Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies festareilla...

Vierailija
25.07.2009 |

Ja kiva on soittaa kun joka kerta kuuluu kamalaa kikatusta takaata, vaikka kolmeen mieheen lähtivät matkaan...

Äsken kun soitin niin herralla oli siellä painit jonku muijan kanssa, eipä kerenny tulla puhelimeen.

Kaverin kanssa puhuin ja kesken puhelun se lähti auttamaan miestäni ja unohti luurin laittaa kiinni.

Ja minä sitten tietenkin kuuntelin taustalla, ja taitaa tällä meidän kiltillä,kaikkien anoppien unelmavävyllä kovasti siellä hommaa olla.

Lärpätteli sille painikaverilleen jotain lässyn läätä...

VOitte arvata mikä olotila tässä on, kunhan saan lapset nukkumaan niin soitan... Vai pitäiskö antaa olla vaan, kun ei kerta äskenkään voinut puhelimeen asti tulla kun oli painit, vaikka kuulemma leikkipainit sanoi miehen kaveri..

Voi paska...

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt viimeisen 45min aikana soittaa 2krt. Päätin kuitenkin soittaa, että saisin mielenrauhan, jos tämä nyt ei ollut kuitenkaan sitä mitä pelkäsin.

JA voihan se olla ettei kuule, mutta hyvin se on kuullut tähän asti sen puhelimen pirinän.

Voin ihan pahoin fyysisesti tästä tilanteesta. Ja naurettavintahan tässä on etten edes tiedä mitä siellä on tapahtunut/tapahtuu... Mutta jo se paini ja lirkuttelu aiheuttaa tämän pahoinvoinnin.

ap

Vierailija
42/53 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en hyväksyisi tuollaista, ei tuo kuulu aikuiseen suhteeseen.

Mitäs jos laitat vihaisen viestin jossa kerrot mitä kuulit puhelimen jäätyä auki ja että sulla on todella paha olo.

Jos mies on tosi kännissä ei varmaan huomaa viestiäkään. Siinä tapauksessa kuulet vasta jälkikäteen mitä kävi. Mutta sulla on oikeus olla vihainen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ei kovin akateemista tekstiä, sinulla.

Ei kait vauvan nettitsättiin niin akateemisesti tarvii kirjoitella =) Sitäpaitsi allekirjoitan ton, että ei todellakaan olla sidottuja mihinkään ikään tässä elämässa. Ne jotka elävät yleisesti hyväksyttyjen normien mukaan ja tietyn yhteiskunnallisen valtasuhteen varjossa ovbat juuri niitä joiden täytyy ulospäin päteä, joilla ei ole elämässään tiettyä varmuutta ja hyvää itsetuntoa. Ja sen saattaa tuoda juuri se akateemisuus, hyvä perhe-elämä, hyvä duuni elämänilo tai rankat kokemukset jotka vahvistavat aina ihmistä ja jättävät turhat hössötykset elämästä sivummalle.

T: aka.

Vierailija
44/53 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmasti tosi inhottava kuulla moista taustalta puhelimessa. :/

Ite ottaisin asian puheeksi kun mies kotiutuu, että ei ollu kovin kivan kuullosta, että oisit ees soittanu takas tms. ku "tilanne" oli ohi tai muistaako ees koko juttua. Mistäs sen tietää vaikka jostain syystä on miehellä ns. mopo karannu käsistä alkoholin suhteen. Itelleki on pari kertaa käyny niin vaikka yleensä pidän tosi tiukan linjan itellä, että ku vähääkään tuntuu, että humalatila menee yli ns. sen oman rajan niin sit vesilinjalle. Näissä omissa rajan yli menoissa ei kyse oo kuitenkaan ollu mistään pettämisestä tms. on vaan ollu morkkis ku tuntuu että on ollu liian päissään. ;)

Festarimiehen kanssa olen kyllä samoilla linjoilla tuon hauskan pitämisen ja pettämisen rajoista. =D Tosin jokainen pari määrittelee yhdessä ne pettämisenrajat ja niitä on hyvä "päivittää" aina aika ajoin. ;) Meillä on jo yli kymmenen vuotta sitten, seurustelun alkaessa, sovittu, että hitaiden tanssiminen on ok ja en muista sovittiinko jo silloin vai vasta myöhemmin, että myös pikku pusuttelu sallittakoon. Tämä on varmasti kauhistus monelle muulle pariskunnalle, mutta meillä näin ;) Pari vuotta sitten oli jo viittä vaille sovittua, että meillä on testissä ns. vapaa suhde eli saa käydä vieraisilla muissa pedeissä - kunhan ei jää asumaan... Jäi kuitenki käytännössä toteuttamatta.

Meki ollaan "jo" pian kolmenkymmenen, mutta tietynlainen teinimäisyys nostaa molemmilla päätään aina joskus. ;) Eikä siinä mitään pahaa ole, kunhan se vain ei riistäydy käsistä eikä ole joka viikonloppuista eikä edes kuukausittaista.

Tämä nyt alko mennä jo off topiciksi, mutta pulisinpahan vaan nyt lämpimikseen kun ymmärrän täysin mitä festarimies ajoi takaa, toisin kuin moni muu kommentoija ;)

Vierailija
45/53 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet kuullut miehestäsi? Tsemppiä sinulle!

Vierailija
46/53 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata soitella enää, itse ainakin hermostuisin jatkuvasta ahdistelusta ja kyttäämisestä. Jos miehesi ei ole omasta mielestään tehnyt mitään pahaa, tuollainen kyttääminen on todella ärsyttävää ja siksi ei varmasti vastaa puheluihisi.

Pettämisen rajat todellakin jokainen määrittelee itse tai puolisonsa kanssa. Minulle flirttailu, tanssiminen tai halaaminen ei ole pettämistä. Hyvin voi festareilla painia, os siltä tuntuu, kunhan vain vaatteet pysyät päällä. Olisin varmasti mustasukkainen mutta en suuttunut, enkä todellakaan ajattelisi sitä pettämisenä. Ehkäpä miehesikään ei ajattele pettävänsä ja on siksi ihmeissään miksi sinä et luota häneen.

Vierailija
47/53 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakiin miehenä voin painia tuntemattomien naisten kanssa hyvissä pippaloissa ja pikku sievässä.

Siitä on ainakin omalla kohdallani vielä matkaa pettämiseen sen verran, että ei nyt kannata menettää yöuniaan.

Eilen viimeksi oli kiva tuntematon tytteli polvellani pari tuntia ja tykkäsi "kopeloida" mua siinä kaiken lomassa, kivaa oli, mutta kyllä siitäkin huolimatta olisi ollut todella pitkä matka pettämiseen. Tuo tyttö siis ihan tuntematon ja olen naimisissa, mutta festarimeininkiin kuuluu ottaa rennosti ja nauttia ihmisten seurasta.

Jos olisi jotain salattavaa, niin kyllä olisi känny kiinni tai jotain muuta. Älä nyt provosoidu noista "tätien" kirjoittelusta ap. Miehet osaavat oikeasti pitää hauskaa, ilman että ensimmäisenä ollaan pettämässä.

itselläni siis hyvin samanlainen tilanne juuri eilen, ja mielessä kävi, että ei ollut pettämisen tarve lähelläkään......

T: festarimies

mutta eipä meillä ainakaan puolin ja toisin hyväksyttäisi mitään huvikseen sylissä istumista ja kopelointia, perusteella kun kuuluu pitää hauskaa... hauskaa saa olla ja kaikkien kanssa kaveria mutta siihen ei halauksia kummemmin kuulu muu fyysinen lähikontakti!

Vierailija
48/53 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

painitaan me teillä jos miehesi painii jossain muualla. tasa-arvoisesti kaikille. myös mun rouva lähti painimaan (en edes muista mikä bullshit oli tälläkertaa tekosyynä)....

Vierailija
49/53 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata soitella enää, itse ainakin hermostuisin jatkuvasta ahdistelusta ja kyttäämisestä. Jos miehesi ei ole omasta mielestään tehnyt mitään pahaa, tuollainen kyttääminen on todella ärsyttävää ja siksi ei varmasti vastaa puheluihisi.

Pettämisen rajat todellakin jokainen määrittelee itse tai puolisonsa kanssa. Minulle flirttailu, tanssiminen tai halaaminen ei ole pettämistä. Hyvin voi festareilla painia, os siltä tuntuu, kunhan vain vaatteet pysyät päällä. Olisin varmasti mustasukkainen mutta en suuttunut, enkä todellakaan ajattelisi sitä pettämisenä. Ehkäpä miehesikään ei ajattele pettävänsä ja on siksi ihmeissään miksi sinä et luota häneen.

Hän ei edes välttämättä tiedä että olen soittanut silloin kun oli painiskelemassa. Hän ei edes tiedä että tiedän hänen painiskelleen ja leperrelleen painikaverinsa kanssa. Miten hän voi kokea sen ahdistavana kun ei edes tiedä miksi soitan?

Ja en olekkaan itse siitä painimisesta vihainen, vaan pelkään sitä että mieheni tuntien hän ei tuollaisia harrasta ellei siinä ole jotain muuta. Myös meidän tarinamme on alkanut vähän samalla tavalla.

Hän ei ole niin avoin luonne kuitenkaan että ihan huvikseen tollasta vieraan ihmisen kanssa tekis, ku ei tee sitä edes kavereidensa kanssa.

No, mies soitti aamusella ja kuulosti ihan normaalilta, en taida jaksaa keskustella käytöksestä tänään. Kyllä minä varmasti huomaan jos siellä on jotain tapahtunut, miehelläni olisi varmasti kamala morkkis, tai kyllä sen jotenkin huomaisi.

Ehkä sitten illalla tai joskus kyselen asiasta. Toisaalta en edes välttämättä halua tietää vaikka vieraissa olisikin käynyt, koska sitä en pystyisi antamaan anteeksi. Enkä silti halua menettää rakasta miestäni josta olen niin onnellinen.

Vierailija
50/53 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin varmasti tietää, jos mieheni olisi käynyt vieraissa, jotta osaisin sitten varautua tautien varalta. Esimerkiksi hoitamaton papilooma virus (voi olla oireeton) voi aiheuttaa kohdunkaulan tai virtsarakon syövän. Eikä sitten kannata uskoa, jos sanoo käyttäneensä kumia. Aika usein se unohtuu kännipäissä.

Vierailija
51/53 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salarakaskin on siellä...

Vierailija
52/53 |
27.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
53/53 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä munaton mies viettää lauantaiehtoota vauvapalstalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi