Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on niin pihi! Mitään ei olisi valmis hankkimaan vauvaa varten,

Vierailija
27.07.2009 |

itkettää ja suututtaa, kun joutuu kaiken hankkimaan yksin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisaalta eroaminen on loputon synti johon ei koskaan saisi ruveta, paitsi ehkä korkeintaan jos mies hakkaa jatkuvalla syötöllä, mutta toisaalta on myös erottava jos mies ei halua ostaa samanlaisia vauvatarvikkeita kuin vaimo.

Vierailija
22/29 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomera ole omilla aivoillaan ajattelemaan. Jos kaksi ihmistä kertoo rahaongelmista niin mieheltä menee kertaheitolla usko suomalaisten naisten tasa-arvoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen tuota kamera-asiaakin. Eikö se kamera voi olla perheen kamera se käyttää joka tarvii.

Emäntäkin kun toivoi kunnollista järjestelmäkameraa ja se päätittiin hankkia niin samalla itsekin innostuin ja ostin muutaman lasin siihen myös. Nyt olen itse sitä pääsääntöisesti sitä käyttänyt emäntä ei siitä niin vielä ole innostunut.

Siis eihän tosta olisi mitään tullut jos olisin itse vaatinut että kun hommataan hänelle 3000e kamera niin ite ostan 3000e sitten vaikka CD levyjä? tolla tavallahan kaikki rahat menee täysin haaskuun ja sitten valitetaan kun ei ole rahaa. hankintojen tulisi olla yhteisiä... ei nyt tietenkään terveyssiteet yms... (ehkä) :)

Vierailija
24/29 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiset ja omat

Mies haluttomampi törsäämään lapsiin, halukkaampi törsäämään itseensä. Meidän kompromissimme on se, että yhteiseltä tililtä minä ostan kaikki ne lasten tavarat joiden katson olevan täysin välttämättömiä ja hyvinkin kohtuuhintaisia. Jos jotkut minun mielestäni hankintalistalle kuuluvat tavarat joko eivät ole välttämättömiä (esim. kuinka monta söpöä pikkumekkoa tyttövauva tarvitsee potkareiden jne. lisäksi?) tai eivät välttämättä aivan kohtuuhintaisia (myönnän ettei 140 euroa maksanut keinulammas ollut järkevistä järkevin hankinta) niin ne maksan omalta tililtäni. Mies tietää että minä maksan enemmän mutta ei myöskään erikseen kyseenalaista valintojeni perusteita. Mitään huijaamista ei tarvita. Mielestäni tämä on reilua, koska minulla on paljon sellaista lasten varusteisiin liittyvää mielitekoa joka on pitkälti fiilisjuttu minun puoleltani eikä niinkään välttämättömyys lapsen hyvinvoinnin turvaamiseksi.

Joskus vielä mies haluaa, että ostan itselleni jotain kivaa yhteisillä rahoilla. Pientä arjen luksusta. Ymmärtää onnneksi tämän: Happy wife, happy life!

Vierailija
25/29 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kova kovaa vastaan ja sanele uudet säännöt yhteisen perheen arkeen. Jos ei kelpaa, lähde ja aloita vauvan kanssa oma elämä. Kotitalouden raha-asiat ja niiden erimielisyydet on tosi iso asia. Katkeroidut vaan pidemmän päälle. Löydät varmasti miehen, jonka kanssa yhteinen arki sujuu, eikä noin itsestäänselvää asiaa tarvitse miettiä. Joutuupa lapsen isäkin osallistumaan elatukseen!

Vierailija
26/29 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain kaksi ihmista mutta tallaisia aloituksia on melkein joka viikko. Isanta matkustelee ulkomailla, perhe karvistelee kotona jne.

Yksikin tapaus on liikaa, eiko suomen lakikin sano jotain elatusvelvollisuudesta?

P.S. miehellani on aivokapasiteettia vaikka muille jakaa.

Vierailija
27/29 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laki sanoo että naimisissa ollessa molemmilla on elatusvelvollisuus toista kohtaan.

Vierailija
29/29 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun imetys onnistuu ja saat pumpun avulla pakkaseen maitoja niin Tuttelia ei tarvita :)

Osta Avent Isis, se on paras pumppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi