Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin vähän aikaa juhlissa ja olin pukeutumiseltani niin

Vierailija
28.07.2009 |

OUT, kun voi vaan olla :) Olin ainoa, jolla oli normaalit mustat housut ja korkkarit.. housut eivät olleet pillit vaan sellaiset "bootleg"-malliset. Legginsit, legginsit, legginsit.. tai säkkimäinen minimekko.. pitää muistaa ens kerralla ;)

Tämmöinen huomio.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta noi legginsit ei ole aikuisen naisen (yli 30) vaatteita eikä varsinkaan juhlissa, vaikka olisi kuinka hyvä kroppa vaan.

Vierailija
2/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka haluavat aiheuttaa mielille pientä väpätystä puntissa. toimivat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... miehille ...

Vierailija
4/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää jotkut muut kuin legginsit..

Vierailija
5/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistää jotkut muut kuin legginsit..

monelle miehelle ne ovat kaikkien aikojen turnoff. Vähän sama kuin pitkät kalsarit miehillä. Tosi hot, uuuh.

Vierailija
6/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodikkuuteen tai suorien housujen muodikkuuteen, mua jotenkin säälittää ihmiset, jotka ovat pukeutumisessaan jämähtäneet menneeseen.

Siis vapaa-ajalla ihan sama mitä ihmisillä on päällä ja jokainen pukeutuu kuten haluaa. Mutta bisnesmaailmassa ja juhlissa on tosi säälittävän näköistä kun muka-tyylikkäät-varakkaat-ihmiset pukeutuvat niin out-vaatteisiin kuin olla ja voi.

Yksi työkaverini (ihan ok näköinen 40-vuotias nainen) pukeutuu aina "kiltin tytön" suoriin korkeavyötäröisiin housuihin (sellaisiin "siistit, kivat housut"), pastellisävyiseen kauluspaitaan ja somaan sävyihin sopivaan neuleeseen, joka on olkapäillä. Ja tuon ihmisen pitäisi edustaa nykytrendejä ja uusia ajatuksia.

Huh.

Vierailija
7/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tietty ole niin ronkeli, legginsit ja korkkarit toimivat todella hyvin, kunhan sisälmys ei sitten ole mikään bmi 33

Vierailija
8/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikoismerkit eivät kelvanneet ...alle 25 yli 33

Vierailija
9/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos mä ostan legginsit, niin se polttaa ne. Eikä ole kroppariippuvainen asia. Sen mielestä ne vain ovat kammottavat.

Vierailija
10/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen niitä kutsuttiin trikoiksi. Käytin niitä tosi paljon kaikenlaisten tunikoiden kanssa 90-luvulla, jolloin olin parikymppinen. Ei enää uudestaan - kiitos :-D

mua jotenkin säälittää ihmiset, jotka ovat pukeutumisessaan jämähtäneet menneeseen.

Vierailija
11/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hametta tai tunikaa, paita vaan ja legginsit ja menoksi.

Vierailija
12/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tee enää mieli niitä päälleni kiskoa. Olikohan se tuolloin yhtä ruman näköistä kuin nykyään?

Vierailija
13/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutytöillä. Voi käyttää hametta, mutta jalat ei ole hyttysten syömiä tai polvet ruvella.

Mun 2- ja 4-vuotiailla tytöillä käytän usein.

Vierailija
14/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä leggingsit ja korkkarit toimii todella hyvin. Vaikka ikää tuleekin, saahan sitä aikaansa seurata eikä aina näyttää samalta.

T. vanha äiti (34) jolla 9 ja 7-vuotiaat lapset

Vierailija
15/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. mutta olisko ne farkut kuitennii olleet ns. bootcut-malliset ;)

Bootleg on laiton tallenne, junou.

Vierailija
16/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole polttamassa leggingsejäni.

Käytän monesti tunikaa ja leggareita tai lyhyttä hametta ja näitä parjattuja trikoopöksyjä. Korkkareilla, balleriinoilla, sandaaleilla ja tennareilla.

BMI on 19, ja olen muutenkin kai vähän "lapsellinen", mutta kyllä mä enimmäkseen olen kerännyt kehuja asuistani.

Minusta se on kokonaisuus joka ratkaisee!

Vierailija
17/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei sillä ole mitään tekemistä iän kanssa, sopivatko vai eivät. Ne nyt vaan on karmivat.

Vierailija
18/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin pikkutytöillä hame+legginsit on ollut hyvä kesäasu. En käsitä miksi aikuinen nainen pukeutuisi niin!

pikkutytöillä. Voi käyttää hametta, mutta jalat ei ole hyttysten syömiä tai polvet ruvella.

Mun 2- ja 4-vuotiailla tytöillä käytän usein.

Vierailija
19/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaisi itse lähteä niin omituisesti pukeutuneena minnekään.

Vierailija
20/25 |
28.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on nykyisin leggarit. Itse en käyttäisi niitä pelkästään, mutta ihanaa kun nyt voi käyttää niiden kanssa myös aika lyhyitä minihameita pelkäämättä vilauttelua.