Mies festareilla...
Ja kiva on soittaa kun joka kerta kuuluu kamalaa kikatusta takaata, vaikka kolmeen mieheen lähtivät matkaan...
Äsken kun soitin niin herralla oli siellä painit jonku muijan kanssa, eipä kerenny tulla puhelimeen.
Kaverin kanssa puhuin ja kesken puhelun se lähti auttamaan miestäni ja unohti luurin laittaa kiinni.
Ja minä sitten tietenkin kuuntelin taustalla, ja taitaa tällä meidän kiltillä,kaikkien anoppien unelmavävyllä kovasti siellä hommaa olla.
Lärpätteli sille painikaverilleen jotain lässyn läätä...
VOitte arvata mikä olotila tässä on, kunhan saan lapset nukkumaan niin soitan... Vai pitäiskö antaa olla vaan, kun ei kerta äskenkään voinut puhelimeen asti tulla kun oli painit, vaikka kuulemma leikkipainit sanoi miehen kaveri..
Voi paska...
Kommentit (53)
Ja monta. Kunnes soittaisi ja selvittäisi asian. Ei noi kuulu toimia ollenkaan. Kohta joku sanoo mua hirviöksi :)
vastaavan käytöksen myös puolisoltaan..?
Mies painii jonkun naisen kanssa???? Kuulostaa todella lapselliselta, vai onko sinullakin tapana painia miesten kanssa? No, onneksi mieheni on sen verran äijä, ettei käy tuollaisilla festareilla, en kestäisi tuollaista sekoilua alkuunkaan. No, ap olet varmaan ainakin 10 vuotta minua nuorempi ja teillä nuo juhlimiskuviot varmaan täysin toiset, mutta jos tuo painiminen kuulostaa sinusta oudolle, niin ota se miehesi kanssa puheeksi, mutta vasta huomenna, kun on selvinpäin.Kannattaa varmaan tutkailla miestä tuon reissun jälkeenkin(vaivihkaa), jos tuo painikaveri onkin jotain muuta.
lähempänä neljääkymmentä
eli ihmiselle pitää antaa omaa aikaa päästää paineet pois. Ei ihminen voi elää sen mukaan, että 38 vuotiaalta oletetaan sitä tai tätä... huh huh, kuulostaa pahalta, juuri noin kasvaa ne pahimmat karikot ihmisen elämässä.
Missään tapaukseea ei voi ajatella, että 20 vuotain elää ja bailaa, 25 vuotias opiskelee 30 vuotias perustaa perheen ja 35 vuotias on vastuullinen perheen isä tai äiti. Kaiken tuon rinnalla me olleen kaikkea tuota, oli ikä mikä tahansa ja oli "päätehtävä" mikä tahansa
10
Ihan aikuisten oikeasti, monet kerrat vastavasti käyttäytyneenä hyväksyisin vaimoltani saman. Ei mitään ongelmaa.
Toki riippuu ihmisestä, mutta meillä pelaa luottamus, eikä tule mieleenkään, että tuollaisesta luottamus kärsisi tai että luottamus menisi tai olisi koetuksella. Mihin se elämänilo häviää, kun täytetään 25 tai missä ikinä se raja teidän mielestä meneekin.
Seuraavaksi joku ajattelee, että olen aseistaja-koneistaja tai maalaripömppäri, jonka elämä on harhateillä. Olen akateeminen, ja työtehtäväni on vähintään keskiverto akateemisen vastuutasolla jne. eli hoidan asiani fiksusti ja hyvin. Ihminen kuitenkin tarvitsee henkireikiä ja vastuullisen parisuhteen, jossa ymmärretään asioiden tärkeysjärjestys, eikä käydä panemassa kaikkea mikä liikkuu.
Olen erittäin iloinen omasta tilanteestani tämän asian suhteen, se on vahva voima elämässä.
vastaavan käytöksen myös puolisoltaan..?
10/festarimies
yleensä ihmisiä kiinnostaa parikymppisenä hiukan eri asiat, kuin nelikymppisenä ja silloin on tullut usein jo ns. järkeäkin päähän, sen verran, ettei sekoile, kuten teininä. Tosin kaikki eivät kasva koskaan aikuisiksi;) Ja ne paineet voi päästää pois niinkin, ettei lähimmät siitä loukkaannu.
vieraalle naiselle ja ymmärrän häntä täysin.
ja kopelointi on pettämistä, ei elämäniloa ja paineiden purkamista. Katseleeko vaimosi vieressä, kun vieras nainen kopeloi sinua sylissäsi? Miten vaimo tuollaista tilannetta kommentoi? Sopiiko kavereillesi, että käyttäytyisit samoin heidän vaimojensa kanssa? Vai onko kyse sittenkin sopimattomasta asiasta?
kaksikymppisellä on varmasti pariutumis ja lisääntymisvietti vielä niin voimakas, että silloin olisin ehkä itsekin saattanut "hairahtua", mutta nyt 15-20 vuotta myöhemmin en tietenkään hairahda.
kaksi kymppisenä, kaverit ja biletys ja uusien kokemusten saaminen, ja elämän nälkä ja toinen sukupuoli ovat yleensä paljon tärkeämpi asioita kuin nelikymppiselle, jolle taas perhe ja oma jälki kasvu on tärkeintä.
Nelikymppisenä en tietenkään kierrä festareita ja bailaa ja kuluta kaikkea aikaani juopottelmassa kavereiden kanssa, mutta kun sen aika on, niin sisältäni herää pieni "teini". Teini siis kaikessa positiivisuudessa mainittuna.
Eli päästän paineet pois, mutta pyrin olemaan loukkaamatta muita. Ei festarit tai käytökseni mielestäni loukkaa ketään.
yleensä ihmisiä kiinnostaa parikymppisenä hiukan eri asiat, kuin nelikymppisenä ja silloin on tullut usein jo ns. järkeäkin päähän, sen verran, ettei sekoile, kuten teininä. Tosin kaikki eivät kasva koskaan aikuisiksi;) Ja ne paineet voi päästää pois niinkin, ettei lähimmät siitä loukkaannu.
festarimies
lähempänä neljääkymmentä eli ihmiselle pitää antaa omaa aikaa päästää paineet pois. Ei ihminen voi elää sen mukaan, että 38 vuotiaalta oletetaan sitä tai tätä... huh huh, kuulostaa pahalta, juuri noin kasvaa ne pahimmat karikot ihmisen elämässä. Missään tapaukseea ei voi ajatella, että 20 vuotain elää ja bailaa, 25 vuotias opiskelee 30 vuotias perustaa perheen ja 35 vuotias on vastuullinen perheen isä tai äiti. Kaiken tuon rinnalla me olleen kaikkea tuota, oli ikä mikä tahansa ja oli "päätehtävä" mikä tahansa 10
Ei kovin akateemista tekstiä, sinulla.
ja kopelointi on pettämistä, ei elämäniloa ja paineiden purkamista. Katseleeko vaimosi vieressä, kun vieras nainen kopeloi sinua sylissäsi? Miten vaimo tuollaista tilannetta kommentoi? Sopiiko kavereillesi, että käyttäytyisit samoin heidän vaimojensa kanssa? Vai onko kyse sittenkin sopimattomasta asiasta?
Ihmisillä on niin erilaisia näkemyksiä pettämisen rajoista ja hyväksytyistä jutuista, että niistä on periaatteessa turha keskustella ulkopuolisten kanssa. voihan olla, että festarimiehen vaimo on vain innoissaan, kun vieras nainen kopeloi hänen miestään. Jotkut saa kiksejä, kun näkevät puolisonsa flirttailevan vieraiden kanssa. Toisten mielestä on kivaa, jos mies käy strippibaareissa ostamassa sylitanssia, toisille se on ehdoton ei. Itse harrastan mieheni tunteita kunnioittavaa sitoutumista ja toivon sitä myös mieheltäni, joten minulle sylitanssit tai flirttailu silmieni edessä ei olisi ollenkaan ok. En tee sitä itsekään, eikä sen puute ole minulle ongelma - miksi se voisi olla miehelleni?
minusta ap:n kannattaisi kyllä soittaa miehelleen, ja antaa kuulua suora näkemyksensä siitä, mikä on hänestä ok ja mikä ei. Ei kukaan ulkopuolinen voi väittää, että vaikkapa "festareilla saa painia ja lirkutella vieraille naisille", jos se ei ole ok myös vaimon mielestä. Pidä pintasi ja kerro olevasi loukkaantunut ja pettynyt.
tietenkin voisi helposti loukata alla kuvattu tilanne.
Eilisessä tilanteessa tuo kopelointi ei kuitenkaan ollut mitään liiveihin uimista. Tärkeintä oli musiikin kuuntelu ja yhteishenki, ahtaassa paikassa oli pakko olla luova ja ottaa kivoimman näköiset tytöt syliin, tilan säästämiseksi. Kopelointi nyt on varmasti sitten liian voimakkaasti sanottu, mutta siis ihan reilua kontakia kuitenkin.
Tietysti jokainen vetää oman henkilökohtaisen rtajan ja parisuhteessa se määrätään, missä soveliaisuuden raja menee. Se toki on riippuvainen henkilöstä. Itse rentouduin, enkä kokenut tilannetta "uhkaavaksi", vaan oli tosi hyvä fiilis. Olin iloinen myös siitä, että minua pyydettiin jatkamaan iltaa tuohon tyttövaltaiseen porukkaan, mutta kieltäydyin kauniisti illan päätteeksi.
festarimies
Ja kuten sanottu ikää on kuitenkin jo sen 30 v, ei ihan kuitenkaan 20v jolloin kaikki ihme touhuilu kuului vain asiaan.
Mieheni ei ole ollenkaan sellainen että painiskelisi ohimennen naisten kanssa. Hän on hyvin järkevä ja täsyin ollut rakastunut minuun. Tai on siis toivottavasti vieläkin.
En ole soittanut enkä taida soittaa, marttyyriys minussa nostaa päätään. Tehkööt mitä huvittaa, saa kärsiä jälkiseuraamukset myöhemmin.
ap
Jos vaimosi tietää ja hyväksyy,osa-aika teiniytesi, niin mikäs siinä. Tässä tapauksessa aloittajaa taisi loukata eniten miehensä lässyttely, vieraalle naiselle ja kyllä minäkin loukkaantuisin moisesta, koska se ei ole meillä tapana, vaikka hauskaakin osataan pitää. Tosin meillä tuo hauskanpito on minulla lukemista rauhassa(mies lasten kanssa jossain) ja miehellä yksinään kalastelua, mutta kukin tulkoon tyylillään onnelliseksi. Itseasiassa, minua ei saisi mistään hinnasta festareille. Tsemppiä ap.lle ja juttele asiasta miehellesi, kun kotiutuu.
näin se kuitenkin menee. Näppisvirheitä pahoittelen, mutta kirjoitin mitä ajattelen.
lähempänä neljääkymmentä eli ihmiselle pitää antaa omaa aikaa päästää paineet pois. Ei ihminen voi elää sen mukaan, että 38 vuotiaalta oletetaan sitä tai tätä... huh huh, kuulostaa pahalta, juuri noin kasvaa ne pahimmat karikot ihmisen elämässä. Missään tapaukseea ei voi ajatella, että 20 vuotain elää ja bailaa, 25 vuotias opiskelee 30 vuotias perustaa perheen ja 35 vuotias on vastuullinen perheen isä tai äiti. Kaiken tuon rinnalla me olleen kaikkea tuota, oli ikä mikä tahansa ja oli "päätehtävä" mikä tahansa 10
Ei kovin akateemista tekstiä, sinulla.
festarimies
Mä en tykkäis edes siitä, että mun mies lähtis jonnekin festareille riekkumaan. Mun mielestä tollanen "poikaporukalla festareille" -meininki ei kuuluu perheenisällä. Sanokaa mitä sanotte. Enkä jukolauta hyväksyisi jotain nk. leikkipainia naikkosten kanssa. Ymmärrän, että sua ap harmittaa, on sulla oikeuskin.
En silti soittelis enää peräänkään, ehkä aamulla voisin kysyä tunnelmia.
kyseessä on ns. vasikka kesälaitumella -ilmiö. Eli mopo on vain lähtenyt hieman käsistä erikoisesta tilanteesta johtuen, ja tarjolla on sattunut olemaan joihinkin teinimeininkeihin houkuttelevia tyyppejä. Eiköhän hän kuitenkin pidä housut jalassaan ym., vaikka onkin sortunut humalatilan ansiosta kertomaasi hölmöilyihin.
yleensä ajautuvat yhteen ja parisuhteeseen ja avioon ja lastensa vanhemmiksi. Toisilla se tarkoittaa ajatusmaailma, kuten on alla kuvattu, itse ahdistuisin erittäin nopeasti tuollaisen perheen emännän kanssa.
Tämä kommenttini ei ole "inhottavaa haukumista", vaan nostan esiin sen, että meitä on niin monenmoisia.
Toki ap sisimmissään tietää, miten häneen pitää suhtautua mieheensä.
En minäkään lirkuttelua hyväksy, siten kuten lirkuttelun itse ymmärrän.
Mä en tykkäis edes siitä, että mun mies lähtis jonnekin festareille riekkumaan. Mun mielestä tollanen "poikaporukalla festareille" -meininki ei kuuluu perheenisällä. Sanokaa mitä sanotte. Enkä jukolauta hyväksyisi jotain nk. leikkipainia naikkosten kanssa. Ymmärrän, että sua ap harmittaa, on sulla oikeuskin.
En silti soittelis enää peräänkään, ehkä aamulla voisin kysyä tunnelmia.
festarimies
Minun mielestä jo hitaiden tanssiminen, pusuttelu on pettämistä. Siinä mennään jo liian lähelle.
Itse en juhliessani flirttaile miehille enkä todellakaan ajaudu heidän syliinsä.
Mun mielestä tossa painimisessa ollaan jorajan ulkopuolella. Koska tiedän mieheni, hän ei paini omien kavereidensakaan kanssa, edes kännipäissään, niin miksi sitten vieraan naisen kanssa?
Ja se lirkuttelu, se ei kuulu asiaan, ei missään muodossa parisuhteessa. Toiselle naiselle ei puhuta pehmoisia, ei ellei ole jotain taka-ajatuksia.
Ei ole mies soittanut ei, normaalisti olis soittanut jo takas jos ei jostain syystä voinut vastata puhelimeen. Mun mielestä tässä on jo jotain hämärää, liikaa ei miehelleni tyypillisiä juttuja yhdelle illalle, vaikka humalassa siellä heiluukin.
Ja vielä noista festareista. Kyllä minä päästän mieheni festareille/laivalle/juhliin/ihan mihin vaan ilman minua, koska käyn itsekkin, ja ei minulla ole ikinä ole ollut aihetta epäillä jotain tälläistä kuin nyt.
Me pidämme risteilyistä,festareista ja mökkireissuista oman kaveriporukan kanssa. Hauskaahan niihin paikkoihin mennään pitämään:)
ap
Jos ikämme tähän jotenkin liittyy niin mieheni on juuri täyttänyt 30v ja itse olen vuoden nuorempi.
Kyllä meillä on saanut kerran kaksi vuodessa tehdä viikonloppuisin mitä haluaa, ilman lapsia ja aviopuolisoa. Lapsen vahteja kun ei ole muuten niin kyllä sitä yksinään kavereiden kanssa pitää päästä lähtemään.
Itsekin olin juuri reissussa, vaikken mitään festareita harrastakkaan, mutta tyttöporukassa pitkällä viikonloppu matkalla.