2010 ToukoVauvat *ToukokuunToivot*
Alotin uuden ketjun kaikille toukokuuhun siirtyville kuumeilijoille :)
Ja paljon plussia sitten ketjuun! Ja tädit eksytetään kuusikkoon. Suuret plussatuulet siis sulle ja mulle ja meille kaikille.
Sandy, kp 2?/25-29
Kommentit (292)
Täällä on ollut niin haipakkaa, ettei ole edes ehtinyt piinailemaan eikä tännekään muuta kuin nopsaan kuulumiset selaamaan. Pahoittelut tätiläisille. Yrittäjälle pahoittelut pahoinvoinnista. Vaan ehkä se onkin juurikin sitä itteensä... Kuinka monesti sitä onkaan tutut ihmetelleet, kun vatsatauti ei mennytkään ohi ihan heti ;)
Täällä ei oikeen mitään missään. Ottaa toisaalta päähän, kun jos täti tulla temmeltää tällä viikolla, niin se meinaa soittoa tutkimuksiin. Mutta toisaalta se antaa tietynlaisen vakaan ja rauhallisen päätöksen, että nyt se on tärpännyt. Mitään sen kummempia oireita ei siis ole. Sitä samaa kuin ennenkin, etä rinnat on arat. Jotenkin nyt erilailla kun yleensä (joopa joo), öklöttää välillä vähän (kun oikein kuvittelee) mut uus on se, et oliivit ja punaiset viinimarjat (joista en normaalisti tykkää) on aiheuttaneet kummia himoja (naurattaa itteetäkin moinen). Kaikkee sitä saakin päähänsä. Vatsa on ollut kipeä koko kuukauden aina välillä. Ihme nippailuja tms. Niinku luulin oviksenkin olleen kahdesti :O Viime kuussa kun ei nippaillut juurikaan. Mut nty taas ei oikeen o mitään tätituntemuksia. Vielä ne toki ehtii. Mut jospa sitä tosiaankin uskaltaisi ihan silti jopa toivoa! No, onneks on edelleen niin kiire, ettei juuri ehdi liikoja pohtimaan. Riittää kun kusella käydessä ehtii tutkaileen pöksyjään...
Täällä siis kumman rauhallinen Tuollaanen75 ja kp27/28-32 ja yk 4-5
kauhiaa yrittäjä nuota sun oireita ;) tommosta ei ainakaan voi kuvitella, tai sit täytyy kuvitellaihan törkiän lujaa... kun ny sitte ei olisi taudin aiheuttaja (vielä) tuntematon ja nimetön yksilö... peukkua täältä tuloo..
Tääläon kyllä tosi upeet piinaviikot meneillään, voi oike tuntia ku hermo täräjää..
Täälä on tuo rintapuoli aiva ihme töröllään ja arkaki (ainki ku niitä oike monta kertaa päiväs koitteloo, että olisko ne edes vähä kipiät..hmm) Muuten kyllä on monsuuni tulos hyvin pian, mahassa tänään ihme vetoa ja kinnausta, alaselän jomotusta ja sehän voi tietysti johtua eilisestä stepistä, mutta jos ny kuitenkin mesnis sen tosiasian eteen että tänttähäärähän se siellä tulollaan...
Se on muuten tuttu tunne, että menkkojen ollessa ovella nykyään oike odottaa että tulkaa tulkaa niin uus yritys alkaa...
Gibbonen ja gabbonen kp tänään vasta 30/35 (eilen tuli lasku erhe..)
Ei vieläkään punaisia viiruja paperissa! Sen lisäksi mulla on tänään ollut koko ajan nälkä (tai siis ei mee ku pari tuntia syömisestä ku jo nälättää) ja välillä on heikottanut ja öllöttänyt.
Sen lisäksi mulle tuli tänään joku ihme siivousvimma. Yleensä en oo kova siivoomaan, mutta tänään tuli lähes pakottava tarve siivota. En tiiä mitä tuo nyt sitte tarkottaa...
No, vielä pari päivää jännitystä ja jos ei tätiä näy niin pe-aamuna ajattelin testata.
Helja yk 1, kp 22/25
Tää on nyt kyllä tarpeeksi hämärää ollakseen totta. Niin ne mensut alko päivää tai paria ennen sovittua
SEURAAVA PARI RIVIÄ EI HEIKKOHERMOISILLE!!
Alkoi parilla ruskealla viivalla paperissa ja pääsipä muutama perus ruskea roikalekin vaan ei pisaraakaan koskaan siteeseen asti... pissireissulla kuitenkin pönttöön ihan näkyvästi
Eilen tulin kotiin 9h työvuoron jälkeen käymättä kertaakaan pissillä ja kotona ihmettelin kun oli edelleen valkoinen side... No yöllä sitten alkaa jo.... vaan ei vieläkään... nyt ei tule edes viivoja...
Joko on täti pelästynyt tätä mun mahatautia tai sitten on vaan kroppa ihan solmussa. Eilen testasin niinkun lupailin (synttärilahjakseni) vaan eipä tullut viivoja (joskin en saanut muutenkaan yhtä ainutta synttärilahjaakaan edes mieheltä :o )
Jospas nyt huomiseen iltaan asti kattelis ja tänään vois hakee työpaikan naapuriapteekista herkän testin kaappiin seisomaan... Varmin tapa saada täti paikalle.. :D
Näin jälkikäteen kiertoa ja oloja punnitessa olen saanut niitä sekunnissa alkavia pahoja oloja joita en ole kyllä koskaan kokenut ja kaksi viimeisintä iltaa on tullut itku ihan vaan siitä että on niin paha mieli... (eikä ole mitään sen suurempaa syytä) Tapanani ei ole itkustella syyttä suotta...
Kattellaan mitä tästä tulee ja taidan tänään jättää sitten ne kaikki lääkkeet jo syömättä mitä tässä on tullut napsittua... hmmm....
...negahan sieltä tuli. Pakko oli käydä ostaan pari testiä, tänään kp 26/26-28. Ei sitä ihminen opi :) Tyttärenkään kanssa ei näkynyt kun haamu, tais olla kp 28 tai 29. Neuvolassa vasta näkyi selvästi, vaikka selkeitä oireita oli jo ainakin viikko ennen jänskäpäivää.
No, nyt kuiten edelleen tätä pahoinvoinnintapaista, ja eilen illalla alkoi nännejäkin aristaa. Jos nämä minutkin yllättäneet oireet ei oo tosia, niin kylläpä täti jekkuilee!!
yrittäjälle tsemppiä! :) kuten kaikille muillekin kanssapiinailijoille!
Ainiin. Ostin muutes kaksi testiä ;)
~Inferno, yk1, kp26/26-28
-kohdusta vihlaisee äkkinäisillä liikkeillä(yöllä kylkeäkin kääntäessä)
-vessahätä kaikenaikaa
-jano
-kylmä ja kuuma vuorotellen
-pahan olon aaltoja
-kiukuttaa!!!!!!!!
Ja nega hätäisenä testattu=)Olisko nyt kp 24?Nyt oon tippunut kärryiltä...
++++++++Tuulia kaikille!!
no nyt on kp36/32? ja vielakin tuntuu etta se tati sielta on tuloillaan. Siis ei mitaan raskausoireita. Testasini eilen negan. Nyt alkaa olla testit lopussa, joten seuraavan testin teen kolmen paivan paasta. Tietysti jos ei oo tati tullu kaymaan.
Eikusta.. testaankin ovistikulla. eikos nekin anyta jos on raskaana?
ugh. pomena kp36/32? yk2
.....ja jännitän teidän puolesta, on niin monella tärpit lähellä!!
toivon todella, että sieltä tulee vielä monta toukokuista mukaan.
Pahoittelut täntän kohdanneille!!
Mykis
YRITTÄJÄ: Kyllä toi aika lupaavalta kuulostais, että ois tärpännyt. Mulla oli tammikuussa plussa ja luulin jo ennen plussausta, että menkat alkaa (alkoi liian aikaisin oisko ollut jo kp 24), mutta oli tooosi niukat ja kesti 2pv ja loppui. Siitä viikon päästä tein plussatestin, ikävä kyllä se raskaus se meni myöhemmin kesken... Sulla siis on vielä toivoa!
POMENA: Ei mun käsittääkseni välttämättä ovistesti näytä raskautta, voi näyttää muttei kyllä oo luotettava... Eri hormonia kuitenkin mittaa, mutta voihan sillä kokeilla :)
Omaa napaa: ei uutta auringon alla. Ei oireita suuntaan toiseen
Emma kp 25/28-30 yk. varmaan miljoona
nega. En malttanu. Päätin, etten testaa ennen ko huomenna. Unohdinpa päätöksen ja aamulla jalat ristissä ettimään jäljellä olevaa testiä ja eikun tikkuun pissimään. Siis minähän nään haamun jos haluan. Mies ei nähnyt. Höh.
No, mukaoireet senkun lisääntyy. Eilen illalla oli taas höntsä olo ja eilisen päivän ja tämän aamun on turvottanu ihan kauhiasti... Hävettää, kun pierettää koko ajan. Onneks muutenkin pitää juosta vessassa (???!!) jatkuvasti, niin voi rauhassa kaasukammioitua.
SILLI. Voi jumankekka että teki eilen silliä mieli. Pakko oli saada.
JKVY: Tsemppiä!!!! :) Samaa juttu minulla, kiukuttaa! (Eikä nämä ilmavaivat auta yhtään.) Ihan kun menkkojen toisena päivänä, nyt vaan ne menkat puuttuu!
Jos en ole raskaana, niin aika hyvin tässä saa itselleen todistautua täysjärkiseksi!
~Inferno, pikkukakkosen yk1, kp27/26-28
eli löysin raskaustestin ja nega tuli.
Mulla on myös mahavaivoja ja ihan sellainen olo että menkat olisi. Mulla on mahakipuja ja vihloo polvia, kyynärpäitä ja ranteita kuten aina yleensäkin tädin aikaan. Luulis et jos toi 32 on mun kierto niin kyllä kp 37 raskaus pitäs testis jo näkyä! Ehkä tää jännäys vaan piskittää kiertoa.
Pomena yk2 kp37/32?
Voi vitsi Pomena! Jännää on! :) Paljonpaljon plussatuulta sinne päin!!
En ole viittinyt kirjoitella, mutta aktiivisesti olen lukenut.. Nyt onkin usealla jännät paikat. Plussatuulia kovasti puhaltelen kaikkialle:)
Itsellä kierto on vasta jotain kp20/32-44 - eli ei tässä vielä kummempia..Ja yritystä vuoden alusta..eli yk9.huh huh. näyttää paljolta.
Himot on kovat, nimittäin suklaaseen kaikenlaiseen karkkiin lakritsiin ym. Tämä käy raskaaksi, kun vaatteet muuttuu kireiksi, ilman sen suurempaa syytä:/
Mutta tämä on ihan tavallista..
Viestikäähän testailijat missä mennään.... ja muutkin.
sinuvi ja haave kp20/32-44
myös vaatteet kiristää.. ja pään ympärystää.. ei mitään muutos, rinnukset sitkeästi arat reunoilta, olleet jo toista vkoa ja aamulla kuviteltua huonoa oloa, ennen maanantaita en kyllä testaa ja sillänsä sipuli :)) joka juukelin kierrosta oon tikkuihin pissyny ja se olemattomuus niissä akkunoissa on niin inhottavaa, että ehkä joku kerta piirrän sen viivan siihen kontrolliviivan viereen ja kuvittelen seuraavat 40vkoa olevani raskaana syöden vaikka suklaata niin jotta naapuritkin huomaa...
että melkein selvän järjen puolella..
G 32/35 (ehkä)
kaupan herkimmän testin, joku First response testi, jonka pitäisi näyttää 6 päivää ennen kuukautisten alkua. Testistä tuli todella haalea haamu. Tein testin töiden jälkeen. Huomen aamuna teen uuden testin. Nyt ei vielä uskalla ajatella olevansa raskaana.
Mitään raskausoireita, joista olen lukenut, ei ole Ainostaan sellanen tunne mahassa, että menkat alkaa pian sekä arat rinnat, mutta niin on aina ennen menkkoja.
Inferno: Mikä on meininki?
Gibbotar: mä en kyllä pystyisin odottomaan maanantaihin saakka!! Mutta rintojen arkuus kahden viikon ajalta kuulostaa lupaavalta!
Pomena kp37/32?
Taas pitää mennä kauppaan ostamaan siteitä sun muita verenimijöitä. Itkettää ja harmittaa. Toisaalta taas nousee sellainen uhma, et "ens kerralla kyllä varmasti onnistuu!". Toivotaan niin, minä ainakin toivon itseni ja muiden surullisten päivien kärsijöiden puolesta.. Tsemppiä kaikille muille testailijoille, mie taidankin käpertyä hetkeksi nurkkaan nuolemaan haavojani. Auts.
orottaa maanantaihin, yöllä näin unta että alko jukelittomat tätivaivat ja aamulla aattelin jotta oli niin kurja fiilis notta on paree valmistautua, vaikka kp:t 33/35 ni aina paree olla varma epävarmuudesta ja yöllä oli taas pissattukin, mutta ei ku clearbluet kaapista ja PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ei haamu ei hailee vaan ihan jukelittoman vahva PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
No itkuhan se siinä tuli, ilosta siis :))
Gabbonen 4+4 la 17.5.2010 laittaa masukan pumpuliin että toukka pysyy mukana
Ensin: Mielettömän isot onnittelut plussanneille!!!!
Sitten: Juu tyhjä arpa tuli taas... pissin kuitenkin edellispäivänä herkimpään tikkuun (ennen kun mensut lupaskaan tulla takasin) eikä haamun haamua... Mensut vaan piti parin päivän tauon ja palasivat nyt ns. myöhässä ihan normina... ehkä vähän enempi kivuliaampina...
Saattaahan tuo olla ns. varhainenkeskenmeno tai sitten vaan ihan kropan oma pikku jekku pääkopalle.
Tulipahan taas vaivattua päätään turhan paljon tällä asialla joten ei muuta kuin seuraavaan kiertoon jonka päivistä mulla ei ole sitten tuon taivaallisen tietoa... Pitäisköhän sitä ostaa uus ovistestipakkaus ihan sen kunniaksi...
- Yrittäjä... vuotava yrittäjä....
P.S. kuvotus ja oksetus kesti 5 päivää melko kovana mutta nyt tänään enää vähän etoo.... Pistää miettimään mitä se paksuna oleminen voisi sitten olla....
Meitsi vetäs sitten oikeen kunnon mahataudin tähän väliin... Eilen tein kuolemaa tajuamattani... Olin töissä 4h ja sain korvaajan ja lähdin rautakaupan kautta kotia... En muista edes reissusta juuri mitään mutta kaiken tarpeellisen näköjään ostin. Painuin pehkuihin ja heräsin kuumeisena ja pahoinvoivana. Yö meni hyvin ja aamulla maha kaksinkertainen eiliseen nähden... Oksettaa oksettaa ja sontii vettä...
Hämäränä takaraivossa edelleen, voisiko tämä olla kuitenkin paksuutta kun toisaalta en ole vieläkään alkanut kunnon vuotoa, mutta toisaalta kyllä tää ruskee vessapaperiviivoittelu on aika selvä merkki tätsystä... Ainakin kaikki närästyslääkkeet ja särkylääkkeet on kiskottu joten hyvä alku sekin...
Huomenna sietäis alkaa kunnolla vuotamaan tai muuten menee mun nuppi sekasin...
Toisaalta jos pahoinvointi raskaudenaikana on lähelläkään tätä olotilaa niin ei kiitos :D