Mä olin eilen shoppailemassa,
ja tuli yks eilen lukemani ketju mieleen ku pari mammaa töllötti mua. Olispa ollut kiva tietää oliko ne av-mammoja! :D
Meinaan siis sitä ketjuu jossa pohdittiin mammoille yhteistä merkkii tms. :D
Mä voisin laittaa vaik lippiksen jossa lukee av-mamma. :D
Kommentit (110)
IdeaParkissa ja Koskikeskuksessa!
kun näin ton käsikakkanauha otsikon niin kuvittelin siis että teistä joku on tekemässä tai löytänyt käsikakkaamis apuvälineen.... siis esim jonkun käsisuojan kun käsikakkii. kuten jenkkilässä on se pippelitiipii jonka voit laittaa lapsen pippelin päälle sillä välin kun etsit vaippaa...
Itiksessä ja stadissa. Toivottavasti silloin vielä nauhaillaan!
porukka ollut täällä tekemässä paitoja joissa edessä lukee *naurelee* ja takana *pierelee*.
kun näin ton käsikakkanauha otsikon niin kuvittelin siis että teistä joku on tekemässä tai löytänyt käsikakkaamis apuvälineen.... siis esim jonkun käsisuojan kun käsikakkii. kuten jenkkilässä on se pippelitiipii jonka voit laittaa lapsen pippelin päälle sillä välin kun etsit vaippaa...
jenkeissä on semmosia imupaperi pippelitiipiitä jonka voit tyrkätä pippelin päälle esim vaipanvaihdon yhteydessä jos vaikka talkkailet pyllyä tms ni ei tuu pisut silmille. toooooosi kätevää...
Olisiko tässä markkinarako tuolla usa:ssa?
Täähän on paisunu!
Mä lähen kans heti nauhakauppaan, kunhan pääsen!
oikeen kunnolla tuota käyttään niin ehkä se johonki päätyy... :D
Joo, hyvää ideaa pukkaa, tsemppiä vaan mammat :D
Mutta jäi mietityttämään että mikä on kakkakäsi?
Eikun siis käsikakka? :D:D
Mä voin siis huomenna bongailla myös :) Pitää samalla käydä itselle ostamassa nauha.
Mitenkäs, saako lapsille laittaa näitä nauhoja? Olisi sitten lapsen eksyessä helppo kuuluttaa, että nauha etsii äitiään...
Eikun siis käsikakka? :D:D
toi käsikakka on selitetty tuossa Käsikakka-nauha-ketjussa :)
Kai niitä voi muksuillekin laittaa, itse meinasin pistää äijälle kauppareppuun...Tiiätte sitten, että on av-mamman "oma" ;)
Mä laitan heti huomenna tiskille koriin tälläisiä nauhoja ja pieniä hakaneuloja myyntiin. Voisin, jos on aikaa, väkertää muutaman vaikka valmiiksi. Ja lappu päälle, olisiko AV-mamman erikoinen? Mitä hinnaksi? Onko 1 € paha?
Sitähän voi pitää vaikka käsilaukun koristeena, tai kiinnittää reppuun, syksytakkiin jne. Käyttökohteita on lukemattomia. Miten olisi pieni kaunis käsikakkanauha pipossa tms?
Voisinkin käydä lauantaina Porvoon uudessa Eurokankaassa. Toivottavasti sieltä löytyy ruskeaa satiininauhaa.
prototyyppi on jo melkein valmis. En ole kyllä tähän ihan niin tyytyväinen,mutta parempaakaan ei nyt just ollut saatavilla.
Pitänee lähettää äijä ostoksille mulle kunnon nauhaa hakemaan, niin ja pikku hakaneuloja :D