Mä olin eilen shoppailemassa,
ja tuli yks eilen lukemani ketju mieleen ku pari mammaa töllötti mua. Olispa ollut kiva tietää oliko ne av-mammoja! :D
Meinaan siis sitä ketjuu jossa pohdittiin mammoille yhteistä merkkii tms. :D
Mä voisin laittaa vaik lippiksen jossa lukee av-mamma. :D
Kommentit (110)
tätäkään ketjua, kaikki ei ole välttämättä vielä hoksanneet lukea!
saatan siis hymyillä nätisti,kun teidät nauhoinenne ohitan. voi kyllä olla, että repeän.
Zabadi opadi zuu... Poppadi pippadi pappa daa... Pipedi papedi puu... pomppa duura pamppi daaru pipadi papudi pee...
Koskakohan lehti poimii tämän idean?
Ja laittaa käytäntöön?
katotaan tuleeko niitä... En oo kyl käyny huutiksessa kattoon.
muutama jahka saan nauhaa...
Toi mitä mulla nyt oli kaapissa on turhan leveetä- ei tule tarpeeksi kaunista :)
mistä tietää ap että av mamma töllöttää?
Mistä EI tietäisi ;)
Mut tunnistaa sit tytöt av-mammaksi siitä, että repeän ihan täysin kun näen käsikakkanauhan irl! XDDD En ehkä kehtaa itse pitää. Vielä. :)))
Mut tunnistaa sit tytöt av-mammaksi siitä, että repeän ihan täysin kun näen käsikakkanauhan irl! XDDD En ehkä kehtaa itse pitää. Vielä. :)))
Kyllä sä kehtaat!
tekemästään nauhasta kuvan, niin kaikilla olis suunnilleen samanlainen!
Mahtavaa!
Jään odottamaan ketjua:
"Tampereella nähtyä: TeiniAVmamma huusi lapsilleen, tekisinkö ls-ilmoituksen?" ;)
Mahtavaa! Jään odottamaan ketjua: "Tampereella nähtyä: TeiniAVmamma huusi lapsilleen, tekisinkö ls-ilmoituksen?" ;)
No toivottavasti ketjut ovat lähinnä toisen tyyppisiä...
kun meen tänään vaunujen kans tampereen keskustaan shoppailee niin kun törmään av mammaan kakkanauha rinnassaan,oivoi sitä hilpeyden tunnetta!!
kun meen tänään vaunujen kans tampereen keskustaan shoppailee niin kun törmään av mammaan kakkanauha rinnassaan,oivoi sitä hilpeyden tunnetta!!
kun en pääse bongaileen sinua tänään! huomenna ehkä olisin päässyt...
toivottavasti nään monta käsikakka nauhaa!
Joskus on käynyt työpaikalla mielessä, en ole kyllä mielihalua toteuttanut. Laittanut vain paperia pönttöön, ettei molskahda.
Siis... kakkaako joku OIKEASTI kädelle? Vaikka ois paperia suojana? Ewww... Vai oks tää vaan av-legenda?