Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ylihysteerinen jos laitan miehen "karanteeniin"?

Vierailija
26.07.2009 |

Mies tulee huomenna Unkarista. Anoppi sanoi että taitaa ottaa miehen ensin luokseen karanteeniin reissun jälkeen ennen kun päästää sen kotiin (vitsinä tietenkin heitti). Meillä nuorin lapsi 9kk ja en halua tietenkään mitään possutautia noin pienelle mutta olenko ylihysteerinen jos sanon miehelle että voisi mennä sinne äidilleen ja tulla sitten kotiin. Eikös se possutauti jyllää aika hyvin jo Suomessakin joten kai ne lapset sen voi hyvin saada vaikka kauppareissulla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos yhtään valittaa töihinlähtiessään flunssan oireita. Meillä on kohta pieni vauva.

Vierailija
2/4 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varmaan perustaa leiri hysteeristen av-mammojen miehille, johon ne vietäisiin. Itse olen 6kk raskaana ja mies tulee viikon päästä Yhdysvalloista ja moinen ei ole edes päähän pälkähtänyt. Ps. naapurin tädillä oli sikaflunssa, en saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä iskee kauhukuvat mieleen (yleensä kun luen tätä palstaa) ja alan hysterisoimaan ja olen varma että mies tuo sen taudin ja kuopus on kuoleman kielissä ja ja...

Vierailija
4/4 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apteekista nenä/suusuojia ja käske miehesi pitää niitä. Hyvä käsihygienia lisäksi.