Olin vähän aikaa juhlissa ja olin pukeutumiseltani niin
OUT, kun voi vaan olla :) Olin ainoa, jolla oli normaalit mustat housut ja korkkarit.. housut eivät olleet pillit vaan sellaiset "bootleg"-malliset. Legginsit, legginsit, legginsit.. tai säkkimäinen minimekko.. pitää muistaa ens kerralla ;)
Tämmöinen huomio.
Kommentit (25)
mutta ei sillä ole mitään tekemistä iän kanssa, sopivatko vai eivät. Ne nyt vaan on karmivat.
Toiset tykkää, toiset ei, Dr Pepper USA, vai mites se menikään.
Kai te legginsejä ja niitä käyttäviä naisia sättivät (herää kysymys, miksi kukaan niin intohimoisesti niitä vihaa, nainen varsinkaan. Mulle ainakin ällön näköiset vaatteet vaan yksinkertaisesti on "ei mulle", mutten niitä juuri viitsi ajatella) muistatte, että kaikki me ei voida tykätä samoista asioista. Esim. bootcut-housuista vuosikymmen toisensa perään, aina ja joka paikassa jne. Latteista "perusavokkaista", joissa on neliskanttinen korko jne :D
Että kyllä teidänkin vaatepartenne kuuluu varmasti jonkun miehen inhokkilistalle, sorry vaan :D
Taitaa olla kyse lähinnä siitä, että itse ei tykkää legginseistä, ehkä koska ne ei sovi itselle, tai ei muuten vain tykkää seurata muotia, ja sitten pelottaa jos oma mies tykkäisi niistä..
Noh, mutta itse ainakin pidän legginsejä pääasiassa tunikoiden ja pitkien puseroiden kanssa, koska niitä nyt ei viitsi pitää paljaiden jalkojen kaverinakaan siveellisyyssyistä. Ja toisekseen ne on tosi mukavat, plus ei tarvii pitää pönäköitä housuja em. yläosan kaverina.
En siis miellyttääkseni vieraita miehiä.
Taitaa olla kyse lähinnä siitä, että itse ei tykkää legginseistä, ehkä koska ne ei sovi itselle, tai ei muuten vain tykkää seurata muotia, ja sitten pelottaa jos oma mies tykkäisi niistä..
Mun mies pitää joistakin vaatteista, joista itse en pidä ja päinvastoin. Mä pukeudun miehen mielipiteistä välittämättä sellaisiin vaatteisiin, joista itse tykkään.
Legginsit nyt eivät ole meidän kummankaan mielestä kivan näköiset. Pitkät saavat jalkaterät näyttämään kanooteilta, puolisääreen ulottuvat taas lyhentävät suomalaisjalkoja ennestään. Tämä siis vain mun mielipide. Mun puolesta muut saavat niitä käyttää miten lystäävät.
oli ikä mikä tahansa