen kanssa vielä opiskelijoita ja erittäin köyhiä. Kolme vuotta myöhemmin kuopusta odottaessa tilanne olikin sitten ihan eri.

tosin en edes tarvinnut äitiysvaatteita, niin vähän vatsa kasvoi. kuopusta odottaessa tarvitsinkin uusia vaatteita, niinhin oli varaa ja kyllä sitten tuli hankittuakin.

Vierailija
22/28 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on tähän mennessä ollut, ettei oikein ollut miellyttäviä vaatteita tarjolla :/ Tai sitten niiden tarve tuli nyt vähän väärään aikaan, eli maha ei mahtunut vanhoihin housuihin tuossa muutama viikko sitten, ja silloin alkoi kesäalessa vaatteet olla jo loppu eikä syksymallisto vielä tullut. Parin viikon päästä pitänee mennä uudestaan katselemaan.

En kyllä hirveästi ajatellut äitiysvaatteita ostaa, vaikka yleensä tykkään ostaa vaatteita ja olen tarkka niistä. Jotenkin vain tuntuu että kun vauvaa varten pitää ostaa niin paljon, niin käytän rahat mieluummin siihen kuin omiin vaatteisiin muutamaksi kuukaudeksi.

Vierailija
24/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on enemmän lainaa

Vierailija
25/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysvaatteet ovat kuitenkin AIKAS kalliita, ottaen huomioon, ettei niitä käytä edes kovin pitkään. Metsässä paljon koiran kanssa lenkkeilevänä, olisin tarvinnut toppahousuja ja veden- sekä tuulenpitäviä housuja äitiysmallia, mutta eipä löytynyt mistään. Niinpä askartelin itse sellaiset... Muuten pärjäsin aika hyvin vaan kokoa isommilla vaatteilla (äitiysfarkut mulla oli yhet), ja lopussa käytin mieheni fleecetakkia.

Vierailija
26/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että niitä ei ollut.

Paikallinen lastentarvikeliike myi joitakin vaatteita. Mummojen mallistoa. Sieltä ostin yhdet housut, joita taisin käyttää 1 kerran. Oli niin leveät ja niin kaukana muuten käyttämistäni vaatteista. Olin silloin 25v ja housut näytti täti-ihmisen housuilta.

Postimyynnistä H&M:stä tilasin toiset housut, väri oli joku hieno khaki tai hiekka ja sain Kamelin karvan väriset, joita inhosin. Taisin käyttää pai kertaa.

Meni sitten aika college-housu-linjalla.

Onneton on vielä nyt 10 vuotta myöhemminkin kaupunkimme valikoima, sentään H&M on rantautunut tänne. Näkee se värin livenä sentään.

Vierailija
27/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin, etten tule toista kertaa raskaaksi ja ostelin kyllä paljon! Loppuraskaus ajoittui kesään ja silloin pärjäsin tavallisillakin (matalavyötäröisillä) kesähameilla ja housuilla.

Mutta kysymykseen vastaan KYLLÄ :) Shoppailin ilolla, mutta toisaalta lempifarkkujani käytin loppuun saakka itse tekemällä kuminauhavirityksellä!

Vierailija
28/28 |
31.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olin valas kun tulin raskaaksi ja diabetes ruokavaliolla raskauden aikana. Niinpä laihduin ja omat vaatteet mahtui päälle koko raskausajan. Ostin vain yhden kivan tunikan kun ne tuli just silloin muotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä