Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis oikeastiko joidenkin teidän äiti pyytää lapsenlapsiaan kylään tai jopa hoitoon?

Vierailija
26.07.2009 |

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis aika outoa jos ei...

Vierailija
2/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kivaa. :) Muistaa myös aina sanoa sopivin väliajoin minulle että "muistathan sanoa sitten jos tunkeilen liikaa ja et halua että autan näin paljon". Minä taas muistan sanoa sopivin väliajoin hänelle että "muistathan sanoa jos pyydämme liikaa hoitoapua ja jos joskus ei käy niin saa ihan vapaasti sanoa oli syy mikä vaan, vaikka ei vaan huvittaisi juuri".

Toimii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikaisemmin puhuttu ettei positiivisia aloituksia laiteta. Etkö sä usko?

Valituksia ne pitää olla!:)

Vierailija
5/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa ne tunnekylmät äidit ovat vähemmistössä? Toivottavasti ainakin...

Vierailija
6/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut mökillä muutaman viikon ja soitti nyt asioikseen. Kova ikävä on ainokaista lapsenlastaan ja haluaa hoitaa häntä. Luvattiin ainakin yksi ilta viikossa hänelle :)

Vierailija
7/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatti minut ja siskoni yksin, ja meillä on aina ollut lämpimät välit. Välimatkaa on nyt jonkunverran, soitellaan kuitenkin päivittäin.

Miksi niin?

3

Vierailija
8/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset (11v ja 14v) eivät vaan enää haluaisi mennä. Eivät kovin usein menekään, mutta muutaman kerran vuodessa sentään.

Vierailija
9/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatti minut ja siskoni yksin, ja meillä on aina ollut lämpimät välit. Välimatkaa on nyt jonkunverran, soitellaan kuitenkin päivittäin. Miksi niin? 3

sanoneen rakastavansa, eikä pyydä lapsenlapsia kylään. Mutta rahaa kyllä on aina osannut tarjota.

Vierailija
10/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä harvemmin. Välillä useammin.

Vierailija
11/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2v4kk käy kerran viikossa mummolassa kylvyssä, koska mummolla on myös kylpyamme, meillä kotona vain tylsä suihku! Siellä lilluu puoli tuntia ja leikkii ankoilla yms, mummo on koko ajan siinä vieressä.

Ja käydään muutenkin, taapero suostuu jäämään mielellään mummolle hoitoon jos vaikka käyn kaupungilla. Joskus itkee kun pitää lähteä mummolasta pois.

Illalla kotona usein sanoo "Mummollaan mennee huomenna tämä tyttö, niin!"

Ja kun kysytään, että mitäs tehtäis, niin sanoo heti, että mummolaan!

Vierailija
12/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatti minut ja siskoni yksin, ja meillä on aina ollut lämpimät välit. Välimatkaa on nyt jonkunverran, soitellaan kuitenkin päivittäin. Miksi niin? 3

sanoneen rakastavansa, eikä pyydä lapsenlapsia kylään. Mutta rahaa kyllä on aina osannut tarjota.

Että sitä puolta vähemmän, ja enää ei tietenkään kun olen jo aikuinen. Minä muistaä äidin monta kertaa sanoneen rakastavansa ja edelleenkin hän halaa aina kun näemme.

3

Vierailija
13/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäävät kohta eläkkeelle ja aikovat muuttaa lähemmäksi meitä että saisivat hoitaa enemmänkin :)

Vierailija
14/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydettäessä, mutta eivät nyt sentään ehdottele, että saako hoitaa (pyydetään kai tarpeeksi usein). Toki vierailevat tai kutsuvat meitä heille käymään, mutta silloin ei siis kyseessä ole lapsen hoito ;)

Vierailija
15/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se itse soittaa ja kysyy lapsia kylään/mukaan mökille, hakee johonkin mukavaan tapahtumaan tms. mukaan. Samoin anoppi, kysyy yökylään säännöllisin väliajoin, välillä vuorotellen, välillä kerralla..käyvät leikkimässä meillä, ym.

Kaikki on tyytyväisiä :)

Vierailija
16/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat pyytää mun poikia kylään useamman kerran viikossa :)

Ei edes varsinaisesti hoitoon koska voin aivan hyvin hoitaa heidät kotonakin,mutta 3v ja 2v poitsut on NIIN rakkaita isovanhemmille,etteivät isovanhemmat malta pysyä poissa :D

Jos emme esim pariin päivään soita tai käy heillä niin tasan varmaan he jompikumpi tai molemmat tulee pimpotteleen ovikelloa :D

Ja voi että mun lapset rakastaa mummia ja pappaa! Ihanaa katsottavaa!!

"Ennenvanhaa" oli normaalia et isovanhemmat kuului "perheeseen",ihanaa et meillä näin on myös!!

Vierailija
17/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole varakas.

Vierailija
18/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans näin. Koskaan ei äitini ole itse lapsia luokseen pyytänyt. Lapset 7, 8 ja 10v. Muutenkin tosi nihkeästi ottavat hoitoon vaikka alle 60v vielä molemmat vanhempani ovat. Vanhin ei enää suostu edes lähtemään mummolassa käymään, kohta eivät varmaan nuo nuoremmatkaan. Meillä välimatkaa noin 10km, nähdään keskimäärin kahden kuukauden välein. Meillä välit oli normaalit siihen asti kun lapset syntyivät, sitten välit viilenivät. Itse olin vuosikausia kotona lasten kanssa, jota äitini ei oikein ymmärtänyt. itse meni töihin minun ollessani 2kk, niinkuin tuohon aikaan oli tapana. Minäkään en muista että äitini olisi koskaan esim. halaillut minua tai sanonut tykkäävänsä. Nuorempaa veljeäni kyllä ja häntä paapoo edelleen. Veljelläni ei ole lapsia, en tiedä muuttuisiko heidän suhde jos lapsia tulisi. Äitiäni selvästi häiritsee se, kuinka omistautunut itse olen lapsilleni ja kuinka lapset edelleen tulevat pusuttelemaan tai kyöhnäävät sohvalla kainalossa. Meillä kotona ei koskaan ollut sellaista.

Onneksi anoppi toista maata, lapset tänäkin kesänä olleet miehen vanhempien kanssa useaan otteeseen.

Vierailija
19/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos meidän lapset on mummolla yökylässä niin toive saattaa tulla mummolan tai lapsien kautta, ei meillä vanhemmilla ole aina tarvetta lähteä jonnekin ja lykätä lapset vaan hoitoon siksi aikaa.

Oma äitini on sitten asia erikseen:

Lapset oli ekan kerran äidin ja isäpuoleni luona yökylässä ja lapset on 5 ja 4.

Heillä kun tarttee varoa sisustusta.. ;)

Siskonikin on pitänyt lapsiamme pari kertaa yökylässä, kerran suunnitellusti ja kerran extempore, oltiin kylässä ja lapset pyysi jäädä sinne.

Mummolassa lapset oli kesällä yötä ja kun soitimme että lähdetään ajamaan hakumatkalle niin kysyivät saako jäädä vielä. Kolmaskin olisi ollut lapsista hauskaa! :D

Kai meissä vanhemmissa on jotain vikaa?!

Vierailija
20/38 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös meillä äitini tuputtaa rahaa silloin kun nähdään, mitä ei todellakaan tarvittaisi enkä suostu ottamaan vastaan kuin harvoin. Miettii aina mitä voisi ostaa lapsille, vaikka on sanottu ettei ne mitään tartte, mutta voisitte vaikka viettää niiden kanssa aikaa. No, helpompi taitaa olla työntää sitä rahaa kun sitä näytää yli oman tarpeen olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan