Mä olin eilen shoppailemassa,
ja tuli yks eilen lukemani ketju mieleen ku pari mammaa töllötti mua. Olispa ollut kiva tietää oliko ne av-mammoja! :D
Meinaan siis sitä ketjuu jossa pohdittiin mammoille yhteistä merkkii tms. :D
Mä voisin laittaa vaik lippiksen jossa lukee av-mamma. :D
Kommentit (110)
olen ollut täällä kohta 9kk, siitä asti kun aloin odottaa esikoistani. omasta mielestä siis kauan, mut ehkä oon vaan tyhmä?:D
kumma kun et ennen ole tuohon sanaan törmännyt kun minä olen ollut vaan n. 6kk täällä.
=)
Mä alan heti mukaan kuhan päätetään mikä tulee merkiksi!
Itse aattelin sellasta kangas tms. liikkeestä saatavaa n. 1 sentin levyistä kiiltävää & sileää satiininauhaa. Sen kun taittaa löysälle lenksulle ja parilla pistolla ompelee keskeltä kiinni, että pysyy muodossaan. Sitten hankkii niitä ihan pieniä hakaneuloja (esim. tiimari) ja pistää sillä kiini paitaa tai mihkä hyvänsä.
Kelpaiskos? Kaikilla olisi mahdollisuus tehdä semmonen eikä kustantaisi liikaa...
Mä olen lähdössä poitsun kanssa ensi viikolla täältä perssilmästä ihan suureen maailmaan eli Hesaan itikseen ja sinne kyllä pistän rinnuksiin tuon ruskean nauhan. Voitte sitten bongata ja kertoo täällä kuinka se oli niin läski?! ;D *hahhaa*
-M.-
kyllä paras nimitys nauhalle!
-M.-
Olen menossa muutaman viikon päästä luultavasti IdeaParkkiin, ja toivon että siellä tulee vastaan muitakin tuollaisia!
Voinkohan laittaa omani kiinni vaikka käsilaukkuuni...?
Aion laitta ihan oikeasti sen käsikakkanauhan rintaan tai laukkuun. Vinkataan silmää, jos bongataan nauhoja toisiltamme! ; )
Ketkä kaikki alkaa mukaan?
Vai pitäisikö tehdä uusi ketju sitä varten?
Kuinka pitkä siitä nauhasta pitäisi tehdä?
Ketkä kaikki alkaa mukaan?
Vai pitäisikö tehdä uusi ketju sitä varten?
Kuinka pitkä siitä nauhasta pitäisi tehdä?
Ketkä kaikki alkaa mukaan? Vai pitäisikö tehdä uusi ketju sitä varten?
Tietysti pitää olla mahdollisimman huomattava, että muut huomaa, mutta sopivasti sellainen ettei häiritse ketään, siis ei nyt mikään valtava laahus varmaan?
Taitetaan lenkille ja keskeltä kiinni. Siis niinkuin se rintasyöpä- tai aids-nauha.
Voi, nyt pitäis äkkiä sijoittaa paskaruskean satiininauhan valmistajan osakkeisiin...
Voi, nyt pitäis äkkiä sijoittaa paskaruskean satiininauhan valmistajan osakkeisiin...
lappaa sisään kysymään paskanruskeaa satiininauhaa...
2 ennestään tuntematonta av-nauhallista huomaa toisensa...
Tulkaahan kertomaan sitten kokemuksistanne ;-)
"The brown color awareness is an anti-tobacco symbol (in Canada)."
Muutenkin, vaikka hauska idea onkin, on hieman kyseenalaista käyttää awareness-nauhoja tällaiseen. Todnäk teiltä tullaan kyselemään enemmän, että mitä liikettä se nauha edustaa kuin, että teille iskisi toinen av-mamma silmää.
"The brown color awareness is an anti-tobacco symbol (in Canada)." Muutenkin, vaikka hauska idea onkin, on hieman kyseenalaista käyttää awareness-nauhoja tällaiseen. Todnäk teiltä tullaan kyselemään enemmän, että mitä liikettä se nauha edustaa kuin, että teille iskisi toinen av-mamma silmää.
"The brown color awareness is an anti-tobacco symbol (in Canada)." Muutenkin, vaikka hauska idea onkin, on hieman kyseenalaista käyttää awareness-nauhoja tällaiseen. Todnäk teiltä tullaan kyselemään enemmän, että mitä liikettä se nauha edustaa kuin, että teille iskisi toinen av-mamma silmää.
ylpeänä,että tää on "käsikakkanauha" ja jätän kyselijän haukkomaan henkeään hämmästyksestä ;)
-M.-
ylpeänä,että tää on "käsikakkanauha" ja jätän kyselijän haukkomaan henkeään hämmästyksestä ;) -M.-
Mutta tuosta pitäisi saada jotenkin yhtenäinen, muuten kaikilla on erilainen nauha... =D