Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

seksin harrastaminen lihavan miehen kanssa

Vierailija
09.07.2015 |

Olemme olleet mieheni kanssa yhdessä 15 vuotta ja mies on lihonut 20 kg näiden vuosien aikana. Suurin osa on tullut viimeisen vuoden aikana ja keskittynyt pääasiassa vatsanseudulle. Tästä johtuen sekstailu alkaa olla jo hankalaa. Lähetyssaarnaaja-asennossa miehen vatsa painaa omaani niin, että minun on hankala olla, takaapäin onnistuu paremmin mutta siinäkin miehen on vaikea päästä kunnolla sisään kun vatsa on edessä. Tästä johtuen en halua enää sekstailla miehen kanssa. En kuitenkaan pysty kertoa miehelle todellista syytä, koska tiedän että hän yrittää kyllä laihduttaa mutta ei vaan koskaan pysty siihen. Haluni ovat muuten ennallaan ja seksin puute harmittaa. Mitä voin tehdä? Muut miehet eivät ole ratkaisu, joku sitä kuitenkin ehdottaa. Onko jollain kokemusta vastaavasta? Mikä asento teillä toimii?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nainen istuu kullin päälle.

Jos sellaisen jostain läskien välistä löytää.

Vierailija
42/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi toimii loistavasti (mies satakilonen, minä vajaa 50) kaikki asennot toimii mut mun ehdoton lemppari et pyllistän sängyn tai sohvan reunalla, mies seisoo lattialla ja työntyy sisään.

Tämä kyllä ollut aina mun lempiasento myös ns. normaalikokoisten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en pystyis sekstailemaan läskin miehen kanssa. Lihava mies on todella ällöttävä, ei kiihottava.

Omani on suloinen. 

Vierailija
44/44 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

100kg on normaalin 185cm miehen normaalipaino