Apple puhelinten hinta laatu suhde
Eihän tuossa ole mitään järkeä... Sellaisesta resusta sen surkean käyttöjärjestelmän kanssa 1000€
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
No osa tykkää siitä käyttiksestä. Mutta ovathan ne muuten ylihintaisia.
Nimenomaan se käyttishän niissä on aivan per...seestä... Olikohan mulla se 14 ja sehän jumitti kokoajan ja huono kamera.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan se käyttishän niissä on aivan per...seestä... Olikohan mulla se 14 ja sehän jumitti kokoajan ja huono kamera.
No ei minulla jumita ollenkaan. Ja noita Applen puhelimia on ollut jo yli 10 vuotta minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei minulla jumita ollenkaan. Ja noita Applen puhelimia on ollut jo yli 10 vuotta minulla.
Mutta se käyttöjärjestelmä on yhtä syvältä kuin oli aikoinaan lumiassa.
Kyllä tuollaisella oikein kirjoitus taidolla onkin varaa arvostella parempaa tieto tekniikkaa. Tuskin osaat sitä edes käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisella oikein kirjoitus taidolla onkin varaa arvostella parempaa tieto tekniikkaa. Tuskin osaat sitä edes käyttää.
No opettele. Minä osasin, mutta oli aika paljon huonompi kuin kiinalaiset
Applella on edelleen paras käyttöliittymä. Miinuksia tulee laitteiden kalleudesta ja yhteensopivuusongelmista muiden valmistajien järjestelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Applella on edelleen paras käyttöliittymä. Miinuksia tulee laitteiden kalleudesta ja yhteensopivuusongelmista muiden valmistajien järjestelmiin.
Sehän siitä juuri tekeekin kaikista huonoimman. Mikään ei sovi yhteen ja mikään ei toimi niinkuin pitäisi. Juuri niinkuin aikoinaan oli Nokian lumiat. Ja lisäksi ovat hitaita.
Itseä alkoi nyppiä Androideissa, että päivityksiä sai sen 2 vuotta ja sitten finito.
Vierailija kirjoitti:
Itseä alkoi nyppiä Androideissa, että päivityksiä sai sen 2 vuotta ja sitten finito.
Eihän se Applen puhelinkaan kestänyt kuin pari vuotta ja sitten se oli niin jumissa että esim galleria ei tahtonut avautua ollenkaan ja akku ei kestänyt kuin puoli päivää... Nyt on ollut sama one plussa jo kohta 5 vuotta ja huomatusti paremmin toimii. Applen käyttöikä on lyhyt
"Mutta se käyttöjärjestelmä on yhtä syvältä kuin oli aikoinaan lumiassa."
Rippuu ihan siitä mitä siltä käyttikseltä haluaa. Minun omaan käyttööni oikein toimiva ja riitävä.
"Eihän se Applen puhelinkaan kestänyt kuin pari vuotta ja sitten se oli niin jumissa että esim galleria ei tahtonut avautua ollenkaan ja akku ei kestänyt kuin puoli päivää... "
Mielenkiintoista kun minulla nimenmaan Applen laitteet ovat toimineet pisimpää hyvin kun niihin tulee ihan jatkuvasti päivityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se Applen puhelinkaan kestänyt kuin pari vuotta ja sitten se oli niin jumissa että esim galleria ei tahtonut avautua ollenkaan ja akku ei kestänyt kuin puoli päivää... Nyt on ollut sama one plussa jo kohta 5 vuotta ja huomatusti paremmin toimii. Applen käyttöikä on lyhyt
Mulla on yli 5 vuotta vanha Iphone ja hyvin toimii, ei jumita juuri koskaan ja päivityksiä tulee edelleen. Seuraavakin puhelin on samanmerkkinen.
Vierailija kirjoitti:
"Eihän se Applen puhelinkaan kestänyt kuin pari vuotta ja sitten se oli niin jumissa että esim galleria ei tahtonut avautua ollenkaan ja akku ei kestänyt kuin puoli päivää... "
Mielenkiintoista kun minulla nimenmaan Applen laitteet ovat toimineet pisimpää hyvin kun niihin tulee ihan jatkuvasti päivityksiä.
Eikait esim one plussaa tarvitse edes päivittää juuri koskaan... En edes muista koska olisin viimeksi päivittänyt ja aina vain toimii... Se jos jokin asia ärsyttää puhelimissa jos täytyy olla kokoajan päivittämässä että pysyy toimivana... Kait näissä on joku automaattinen päivitys jota ei huomaa
"Eikait esim one plussaa tarvitse edes päivittää juuri koskaan... En edes muista koska olisin viimeksi päivittänyt ja aina vain toimii... "
Saa sanoa hyvästit aikankin tietoturvalle jos ei päivitä puhelintaan. Usein päivityksissä paikkaillaan juuri kaikenlaisia havaittuja haavoittuvuuksia.
Vierailija kirjoitti:
"Eikait esim one plussaa tarvitse edes päivittää juuri koskaan... En edes muista koska olisin viimeksi päivittänyt ja aina vain toimii... "
Saa sanoa hyvästit aikankin tietoturvalle jos ei päivitä puhelintaan. Usein päivityksissä paikkaillaan juuri kaikenlaisia havaittuja haavoittuvuuksia.
Eihän puhelimissa taida edes olla samanlaisia tietoturva juttuja kuin on esim vaikka tietokoneessa. Esim erillisiä ohjelmia saatavilla siihen tarkoitukseen... Hyvin ainakin toimii ja on 20 vuonna ostettu one plussa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tähän 5 vuotta vanhaan one plussaan oli tuolla uusi päivitys. Juuri päivitin ja hyvin toimii... Vähän muuttui erinäköiseksi.