Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäkää ne ipananne kurissa ja opettakaa edes vähän tapoja! ov

Vierailija
29.07.2009 |

Kävin kirpputorilla kiertelemässä ja sovittelemassa vaatteita, kun todella paljon oli hyväkuntoisia minun kokoa olevia vaatteita. Sovituskoppi oli sellaista mallia missä kiskotaan verho siihen eteen, ja siitä on verho auki näkymä suoraan keskelle kirpputoria, eli ei ole missään piilossa.

Olin juuri saanut paidan ja housut pois, ja seisoin siinä alusvaatteisillani sovitettava vaate kädessä kun joku pieni, ehkä 3-4v. poika kiskaisee verhon auki. No minä nykäisen verhon takaisin kiinni, niin eikös tämä poika kisko verhoa uudestaan auki ja yritä ängetä koppiin. Äiti/isä ei vaikuttanut reagoivan asiaan mitenkään, ja itse sain nolostella siinä kaiken kansan nähtävillä melkein alasti.

Joten vahtikaa vähän mitä kersanne kaupoissa tekevät, sama on nimittäin tapahtunut aiemminkin ja silloin oli kyseessä vielä pari-kolme vuotta vanhempi lapsi jonka luulisi jo jotain älyävän!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin. Olin jossakin Hesan keskustan kaupassa ja kun kolmatta kertaa pikku Jerkka-Petteri ilmaisee itseään aukaisemalla koppini ovin, karjaisin jos, että viekää nyt tämä kakara pois täältä. Sitten meni viesti perille.

Vierailija
2/4 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sovittelin kaikessa rauhassa sellaisen puolikkaan oven takana vaatteita. Yks kaks jonkun pikkuveikan pää kurkkii sieltä alta.

Mulkaisin vihaisesti ja sihahdin sille, että mee pois siitä!

Katosi ja kohta taas kurkkii, kuulin kun öiteensä vinkui jossain, että tuu pois sieltä, tuu jo, tuu nyt pois sieltä jne.

Ei tehoa!

Mä sanoin pojalle siinä vaiheessa, että nyt jos et häviä siitä lopullisesti, niin soitan poliisille.

Ei tullu takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei varmaan tilanne naurattanut mutta luin noi vastauksetkin ja hihitän melkeen pissat housuissa...Itselle käynyt kerran noin mutta "kurkkija" olikin myyjä joka keräsi henkareita tms...Pyyteli kovin anteeksi mutta SILLOIN ei naurattanut...

Vierailija
4/4 |
29.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-60 -vuotias mies, rouvansa kanssa ostoksilla. Veteli pitkästä rivistä kaikkien sovituskoppien verhot auki. Ajattelin kyseessä olevan psyykepotilas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi