Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen yritys alkoi!!! :)

Vierailija
14.07.2009 |

Olen vuosia odottanut tätä hetkeä. Jonnekin on pakko päästä purkamaan omaa mieltään, kun mies ei halua asiasta juuri keskustella. Hän haluaa lapsia kanssani ja ollaan päädytty eräänlaiseen kompromissiratkaisuun. Mies ei olisi ihan vielä välttämättä halunnut, mutta tiedostaa sen, että ikäkin alkaa tulemaan jo vastaan jos haluaa jotekin lasten tuloa ja ajankohtaa suunnitella. Olen lähes 30, mies muutaman vuoden nuorempi.

Mies on kyllä ihana ja ymmärtäväinen ja tiedän hänenkin tosissaan lapsia haluavan, ehkä hänellä on jopa ientä vauvakuumetta. Hän ei vain halua jutella asiasta paljoakaan, koska se stressaa häntä. Hän haluaa, että lapsi "tulee jos on tullakseen". Ei siis halua laskea kiertopäiviä, minkä tosin ymmärrän täysin. Itse en varmasti voi olla laskematta, joten siksi haluan jonnekin purkaa mieltäni ja iloita aiheesta! Vihdoinkin! Toivottavasti onnistumme pian. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin, kun itse sain viimein miehen suostuteltua ihan oikeasti yrittämään lasta. Toiveissa se oli meillä molemmilla ollut kyllä jo kauan, mutta "aika oli väärä" ja mitä kaikkea muuta. Tuntui mielettömältä etapilta ihan oikeasti yrittää, eikä vain toivoa lipsahdusta.

Varaudu kuitenkin siihen, että yritys voi kestää. On viisasta ajatella yrittävänsä ainakin sen vuoden ennen huolestumista. Meillä kesti ensin 11kk ennen ekaa raskautta, mutta se meni harmiksi sattumalta kesken. Toinen raskaus alkoi siitä puolen vuoden päästä, eli kaikkiaan noin 1,5v yritettiin. Luomusti kuitenkin onnistuttiin ja nyt on meneillään rv30. :) Toivon teille pikaista plussaa, mutta oman mielenterveyden vuoksi kannattaa ajatella yrityksen kestävän vähän.

Siskolla oli muuten sama tilanne, itse 30 ja mies vähän nuorempi, ja sitten pienellä taivuttelulla alkoivat yrittää. Heillä tärppi tuli puolessa vuodessa. :)

Vierailija
2/2 |
14.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon kuitenkin kovasti, että muutaman kierron sisään tärppäisi. Aloitimme yrityksen jo nyt juuri siitä syystä, että saattaa kestää...

Meillä on tässä matkaakin tiedossa, mutta kun ei voi tietää, kaunko tärppäämiseen menee. Ei kaikkea jaksa suunnitella niin tarkkaan, kun ei voi muutenkaan tietää.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme