Hui kamala! Älkää vaan käyttäkö Nivean uutta kasvovoidetta!
Kyseessä siis Natural Beauty -kasvovoide. Sain näytepakkauksen ja tuote teki sen minkä lupasi: ihosta tuli ihanan heleä ja pehmeä. Kunnes tajusin katsoa ainesosaluetteloa: silikoni on heti TOISENA veden jälkeen. Silikonihan ei tunnetusti tee hyvää iholle vaan pelkästään luo iholle kalvon, joka saa ihon näyttämään terveeltä.
Kommentit (49)
hiukseen. Helvetti! Kokeile vaaleaan hiukseen punaista shampoota niin varmasti on vaaleanpunainen pää eli siinä on punaista pigmenttiä ja sininen eli hopea shampoo taittaa keltaisuutta. Jos on noin tietämätön eikä ole edes kokeillut nii vois olla oikeasti hiljaa. Että ihmiset voikin olla tyhmiä!
Täällä on yhteenvetoa aiheesta. Kantsii varmaan kokeilla itse, mikä sopii ja mikä ei.
http://kemikaalikimara.blogspot.com/2009/08/ja-silla-silikoni.html
mutta en niin köyhä että pitäisi shampoosta tinkiä. SILTI kampaamotuotteet ovat mielestäni huuhaata.
tuotetta kokeilleet. Joka väittää kampaamon tuotteita huuhaaksi niin ei tiedä mistä puhuu. Köyhät ne on jotka huuhaana pitää.
Tottakai kaupan tuotteistakin voi löytyä omalle hiukselle sopiva tuote, mutta raaka-aineet eivät ole niin laadukkaita kuin kampaamon tuotteissa.
Verratkaa kaupan ja kampaamon pigmenttishampoita. Kampaamon shampoot ovat paljon pigmenttirikkaampia kuin kaupan litku.
Joilla on oikeasti ongelmia hiusten/päänahan/ihon kans niin harvoin apu kaupasta löytyy. Kyllä se on apteekki tai kampaamo. Onhan olemassa tyyppejä joille käy kasvoille pelkkä vesipesu ja päähän mäntysuopa.
On olemassa paskoja kampaajiakin jotka eivät tiedä tuotteistaan eikä näin ollen osaa oikeaa tuotetta asiakkaalle myydä.
on aineet siinä järjestyksessä, että se mitä on eniten, on ekana luettelossa.
Nivean voiteissa ei silikonia edes ole kamalan paljon, suhteessa muihin aineisiin. Kirjoitusjärjestyksellä ei ole mitään tekemistä.
tietenkin. Kampaamon tuotteet on tutkitumpia, paremmat raaka-aineet ja toimivampia. kampaamosta kun menet tuotteen ostamaan, saat samalla henkilökohtaista palvelua ja kampaaja osaa myydä sinun hiukselle sopivan tuotteen. Ei siwan kassa osaa.. Ei kaikissa kaupan tuotteissa ole silikonia. Muistaakseni herbina vai mikä se oli myy silikonitonta. Vuosia sitten pantene joutui uusimaan koko roskansa kun olivat niin paska sarja.
Suurin ero kampaamon ja ruokakaupan tuotteissa on erilainen pakkaus ja hinta. Sinun elämääsi ei ole todellista merkitystä sillä onko jotain ainesosaa 1% enemmän tai vähemmän. Tosin pidemmän päälle rahataloudessa näkyy tuollainen 50-100 % hintaero.
Kampaamot mielellään varoittavat silikonin haitoista. Ja siinä samalla myyvät omia "tutkitumpia" ja "parempia" tuotteita.
Kokeilkaas muuten värjäämätöntä luonnonhennaa. Sillä saa upean kiillon, hiukset tuntuu heti vahvemmilta. Hinta on edullinen.
Muita hyviä ja kokeiltuja: kananmuna, oliiviöljy, auringonkukkaöljy, suopursuista keittämällä tehty neste.
Mutta älkää nyt niitä kampaamoiden höpötyksiä uskoko!
En ole huuhaaksi väittänyt kampaamoshampoita, mutta kuten aiemmissa viesteissä olen sanonut, en ole löytänyt kampaamoshampoista itselleni sopivaa.
Minulla on varmaan ääriesimerkki haasteellisista hiuksista. Päänahka ja hiukset rasvoittuvat todella helposti ja nopeasti ja toisaalta sitten hiukset ovat herkät ja lähtevät irtoilemaan herkästi.
Aina uutta shampoota kokeillessa annan shampoolle 2-3vk aikaa, sillä päänahka vaatii sopeutumisaikaa. Silti kaikki muut shampoot = lopputulos se että joko hiukset rasvoittuvat nopeasti tai hiukset lähtevät päästä tai hiukset näyttävät elottomilta.
Olen kokeillut todella monia ja kalliita erikoisshampoita ja hoitoaineita. (olen päälle 30v hyvin toimeentuleva nainen) Ei vaan toimi muut kuin Erisan minulle.
Tämänkin ihmeshampoon "löysin" ihan sattumalta, kun edellinen shampoo sai päänahan ihan rakoille ja näppylöille :( Minun hiukseni ovat todella tiuhassa ja tuo shampoo jotenkin sitten hyvästä pesustakin huolimatta jäi varmaan sinne tyveen vaikka kuinka pesin ja kuivasin. => reaktio jonka lopputulos oli punertava päänahka.
Päätin ostaa miedointa mahdollista shampoota ihan vaan kaupasta ja katsoa mitä tapahtuu. Olin varautunut pesemään hiukset vaikka päivittäin. Kumma kyllä totutusajan jälkeen päänahka todellakin alkoi pikkuhiljaa parantua, eikä rasvoittuminenkaan tapahtunut niin nopeasti kuin ennakoin.
Näin minä päädyin halpis-shampooseen ja siihen jämähdin.
tuotetta kokeilleet. Joka väittää kampaamon tuotteita huuhaaksi niin ei tiedä mistä puhuu. Köyhät ne on jotka huuhaana pitää.
Tottakai kaupan tuotteistakin voi löytyä omalle hiukselle sopiva tuote, mutta raaka-aineet eivät ole niin laadukkaita kuin kampaamon tuotteissa.
Verratkaa kaupan ja kampaamon pigmenttishampoita. Kampaamon shampoot ovat paljon pigmenttirikkaampia kuin kaupan litku.
Joilla on oikeasti ongelmia hiusten/päänahan/ihon kans niin harvoin apu kaupasta löytyy. Kyllä se on apteekki tai kampaamo. Onhan olemassa tyyppejä joille käy kasvoille pelkkä vesipesu ja päähän mäntysuopa.
On olemassa paskoja kampaajiakin jotka eivät tiedä tuotteistaan eikä näin ollen osaa oikeaa tuotetta asiakkaalle myydä.
Yritän aina löytää tuotteet, jotka ovat ihan peruskamaa. En mitään hypoallergisia tai muita jotka lupaavat sitä ja tätä. Parhaiten muuten on toiminut pikkulasten- ja vauvojen tuotteet. Ne jotka pesee ilman kyyneleitä. Vauvojen rasvatkin tuntuvat iholla kivoilta. Ja kylpyöljy. Vauvaöljyä käytän kantapäihin, kyynärpäihin ja muualle minne tarvitaan vetreytystä.
Ystäväni on näitä ihmisiä, jotka paasaavat kalliiseen kosmetiikkaan ja kauneudenhoitotuotteisiin ihan jumalattomasti rahaa. Hän on kade mun kauniista, vieläkin vahvoista hiuksista ja hyvin säilyneestä ihosta.
Olen yrittänyt vinkata, että tässäkin hommassa vähemmän on enemmän, mutta ei näytä uskovan. Tärkeintä on, että syö terveellisesti, välttää yletöntä dokaamista ja röökaamista ja liikkuu riittävästi.
Vaan kun purkista ja putelista saa sen kauneuden niin paljon helpommalla!
Kuvitteleeko joku tosiaan että kukaan huomaa eroa oletko pessyt hiuksesi punaisella pigmenttishampoolla vai sinisellä shampoolla. Plaseboa se on joka tapauksessa, mutta ehkä sulle on se uskomus hiustesi raikkaudesta sen tuhlatun rahan arvoinen.
Usko pois olen aika montaa shampoota kokeillut, tuo SP muistaakseni oli yksi niistä joilla hiukset lähti.
Olen todellakin tässä reiluun 30- ikään mennessä testannut aika paljon "laadukkaita = kalliita" shampoita ja tuo Erisanin shampoo on ainoa, joka minun päänahalle/hiuksille sopii. Ei rasvoita, voi käyttää tarvittaessa päivittäin, eikä lähde hiukset. On vielä halpaakin.