Lapsellani on J-nimi. Ei sieltä pahimmasta päästä, mutta kuitenkin
Itse tykkään nimestä kovastikin ja lapsikin tykkää. koulussakaan ei ole koskaan kukaan haukkunut nimestä. Nolottaa kuitenkin kutsua lasta julkisella paikalla nimellään kovalla äänellä, kun jollakin palstatammalla kuitenkin särähtää korvaan että "Jaaha, siinä on taas joku J-lapsen mamma..."
Kommentit (9)
mikä mahtaa olla teidän J-lapsenne nimi?
Jaakko, eikä nolota.
Täs on kyllä nimen takana tietty inside-juttukin, että oli vähän "pakko" antaa pojalle se nimi ja niin se sopii kuin tampooni etupyllyyn :)
-M.-
Itse tykkään nimestä kovastikin ja lapsikin tykkää. koulussakaan ei ole koskaan kukaan haukkunut nimestä. Nolottaa kuitenkin kutsua lasta julkisella paikalla nimellään kovalla äänellä, kun jollakin palstatammalla kuitenkin särähtää korvaan että "Jaaha, siinä on taas joku J-lapsen mamma..."
taitaa olla provo, ei kukaan oikea (terve) ihminen voi ajatella näin...
Ovatko kaikki J:llä alkavat nimet näitä vai mitkä ovat kriteerit?
mikä ongelma niin monilla täällä av:lla on J-nimien kanssa. Omasta mielestäni suurin osa J -kirjaimella alkavista nimistä ovat kauniita. Sopivan pehmoisia, helppoja lausua ja neutraaleja. Lapsesta asti olen tykännyt juuri niistä nimistä ja omat lapset todennäköisesti saavat kantaa J-nimiä.
Huomattavasti parempia vaihtoehtoja mielestäni kuin Nico-Petterit ja Jessica-Jannicat.
mikä mahtaa olla teidän J-lapsenne nimi?