hätäkeskukselta eri tultu hakemaan, sikaflunssaoireet..
oksentelu, ripuli, pahoivointi, päänsärky, vilunväreet yms.eivät kuulema ole oireita sikaflunssasta.
Kotona pieniä lapsia, vastasyntynytkin.
Soitti vielä erikseen asiasta tietävä, ei ole oireita, kotona vaan.
hyvä turku.
Kommentit (29)
"haloo? saisiko ambulanssin,mulla on nuha?"
mutta silti toivon että koko perheesi sairastuu siihen,sitä vastasyntynyttä myöden.
se näes kasvattaa vastustuskykyä:DDDDDDD
HAHAHAHAAAAAAAAAAH uudemman kerran,ap.
turhaan olisivat tulleet, nythän olet jo ihan kunnossa. Oli ammattitaitoista väkeä arvioimassa hoidon tarvetta, jota ei siis ollut. Olet paskataudissa, ja kyllä silloin yleensä tuppaa vähän heikottamaan. Ei se silti sitä tarkoita, että sairaalaan pitäisi mennä paskomaan seinille.
Kauheeta riitelyä! Mitä se kenenkään napaa kaivaa, jos joku soittaa ambulanssin kun kokee sitä tarvitsevansa? Ja jos noin on hommat mennyt kun kertoo, niin kovin on åbolandian kuuloista toimintaa. Ja olen kyllä itekkin huolestunut oman kolmen kuukauden ikäisen puolesta ja isommankin. Törkeetä virnistelyä.
oireena 38,5c kuume, kova yskä, kova nuha. Vatsakin meni sekaisin j, pyörrytti ihan hemmetisti. Ei siltikään edes tullut mieleeni, että ambulanssi pitäisi soittaa. Jos kuume ei olisi laskenut, olisin soittanut terveyskeskukseen ja kysynyt miten tulisi toimia. Kuume laski, joten en mennyt edes lääkäriin vaan podin tautia kotona.
kuka normaali toivoo toiselle pahaa tai ainakaan vastasyntyneelle?Onko sulla lapsia?toivottavasti ei...
että jos pyörryttää ja oksettaa, on ripulia tms.niin itse soitin kerran ambulanssin.
Sairaalasta takas kotiin, vaikka sykekin oli 150..
Kotoa sama juttu, taju pois.
Sairaalaan taas ambulanssilla, syynä häkämyrkytys..
että sellasta.
kun täällä meuhkaat.
Kyllä sitä aika vetämättömäksi menee kun oksentaa ja nopeasti vielä nousee ylös.
Kun minä olen kipeä en jaksa kirjoitella jollain keskustelupalstalla.