Mies festareilla...
Ja kiva on soittaa kun joka kerta kuuluu kamalaa kikatusta takaata, vaikka kolmeen mieheen lähtivät matkaan...
Äsken kun soitin niin herralla oli siellä painit jonku muijan kanssa, eipä kerenny tulla puhelimeen.
Kaverin kanssa puhuin ja kesken puhelun se lähti auttamaan miestäni ja unohti luurin laittaa kiinni.
Ja minä sitten tietenkin kuuntelin taustalla, ja taitaa tällä meidän kiltillä,kaikkien anoppien unelmavävyllä kovasti siellä hommaa olla.
Lärpätteli sille painikaverilleen jotain lässyn läätä...
VOitte arvata mikä olotila tässä on, kunhan saan lapset nukkumaan niin soitan... Vai pitäiskö antaa olla vaan, kun ei kerta äskenkään voinut puhelimeen asti tulla kun oli painit, vaikka kuulemma leikkipainit sanoi miehen kaveri..
Voi paska...
Kommentit (53)
mutta vähän selkeämpää tekstiä silloin odotetaan. Festarimiehen ajatuksista ei oikein saanut selkoa.
mitä sulle kuuluu ap? Toivottavasti kaikki on hyvin!!
mikä tilanne.
Nimim. ja omaa elämää näköjään on ;-)
T: Nimimerkillä Toinen, jolla ei omaa elämää
Vaikka käyn täällä monta kertaa päivässä ei ketju ole silmiin osunut, enkä ole etsinyt kun aattelin että on kadonnut jo kauan sitten tonne jonnekkin.
Mies tuli kotiin ja eikait siinä mitään. Juteltiin ja asia oli niin että muija oli hypännyt mieheni syliin ja olivat kaatuneet tuolilla ja silloin olin soittanut. Miehen kaveri ei ollut ollenkaan kertonut että olin soittanut.
Lepertelystä kun tuli puhe, niin kuulemma oli ihan normia huulen heittoa. Kuulemma kyllähän se imarteli että nainen hyppää syliin ja yrittää iskeä. Kohteliaisuudesta ja kännipäissään puheli.
Tilanne oli kuulemma loppunut siihen ja muija oli kavereineen lähtenyt ja miehet jatkaneet omaa oloaan.
Puhelimeen kun ei vastannut niin, hän ei ollut kuullut, en tiedä sitä sitten, ja olihan se sekaisin kuin seinäkello.
Näillä siis mennään, enhän voi tietää miten se oikeesti meni,mutta pakko on luottaa koska mitään todisteita ei mistään ole ja kait kaikki paljastuu sitten joskus jos on paljastuakseen.
Nyt vain nautin siitä että mieheni on kotona ihan samanlaisena rakastavaisena ja hellänä aviomiehenä ja isänä:)
Niin ja kyllähän miehenikin sanoi että tiedänhän minä kuinka hänen sänkyhommiensa käy, kun on kännissä. Ja kyllähän minä tiedän, siinä ei käy kuinkaan:D
ap
Oman vaimon kanssa mylläämisen ymmärrän, mutta en kyllä tuollaista. Lapsellista touhua tai sitten kyse on sijaistoiminnosta. Ehkä mies mieluummin harrastaisi seksiä sen naisen kanssa? Eikö miehesi tule kotiin yöksi?
Mä en hetkeäkään epäile että olis jotain leikkipainia. Tai siis voi olla, mutta siis eikähän siinä ole muutkin kemiat koholla.
Pelkään vain että tämä painikaveri löytää tiensä mieheni telttaan jatkamaan tätä painia.
En ole mustasukkainen ollut ikinä miehestäni, eikä siihen ole annettku koskaan aihettakaan, mutta tämä menee nyt ihan yli kaiken mun käsityskyvyn.
Ja kun niillä onkoko päivän ollut siellä naisseuraa, puhelun taustaäänistä päätellen, joten kait tämä painikaveri on joku niistä naisista...
ap
Halauksia sulle, veemäinen tilanne :/
Mä en vaan jaksa uskoa, että kunnon perheenisä olisi sieltä naista oikeasti hakemassa, ja todennäköisesti häpeää jo leikkipainiaankin huomenna reippaasti. Eiköhän ne kaverit viimeistään saa hepulle järjen päähän.
Sen puoleen tuontyyppistä voi tapahtua kenen tahansa kelpo vaimon seläntakana firman bileissä sun muissa, harva vaan jää kiinni niistä. Joskus sitä tulee innostuttua kännissä, mutta vaimo mielessä kuitenkin.
Monesti olet jo soitellut miehellesi. Jos siis eilen mennyt festareille. Jos meillä jompikumpi jossain viikonlopun, niin ei kyllä soitella kuin ehkä kerran päivässä, jos sitäkään. Itseä ainakin ärsyttää jos olen kavereitteni kanssa jossain reissussa ja mies soittelisi kotoa monta kertaa päivässä. Löysää vähän liekaa, mies vain haluaa vähän irtiottoa arjesta.
eikä kovin lojaalistikaan. Sinuna minä varmaan soittaisin vielä ja kysyisin neuvoa johonkin kotiin tai lapsiin liittyvään asiaan ja kertoisin, miten ikävä minulla on. Muistuttaisinpa olemassaolostani. Varmasti sanoisin, että tuntuu kurjalta kuunnella hänen vehtaamistaan siellä. Itse olen sen verran omistushaluinen, että jotenkin mieheni omaatuntoa pistelisin. Tosin en ymmärtäisi edes, miksi aikuinen lapsiperheen isä menee päiviksi festareille poikaporukassa. Hänen pitäisi olla jo kasvanut yli sen vaiheen. Ensin lapsuus ja nuoruus, sitten hankitaan perhe. Olet tosi kiltti ja ymmärtäväinen puoliso. Toivottavasti miehesi osaa arvostaa sinua! Minkä ikäisiä muuten olette? -2
Mutta kun se mitä se puhu sille muijalle, oli jotain ihan käsittämätöntä. Mulle tuli niistä jutuista mieleen heti että mies yrittää iskeä naista. Tai sitten vaan kuvittelen, mustasukkaisuus kun nosti salamana päätään.
Mutta miten mies ja nainen ajautuvat painiin keskenään humalapäissään??
Mä luulen että siinä on istuttu vierekkäin ja juteltu mukavia ja kun mieli tekee koskettaa niin ruvetaan painimaan...
Mutta... Jos siinä olis ollut jotain seksuaalista niin jotenkin tuntuu että olisko kaveri vain sanonut mulle tosta noin vain että miehesi painii naisen kanssa???? Luulis että sitä salailtais?? Mutta kaverikin oli sen verran tuubassa että ei se varmaan edes tajunnut mitä sanoi ja kenelle...
Minähän en voi tietää mitä on tapahtunut ja mitä tulee tapahtumaan. Inhottaa vaan että nyt stressaan täällä ehkä turhasta ja huomenna ihana jälleennäkeminen vaihtuu keskusteluun tästä helvetin naurettavasta hommasta.
Ylpeys ei antaisi periksi soittaa, mutta toisaalta tekis mieli soittaa että josko se puhelimeen asti pääsis ja muistais että sillä on vaimo, ja pysäyttäis meiningin ennenkuin on liian myöhäistä...
Monesti olet jo soitellut miehellesi. Jos siis eilen mennyt festareille. Jos meillä jompikumpi jossain viikonlopun, niin ei kyllä soitella kuin ehkä kerran päivässä, jos sitäkään. Itseä ainakin ärsyttää jos olen kavereitteni kanssa jossain reissussa ja mies soittelisi kotoa monta kertaa päivässä. Löysää vähän liekaa, mies vain haluaa vähän irtiottoa arjesta.
Tai siis kolme. Aamulla soiteltiin muuten vaan kuulumiset, toisen kerran soitin että kun en meinannut saada lapsille pleikkaria toimimaan ja kolmannen kerran soitin nyt kun meidän suvussa tapahtui jotain joka oli mielestäni kerrottava heti miehelle. Mutta nyt hän ei saanut sitä kuulla.
Mies itse on soittanut varmaan kolmisen kertaa ihan muuten vain...
Itse ainakiin miehenä voin painia tuntemattomien naisten kanssa hyvissä pippaloissa ja pikku sievässä.
Siitä on ainakin omalla kohdallani vielä matkaa pettämiseen sen verran, että ei nyt kannata menettää yöuniaan.
Eilen viimeksi oli kiva tuntematon tytteli polvellani pari tuntia ja tykkäsi "kopeloida" mua siinä kaiken lomassa, kivaa oli, mutta kyllä siitäkin huolimatta olisi ollut todella pitkä matka pettämiseen. Tuo tyttö siis ihan tuntematon ja olen naimisissa, mutta festarimeininkiin kuuluu ottaa rennosti ja nauttia ihmisten seurasta.
Jos olisi jotain salattavaa, niin kyllä olisi känny kiinni tai jotain muuta. Älä nyt provosoidu noista "tätien" kirjoittelusta ap. Miehet osaavat oikeasti pitää hauskaa, ilman että ensimmäisenä ollaan pettämässä.
itselläni siis hyvin samanlainen tilanne juuri eilen, ja mielessä kävi, että ei ollut pettämisen tarve lähelläkään......
T: festarimies
mies on kotiutunut? Kerropa sitten, kuulumisia, kun olette asiasta keskustelleet.