Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni sanoi että olen turhan pullea :(

Vierailija
28.07.2009 |

Mitat on 160 cm / 60 kg. Mielestäni ja BMI:n mukaan ihan normaali. Onko tämä paino teidän mielestä liikaa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhotkaa itseänne. Kun olette 'lihavia'. JOS sairastut vakavasti, tällaisia älyttömyyyksiä tuskin kirjoittaisitte.

Vierailija
22/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syystä että olen hoikka. Enkä mä ikinä vois mennä sanomaan mun miehelle että sillä on pieni muna, sitä nimittäin ei sillä ole ja tietää sen itsekin.

Varmaan naurais vaan paskaset naurut mun onnettomalle solvausyritykselle :)

Sitä kyllä ihmettelen että jos oikeesti on pullea, niin miksi ei voi laihduttaa? Siinä vaiheessa kun liikakiloja on vaan vähän vielä, luulis sen olevan suht helppoa. Toisin kuin sitten kun liikakiloja on jo mielettömästi, silloin on varmaan vaikeampi laihduttaakin?

Tosin mistä mä tiedän kun ei ole ikinä tarvetta ollut laihduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen et jos juo niin miksi ei lopeta tai jos hakkaa niin miksi ei vaan lopeta.

Vierailija
24/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 173cm ja 72kg. Pömppövatsa mulla kyllä on, mut ukko painaa itsen 126kg ja on 182cm pitkä, joten ei paljon olis varaa muita arvostelle.

Vierailija
25/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin alat arvostella vaimosi/naisystäväsi vikoja, muista että kenties juuri näiden puutteidensa vuoksi hän ei saanut parempaa miestä/miesystävää kuin sinut!

Vierailija
26/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

takaisin voi sanoa että "Minä olen juuri sopivan kokoinen. Jos olet eri mieltä, niin voit jättää sen sanomatta. En minäkään ole maininnut että sinulla on turhan lyhyt kulli."

Vierailija
27/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa sitten olla naiselle ongelma tuo paino, jos pitää niin ottaa kierroksia. Kyllä noilla mitoilla voi olla ylipainoa (rasvaa). Mikset sitten syö vähemmän tai liiku saadaksesi kiinteyttä. Tai sitten annat asian olla, jos koet olevasi kaunis. Itse sanon omalle eukolleni usein ulkonäöllisiä asioita, kuten pitäisikö mennä kampaajälle, värjää tuo juurikasvu, heitä tuo vaate pois, lähde lenkille tai punttisalille. Yleensä se tekee niin. Samoin se sanoo myös minulle. Eihän sitä itse huomaa alkkareistä perse roikkuu tai rintakehä ei ole tarpeeksi timmi. Käyn sitten enemmän juoksemassa tai lisään puntteja

Vierailija
28/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on malliesimerkki siitä, miten sukupuolten välisiä eroja loivennetaan, ja eletään muiden ihmisten kanssa ihmisarvoista elämää!

On totta, että oikeassa parisuhteessa loukkaukseen on vastattava aina suuremmalla loukkauksella!

On myös totta, että jos ihminen on kanssasi eri mieltä, hänet on heitettävä karmit kaulassa ulos ikkunasta!

On hyvä aina silloin tällöin - esimerkiksi kerran päivässä - tökätä kuumalla hangolla puolisoa mahdollisimman arkaan paikkaan. Oppiipahan paikkansa, eikä kuvittele itsestään liikoja!

Näin toimitaan hyvissä parisuhteissa!

Vierailija
29/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on 23,4

jos on alle 25 niin on normaalipainoinen eli sinä olet normaalipainonen!!

Vierailija
30/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 158cm ja 62kg, enkä todellakaan koe itseäni pulleaksi. En tietty ole mikään aivan laiheliinikaan, mutta ihan normaali .. pari pientä makkaraa mahassa ;)

Todella törkeää mieheltäsi. Loukkaantuisin kyllä.

Vierailija
31/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on malliesimerkki siitä, miten sukupuolten välisiä eroja loivennetaan, ja eletään muiden ihmisten kanssa ihmisarvoista elämää!

On totta, että oikeassa parisuhteessa loukkaukseen on vastattava aina suuremmalla loukkauksella!

On myös totta, että jos ihminen on kanssasi eri mieltä, hänet on heitettävä karmit kaulassa ulos ikkunasta!

On hyvä aina silloin tällöin - esimerkiksi kerran päivässä - tökätä kuumalla hangolla puolisoa mahdollisimman arkaan paikkaan. Oppiipahan paikkansa, eikä kuvittele itsestään liikoja!

Näin toimitaan hyvissä parisuhteissa!

toinen saa laukoa mitä paskaa vaan ja toinen vain nielee?

Vierailija
32/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan noin yksiselitteinen. Itse olen 164/49 ja erittäin hentorakenteinen. En siis (muidenkaan mielestä) mikään laiha, hoikka toki. Mutta jos painoindeksini olisi esim. 25, niin olisin todellakin pullea, itse asiassa lihava. Ja minulla olisi varmasti terveydelle vaarallinen läskimaha, kun nytkin on vyötärönympärys yli 70, että BMI ei tosiaan kerro kaikkea.

on 23,4

Vierailija
33/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan noin yksiselitteinen. Itse olen 164/49 ja erittäin hentorakenteinen. En siis (muidenkaan mielestä) mikään laiha, hoikka toki. Mutta jos painoindeksini olisi esim. 25, niin olisin todellakin pullea, itse asiassa lihava. Ja minulla olisi varmasti terveydelle vaarallinen läskimaha, kun nytkin on vyötärönympärys yli 70, että BMI ei tosiaan kerro kaikkea.

on 23,4

Koskaan en ole nähnyt raskasrakenteista laihaa.

tulepa vanhainkotiin katsomaan miten sairaudet kuihduttavat entiset raskasrakenteiset ihmiset luurangon laihoiksi hentorakenteisiksi.

Vierailija
34/34 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ihan noin yksiselitteinen. Itse olen 164/49 ja erittäin hentorakenteinen. En siis (muidenkaan mielestä) mikään laiha, hoikka toki. Mutta jos painoindeksini olisi esim. 25, niin olisin todellakin pullea, itse asiassa lihava."

Itse olen 160 cm, mutta aika isoluinen. Jos painan 52 kg, on posket lommolla ja kaikki luut törröttää ja kolisee ja siitä ei ukko tykkää. 54-56 on ehkä sopiva. 58-60 alkaa olemaan jo vähän yli, mutta vain vähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi