Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 ToukoVauvat *ToukokuunToivot*

27.07.2009 |

Alotin uuden ketjun kaikille toukokuuhun siirtyville kuumeilijoille :)

Ja paljon plussia sitten ketjuun! Ja tädit eksytetään kuusikkoon. Suuret plussatuulet siis sulle ja mulle ja meille kaikille.

Sandy, kp 2?/25-29

Kommentit (292)

Vierailija
261/292 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dalina ja Yrittäjä: Pahoittelut!!! Tsemppiä ja jaksamista, valtavaa plussapuhuria seuraavaan kiertoon!!

Gibbotar: MAHTAVAAAAAAA!!!!!!! Paljon paljon onnea!!!! Nyt eikun tarrasukkia matkaan ja ihanaa odotusaikaa!!! :) Olen niiiiin onnellinen sun puolesta!!

Pomena: Voi vitsi miten mahtava juttu!!!!! :) Joko saa onnitella? ;)

Minä testasin taas aamulla, nään edelleenkin haamuja, mies ei :) No, menkat nyt virallisesti melkein myöhässä, jännittää :)

~Inferno, pikkukakkosen yk1, kp28/26-28

Vierailija
262/292 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostit tuon First response -testin?

~Inferno

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/292 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hirmusti paljon plussanneille! Ja siis yhtä lailla haamuille! Ja jospa se haaleampikin haamu siitä vahvistuisi kun aikaa vähän kuluu.

Ja nyt kyllä armittaa Yrittäjän ja Dalinan puolesta! Ja muillekin väripäiväläisille tsemppiä! Ihme temppuilua ja toivon amtamista tollanen. Saattaahan se elimistön ns. poikkeuksellinen tila siirtää tätiä... Mutta että! Ärh! Toivon niin, ettei meistä kukaan enää joutuisi moisen temppuilun kohteeksi! ja siis ettei jouduttaisi tädin kanssa enää mihinkään tekemisiin piiiiitkään aikaan!

Täällä on nyt niin monella jännät paikat, että on jo ihan pihalla mitä piti kommentoida kenellekin...

Omaan napaan ei edelleenkään yhtään mitään. Oireita on ja lopulta ehkä aika samanlaisia ku joka kerta. Vaikka jotenkin on eri fiilis... Joo joo. Tissit kipeet sillon sun tällön. Öklöttää joskus vähän. Tätituntemukset oli ja meni. Tosin saattavat tulla taas... Ei jestas! Eikö tää aika vaan voisi kulua nopeampaa! Jos sunnuntaina testais, ettei tarvi mennä ihan fiiliksissä (hyvissä tai huonoissa) maanantaina töihin... Selittelyä! Mä oon aika hyvin malttanu aiemmin oottaa tätiä. Jos nyt tekiskin niin, että nappaa sen plussan sielä jo sunnuntaina, niin ettei tädille jää mitään mahkuja!

Tuollaanen kp30/28-32

Vierailija
264/292 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä löytyy vielä lisääkin oireita. Vedetään nyt vielä kaikki kehiin, jospa se tekis ne todellisemmiksi. Ja tässä on sitten muillekin jakaa :D Eli: vatsa elää ihan omaa elämäänsä ja pitää tosiaankin meteliä itsestään! Eikä pitäisi tällä ruokahalulla nälästä murista. Samaan malliin paukkuukin ku mitä joku tossa aiemmin mainitsi. Ihan kuralla jne... Vessassa on käyty viime yönä kolme kertaa (jätetään nyt laskuista se illalla juotu tee). Suussa maistuu raudalle tai jollekin (en ole rautaa maistanut). Kahvi ei maistu mutta pystyy juomaan kun kuvittelee, et pysyis sillä hereillä. Päikkärit otettu kolmena peräkkäisenä päivänä vaikka normaalisti hyvin pärjää ilman. Varsinkin kun yöllä o nukuttu tavallista pidempään ja hyvin. Mikään uni ei tunnu riittävän. Mitäs vielä. Lämpöä. Päänsärkyä. Posket helottaa. Välillä vilunväristyksiä. Kummallisia kourasuja masussa. Ööö. Ai niin, asiakas sano, et: "sulle on kyllä nyt tapahtunut jotain kivaa kun näytät noin pirteeltä ja iloselta" mikä ei siis todellamaan kuvannut mun tooooosi pirteää oloani. Jotkut kun sanoo, että sen näkee naamasta. Ai niin ja yksi kätilö kerto, että korvaan sisälle tulee joku valkoinen patti tms. jos on raskaana... Mut et hän ei enää muista miten se katottiin... Joopa joo. Mä oikeen yllytän täällä itteeni. Oikeesti mikään näistä oireista ei välttämättä ole mitenkään tavallisuudesta poikkeavaa... Ärh! Nyt meen muuanne! Mut plussatuulia hirmusti kaikille!

Se Tuollaanen...

Vierailija
265/292 |
11.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

POMENA: Eikös sua voi kanssa jo onnitella :)

Pahoittelut kaikille tädin yllättämille! Ja onnea seuraavaan kiertoon!

Täällä kanssa alkaa kärsivällisyys loppua, ei jaksaisi odottaa enää yhtään ja pitihän sitä jo mennä testaamaankin... S-marketin testillä (pregnent stick)... No tuloksena haamuista haamuin juuri äsken testattuna, pitää oikein kallistella, että näkee. Empä siis vielä menis itse juhlimaan... Nyt yöksi töihin ja apteekin kautta kotiin nukkumaan ja huomenna kun herään niin sitten uutta testiä kehiin. Voi, kun pitää olla tyhmä ja ei muka malta odottaa siihen päivään, että menkat olis myöhässä ihan oikeesti!

Emma kp 26/28-30

Vierailija
266/292 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Gibbotar!!!! et sitten jaksanut odottaa :D Tarrasukkia sinne kasseittain!!

Inferno: asun Isobriatnniassa ja täällä saa noita First response testejä kaupasta.

Emma 80: täällä oli myös eka haamu mutta digitaaliesti sanoi että positiivinen!

Omaa napaa: Eli torstaina tei sen haalean haamuviivan. Perjantai aamuna taas tuli haalea viiva.

Testipaketissa luki, että testi on positiivinen , jos näkyy kaksi viivaa ja vaikka toinen olisi haaleampi.

Kundikamun kanssa sitten ihmeteltiin ja käytiin ostamassa sitten Clear Blun digitaalinen testi.

Tänä aamuna tein testin ja ruutuun tuli "Pregnant 1-2 weeks"!!!!!!!!!!!

Olisikohan ovis sitten ollut vähän myöhemmin koska viikkojen mukaan olisi jo neljäs menossa mutta Clear Blue paketin mukaan vasta kolmas.

Laskurilla lasketun oviksen aikoihin oli mies matkoilla ja jos laskee siitä kun hän tuli takas tuo 1-2 viikkoa hedelmöityksestä sopii kuvaan.

No eiköhäön se josksu selviä :)

Plusssatuulia kaikille hirveesti!!!

Pomena rv 4+6 LA 16.5.2010

Vierailija
267/292 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuli täti kylään, eli ei toukovauvaa meille. :(

Onnea kaikille plussanneille, mä siirryn kesävauveleitten toivomispinoon ->

Vierailija
268/292 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaanen, ZEMPPIÄ =)! Tulin kurkkimaan O-puolelta, miten sulla menee ja hyvinhän tuo näyttää menevän ;D ihanaa ja pidän peukkuja, että nyt se plussa tulee!

Ei se ole helppoa tuolla toisellakaan puolella... Itsellä on niin kaksijakoiset tunteet tästä raskaudesta... Sen surullisen kuuluisan keskenmenon jälkeen ei paljon ole voinut nauttia... Yksityisellä ultrassa kaikki oli hyvin vkolla 7+4 ja ensi maanantaina on eka oikea ultra, jännittää ja pelottaa... Koko ajan on tunne ettei kaikki ole enää hyvin!

Muillekin todella paljon onnea ja plussatuulia!!

fantasy rv11+2

Vierailija
269/292 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee pitkä sepustus omaa napaa.. Olen ollut muutamassa aiemmassa kuukausipinossa mukana, mutta viime kuussa ovulaatio tuli myöhemmin, joten menkatkin siirtyivät sitten myöhemmäksi. Mies sai työkomennuksen ulkomaille ja olin jo menettänyt toivon, että ehtisimme enää ennen hänen lähtöään yritää toukokuun vauvaa. En tikuttanut edes, kun ajattelin sen olevan turhaa. En myöskään pahemmin palstaillut, kun halusin saada pettymyksen vauvahaaveiden siirtymisestä ja haaveet yleensäkin pois mielestä. Mutta sitten viimeisellä viikolla ennen miehen lähtöä ensin maanantaina ja myöhemmin saman viikon lauantaina tuli ovislimaa tai ainakin hyvin samankaltaista. Nyt jälkeenpäin uskon, että ovis oli lauantaina ja juuri perjantaina olimme sattuneet peittoja heiluttamaan. No en uskaltanut edes toivoa, että viimeisellä mahdollisella hetkellä meillä voisi tärpätä.

Nyt on reilun viikon verran (piinaviikko) maha ollut turvoksissa ja hiukset rasvoittuvat päivässä. Mitään muita oireita ei ole ollut, mutta toivo heräsi silti. Jospa sittenkin. Tänään on kp 31/31(viime kierto 35) ja ajattelin, että testaan näkyykö ovistestissä yhtään mitään. Huomenna olin ajatellut tuhlata sen ainokaisen raskaustestin, joka kaapissa odottaa. Varauduin jo pettymykseen, kun testi olisi valkea kuin lumi, mutta ei. Ovistesti näyttikin plussaa!!! Apua!! Iik!! Nyt on pakko seuraavalla vessakäynnillä tehdä se raskaustesti. Uskomatonta, jos meillä tärppäsi.

Tuollaanen: Samoissa mennään koko ajan ja sen mitä olen juttujasi tässä kuussa lukenut, niin ihan kuin omasta kynästäni. Nyt vielä plussat meille kummallekin, niin alkaa syksy ihanasti!

Tsemppiä kaikille vielä kuumeileville ja piinailijoille!!! Onnea jo plussanneille ja tädin kohdanneille, älkää menettäkö toivoanne!

- Jolanda kp 31/31 vaiko kenties rv 4???

Vierailija
270/292 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testitulos: http://www.aijaa.com/v.php?i=4859773.jpg

Ihan mieletöntä! En olisi uskonut, että enää tärppää. On ollut aika paljon stressiä töihin palaamisesta ja miehen lähdöstä ja aloin juuri oviksen jälkeen urheilemaankin taas. Huh! Mutta niin se vaan plussa pamahti tikkuun! :) Paljon plussia muillekin!!!!! Epätodellinen olo... :)

Vierailija
271/292 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkityssekoilua.. turha viesti poistettu..

Vierailija
272/292 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tuttuja nikkejä pyörii ja plussailee, ihanaa, onnea, antaa uskoa omallekkin kohdalle!!!

Itellä kp 20 menossa, ja ovulaatio-oireet on ollu melkeimpä viikon päällä, ollaan suurinpiirtein jokatoinen päivä hommailtu. Nyt hiivatulehdusta tekee, samperin samperi! Onkohan se miten yleistä ovulaation aikaan? Tietty kun tulee hommailtua useammin kun ennen vauvatoiveita, sekin varmaan vaikuttaa. Rintoja vihloo älyttömästi, niinku viime kierrossaki oli, melkein menkkoihin asti. Eli suurinpiirtein 2 vkoa vielä odottelua, mitä tapahtuu, tapahtuuko mitään. Aika hyvin saanu unohettua nämä vauvahässäkät, ei oo stressannu mieltä. Tosin nyt kun kpt vaan kasvaa ja kasvaa, tulee seurailtua taas enemmän omia olojaan.. Niin ja greippimehut oli tässä kierrossa juotavana.

Vierailija
273/292 |
12.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAHTAVA JUTTU!! Ihan huippua!! Onnea sylin täydeltä! :) :) :)

Tuollaasellahan kuulostaa arki samalta kun täällä ;) Tsemppiä vaan piinailuun!

Minä en pysy enää nahoissani. Ihan älytöntä. Negaa negan jälkeen, eikä malta olla testaamatta joka päivä!! :) Oireita on vaikka millä mitalla, enkä taatusti kuvittele, eikä oikeasti ole ollut aikaa jäädä keksimäänkään moisia! Tätiä ei näy (jes!), ja nyt on jo oikeasti myöhässä.

Tulisilla hiilillä. Prkl.

~Inferno, pikkukakkosen yk1, kp 29/26-28

Vierailija
274/292 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on sun täti myöhässä!!! Toivotatvasti se pluss pussiin kilahtaa!!!!

Mulla oli täti monta päivää myöhässä, 4-5 päivää, ennenkuin mitään näkyi, ja sekin vähä herkkistestillä. Eilen testasin normivahvuisella kaupan halpistestillä. Hailakka viiva tuli.

pomena

Vierailija
275/292 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirmuisesti onnea plussanneet! Ja onnea pienille matkaan! Teette kato sitovan vuokrasopimuksen sen pikkuisen kanssa siitä hänen yksiöstään, että ennen aikojaan ei saa poistua :)

Mä voisin sille tädille antaa sen porttikiellon! Koskien meitä kaikkia :) Täällä on ihan älytön päänsärky (mikä ei ole tavallista edes tätiä ennen) ja vähän on jomottanut päätä jo pari viikkoa. Väsymys on tolkuton jne. Eli sama lista kun aiemminkin... Mutta negaa näytti kun tärisevin käsin tein aamulla testin. Tosin olin juossut jo yöllä vessassa, että ehkä 4h oli ollut väliä. Lohduttavaa, että nega ei aina tarkota, ettei olisi raskaana. Esikoisesta plussasin vasta n. 2 vko myöhässä kun en uskaltanut toivoa. Sillon pamahti heti selkeä plussa. Nyt on vähän eri meno ja meininki. Kun olis ollut järkevä, niin olis testannut vasta viikolla. Mutta kiva mennä ihan täpinöissään töihin... Mihinkään kuitenkaan kykenisi :D Jtenkin on niiin varma olo. Ja sit heti kun vähän nippaa jostain, niin on ihan varma, että täti tulla lopsii paikalle. Siltä aamulla kyllä mahassa tuntu, ihan kun joku olis kumisaappailla loiskinut siellä. Että, että... Se punainenko siellä jo hölskyy? Ärh! Mutta kunhan nyt pysyy pois! Viime kuun aikataululla vielä huomenna ehtisi... Voi, voi kun on hermo kovilla... Ei tätä jännitystä kestä :D

Kiitti ihanat tsempistä! On kyllä loistava palsta meillä :)

Tälleen omanapaisesti jännityksestä kankeena heräilee hän...

Tuollaanen75, kp 32/28-32, yk 4-5

Vierailija
276/292 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea Emma, pomena ja jolanda ja olikos vielä muita, pitäis lukies kirjoottaa nikit ylös jotta muistaa, plussaa pukkaa :) kiihtyvällä tahdilla ja

Niin isot pahoittelut täiläisille, ei se aina jaksa se tätikään!!

Miksiköhän en ostanu sitä clearbluen digitestiä, olis kiva tietää että kuinkas pitkässä sitä ollaankaan kun plussasin "ennen aikoja".. kuinkahan varma tuo digi mahtaa olla?

Tämä poistuu pikkuhiljaa ja varovasti O-puolelle, olo kyllä kovin epätodellinen, onneksi oireita on rutkasti (kaikki kuvitellut mukaan laskettuna) en kyllä muista tämmöstä rintojen kinnausta noilta edellisiltä, toisaalta onhan siitä aikaa, ja autuus kun on kiva voida pahoin :)

Kiitos kaikille tsemppaajille!! Tarroja tarvitaan että helmi pysyy mukana ja jaksaa kasvella

Gibbotar aiva onnesta soikerona

Vierailija
277/292 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta plussaa tullut, ihan mahtavaa!!

Pahoittelen tädin kohdanneita....taisteluhenkeä seuraavaan kiertoon, kyllä se plussa ensikierrosta tulee!!

mykis

Vierailija
278/292 |
13.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo pessimistinä arvelinkin, että ei mun kannata vielä plussaa juhlia... Taisi siis olla pelkkä viivan paikka koko haamu! Tänään aamulla samanlainen haamu samaan testiin, mutta nyt vuotoa, täti siis paikalla, ainakin aluillaan!!! Pöh!!! No tässä on jo niin kauan yritetty, että osaa jo valmistautua pettymykseen, nyt uuteen kiertoon ja järeemmät keinot kehiin!

ONNEA tuhannesti kuitenkin kaikille plussanneille, aivan ihanaa, olen onnellinen teidän puolesta!

Emma

Vierailija
279/292 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alas tultiin,kovaa ja korkeelta=/

Tyhmää,tiedän,mutta olin aivan varma raskaudesta.Aiemmat lapset saaneet alkunsa ensimmäisestä yrityskierrosta,jopa yhdestä kerrasta ilman ehkäisyä...

Eli kp 2/27 ja kesäkuisiin tuli siirto,yk2

Vierailija
280/292 |
14.09.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirryn kesäkuulle... :(

Eilen illalla kohtuullisen selkeä plussa, tänään kesken... Esikoisen kanssa onnistui kolmannella, kaksi kesken ennen sitä.

Oikein paljon tsemppiä, plussatuulta ja aurinkoa syksyyn kaikille!!! :)

~Inferno, pikkukakkosen yk2, kp 1/26-28