Hui kamala! Älkää vaan käyttäkö Nivean uutta kasvovoidetta!
Kyseessä siis Natural Beauty -kasvovoide. Sain näytepakkauksen ja tuote teki sen minkä lupasi: ihosta tuli ihanan heleä ja pehmeä. Kunnes tajusin katsoa ainesosaluetteloa: silikoni on heti TOISENA veden jälkeen. Silikonihan ei tunnetusti tee hyvää iholle vaan pelkästään luo iholle kalvon, joka saa ihon näyttämään terveeltä.
Kommentit (49)
niissäkin laatueroja, mutta varmasti jokaisen päänahalle/hiukselle löytyy sopiva shampoo. Et kai väitä, että joku Erisa voittaa kampaamon esim. SP sarjan. Kyllä se purkki maksaa n.20e, mutta niitähän käytetään tippa ja ovat riittoisia. Ja muistakaa, se on päänahka mikä pestään ei hiuksia. Hiukset peseytyy samalla, mutta niitä ei tarvi hinkata.
jos hiuksissa on silikonia?
hiuksiaan niin silikonilla kyllästetyistä hiuksista ei tule koskaan niin hyviä kuin sellaisista joissa hiuksen suomut auki. Tai siis vapaat.
mulle on ihan sama vaikka sisältäisi silikonia kilokaupalla, jos tuote on muuten hyvä ja tekee ihon/hiukset hyvännäköiseksi
ostan shamppooni kampaamosta, ei se hirveesti kalliimpaa ole, ja kaupan shamppoot syynään tarkasti läpi! meikkejä en niinkään ole tutkinut...
melkein kaikissa niissäkin nimittäin on silikonia.
ostan shamppooni kampaamosta, ei se hirveesti kalliimpaa ole, ja kaupan shamppoot syynään tarkasti läpi! meikkejä en niinkään ole tutkinut...
mutta VESILIUKOISIA. Tämä on loputonta tämä väittely kamppamon tuotteet vs. kaupan. Miksi monesti tuntuu, että porukka pitää kaupan tuotteita ainoana ja oikeana ja kampaamon tuotteet olis huuhaata..
oli se sit markettituote tai kampaamon. Ei ne kampaamonkaan tuotteet kaikille sovi, jollekin joku Erisan voi sopia paremmin. Itse olen kokeillut kaikkea Redkenistä Panteniin, ja mulle sopii parhaiten Elvital-shampoot ja hoitotuotteet (=tekevät hiukset kaikista parhaannäköisiksi ja -tuntuisiksi). Moni shampoo tekee mulla hiukset kamalan sähköisiksi, niin kaupan kuin kampaamon.
mutta VESILIUKOISIA. Tämä on loputonta tämä väittely kamppamon tuotteet vs. kaupan. Miksi monesti tuntuu, että porukka pitää kaupan tuotteita ainoana ja oikeana ja kampaamon tuotteet olis huuhaata..
samat ainekset kalliimmalla hinnalla ja purkin kyljessä joku ainesosa on nimetty jollain ihmeellisellä nimellä mutta loppujen lopuksi ne ei tee hiuksista hiuksia kummoisempia
mut tää olikin tällanen hysteriaketju taas.
Nivean voiteissa ei silikonia edes ole kamalan paljon, suhteessa muihin aineisiin. Kirjoitusjärjestyksellä ei ole mitään tekemistä.
kalleimiissa voiteissa on yleenäs eniten. Katosoppas kuluttajavertailuja. Kalliissa voiteissa myös eniten muita haitallisia aineita, joten nivea kuitenkin niiltä osin turvallisin.
sen värjäysaineet ja permis aineet on ammoniakittomia ja mahd allergiaystävällisiä (hän on itse allergikko) ja hän on kokoajan kouluttautuva todella menestyvä yksityisyrittäjä, ja joo en mä uskokkaan että jotkut hairstoren kaikki tuotteet mitään hyvii oo...
tuotetta kokeilleet. Joka väittää kampaamon tuotteita huuhaaksi niin ei tiedä mistä puhuu. Köyhät ne on jotka huuhaana pitää.
Tottakai kaupan tuotteistakin voi löytyä omalle hiukselle sopiva tuote, mutta raaka-aineet eivät ole niin laadukkaita kuin kampaamon tuotteissa.
Verratkaa kaupan ja kampaamon pigmenttishampoita. Kampaamon shampoot ovat paljon pigmenttirikkaampia kuin kaupan litku.
Joilla on oikeasti ongelmia hiusten/päänahan/ihon kans niin harvoin apu kaupasta löytyy. Kyllä se on apteekki tai kampaamo. Onhan olemassa tyyppejä joille käy kasvoille pelkkä vesipesu ja päähän mäntysuopa.
On olemassa paskoja kampaajiakin jotka eivät tiedä tuotteistaan eikä näin ollen osaa oikeaa tuotetta asiakkaalle myydä.
Mitä hemmettiä kenenkään tarttis välittää siitä kuinka pigmenttirikasta hänen shampoonsa on :P
Taas on onnistuttu kansaa jymäyttämään pääsemään eroon rahoistaan.
Mitä hemmettiä kenenkään tarttis välittää siitä kuinka pigmenttirikasta hänen shampoonsa on :P Taas on onnistuttu kansaa jymäyttämään pääsemään eroon rahoistaan.
Onhan aina puhuttu siitä ettei kertyvä silikoni ole ihmiseen tarkoitettu.
Jos jollain on punainen tukka ja haluaa värin säilyvän mahd. pitkään niin tottakai hän pesee punaisella pigmentti shampoolla. Tai joku vaalea hiuksinen sinisellä shampoolla jotta vaalea pysyy raikkaana. Joku harmaa hapsinen nutturapaa taitaa kommentoida kun ei tiedä mistään mitään.
Kaikkea se leipä elättää!!
ja hiuksiin ei meinaa tarttua mikään.
sillä sehän ehkäisee täiden leviämistä! Lapsille vaan lakkaa päähän :-)
Kuvitteleeko joku tosiaan että kukaan huomaa eroa oletko pessyt hiuksesi punaisella pigmenttishampoolla vai sinisellä shampoolla. Plaseboa se on joka tapauksessa, mutta ehkä sulle on se uskomus hiustesi raikkaudesta sen tuhlatun rahan arvoinen.
Jos jollain on punainen tukka ja haluaa värin säilyvän mahd. pitkään niin tottakai hän pesee punaisella pigmentti shampoolla. Tai joku vaalea hiuksinen sinisellä shampoolla jotta vaalea pysyy raikkaana. Joku harmaa hapsinen nutturapaa taitaa kommentoida kun ei tiedä mistään mitään. Kaikkea se leipä elättää!!
tai ilmeisesti hänen kampaajansa oli. Työkaverilla oli aivan hirveä kiilloton hiirenhäntä jota pesi tuolta taitavalta kampaajaalta ostamillaan kalliilla silikonittomilla tuotteilla, silloin päätin että minun shamppoossani ainakin täytyy olla silikonia etten samanlaista kuontaloa saa.
muistan vuosia sitten kun Pantene tuli markkinoille, niin kampaamossa oli lappu että eivät takaa värjäyksen tai permiksen onnistumista, jos on käyttänyt Pantenea, siinä kun oli sitä silikonia