Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olin eilen shoppailemassa,

30.07.2009 |

ja tuli yks eilen lukemani ketju mieleen ku pari mammaa töllötti mua. Olispa ollut kiva tietää oliko ne av-mammoja! :D

Meinaan siis sitä ketjuu jossa pohdittiin mammoille yhteistä merkkii tms. :D

Mä voisin laittaa vaik lippiksen jossa lukee av-mamma. :D

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi aika katu-uskottavaa istua muistiinpanojen keskellä tiistai-aamuisin Strindbergillä latte kourassa ja käsikakkanauha rintapielessä =) Mahtava ajatus!!!!

Mutta tuosta pitäisi saada jotenkin yhtenäinen, muuten kaikilla on erilainen nauha... =D

Vierailija
22/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut täällä kohta 9kk, siitä asti kun aloin odottaa esikoistani. omasta mielestä siis kauan, mut ehkä oon vaan tyhmä?:D

kumma kun et ennen ole tuohon sanaan törmännyt kun minä olen ollut vaan n. 6kk täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Mä alan heti mukaan kuhan päätetään mikä tulee merkiksi!

Vierailija
24/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aattelin sellasta kangas tms. liikkeestä saatavaa n. 1 sentin levyistä kiiltävää & sileää satiininauhaa. Sen kun taittaa löysälle lenksulle ja parilla pistolla ompelee keskeltä kiinni, että pysyy muodossaan. Sitten hankkii niitä ihan pieniä hakaneuloja (esim. tiimari) ja pistää sillä kiini paitaa tai mihkä hyvänsä.

Kelpaiskos? Kaikilla olisi mahdollisuus tehdä semmonen eikä kustantaisi liikaa...

Mä olen lähdössä poitsun kanssa ensi viikolla täältä perssilmästä ihan suureen maailmaan eli Hesaan itikseen ja sinne kyllä pistän rinnuksiin tuon ruskean nauhan. Voitte sitten bongata ja kertoo täällä kuinka se oli niin läski?! ;D *hahhaa*

-M.-

Vierailija
25/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä paras nimitys nauhalle!

-M.-

Vierailija
26/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa muutaman viikon päästä luultavasti IdeaParkkiin, ja toivon että siellä tulee vastaan muitakin tuollaisia!

Voinkohan laittaa omani kiinni vaikka käsilaukkuuni...?

Vierailija
27/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion laitta ihan oikeasti sen käsikakkanauhan rintaan tai laukkuun. Vinkataan silmää, jos bongataan nauhoja toisiltamme! ; )

Vierailija
28/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä kaikki alkaa mukaan?

Vai pitäisikö tehdä uusi ketju sitä varten?

Vierailija
29/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-M.-

Vierailija
30/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä siitä nauhasta pitäisi tehdä?

Ketkä kaikki alkaa mukaan?

Vai pitäisikö tehdä uusi ketju sitä varten?

Vierailija
31/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä siitä nauhasta pitäisi tehdä?

Ketkä kaikki alkaa mukaan? Vai pitäisikö tehdä uusi ketju sitä varten?

Tietysti pitää olla mahdollisimman huomattava, että muut huomaa, mutta sopivasti sellainen ettei häiritse ketään, siis ei nyt mikään valtava laahus varmaan?

Vierailija
32/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitetaan lenkille ja keskeltä kiinni. Siis niinkuin se rintasyöpä- tai aids-nauha.

Voi, nyt pitäis äkkiä sijoittaa paskaruskean satiininauhan valmistajan osakkeisiin...

Vierailija
33/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, nyt pitäis äkkiä sijoittaa paskaruskean satiininauhan valmistajan osakkeisiin...

Vierailija
34/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lappaa sisään kysymään paskanruskeaa satiininauhaa...

35/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ennestään tuntematonta av-nauhallista huomaa toisensa...

Tulkaahan kertomaan sitten kokemuksistanne ;-)

Vierailija
36/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The brown color awareness is an anti-tobacco symbol (in Canada)."

Muutenkin, vaikka hauska idea onkin, on hieman kyseenalaista käyttää awareness-nauhoja tällaiseen. Todnäk teiltä tullaan kyselemään enemmän, että mitä liikettä se nauha edustaa kuin, että teille iskisi toinen av-mamma silmää.

Vierailija
37/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The brown color awareness is an anti-tobacco symbol (in Canada)." Muutenkin, vaikka hauska idea onkin, on hieman kyseenalaista käyttää awareness-nauhoja tällaiseen. Todnäk teiltä tullaan kyselemään enemmän, että mitä liikettä se nauha edustaa kuin, että teille iskisi toinen av-mamma silmää.

Vierailija
38/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"The brown color awareness is an anti-tobacco symbol (in Canada)." Muutenkin, vaikka hauska idea onkin, on hieman kyseenalaista käyttää awareness-nauhoja tällaiseen. Todnäk teiltä tullaan kyselemään enemmän, että mitä liikettä se nauha edustaa kuin, että teille iskisi toinen av-mamma silmää.

Vierailija
39/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeänä,että tää on "käsikakkanauha" ja jätän kyselijän haukkomaan henkeään hämmästyksestä ;)

-M.-

Vierailija
40/110 |
30.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylpeänä,että tää on "käsikakkanauha" ja jätän kyselijän haukkomaan henkeään hämmästyksestä ;) -M.-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän