Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ensikertalaista, voiko nämä olla supistuksia???

Vierailija
25.07.2009 |

Olen viikolla 38+6, ja nyt on parin tunnin ajan tullu todella kipeitä kramppeja mahaan, ensimmäinen tuon pari tuntia sitten, ja siitä eteenpäin tihentyneet niin et nyt on väliä joku 5-10 min. Ongelma on siinä, ettei nämä muistuta ollenkaan harkkasuppareita mitä mulla on ollut jo viikkoja, vaan tuntuu siltä kuin olisi hirveä paskatauti! olen juossu jo kymmenen kertaa vessaan ilman että sieltä mitään tulis, mutta nuo "krampit" tosiaan tuntuu ihan siltä et kohta tulis housuun, ja sattuu hirveesti... Eihän supistuksien kuuluis tältä tuntua??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kuulostaisi olevan!

Vierailija
2/3 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein synnytyksen lähestyminen aiheuttaa myös ripulia, tai muutoin kakkaamisen tarvetta tai tunnetta. Supistukset voivat tuntua eri tavoin, itselläni vain selkäkipuina, kaikkien kolmen lapsen kohdalla. Kyllähän sulla viikot jo siinä vaiheessa, että hyvin vois jo tulla, toisaalta voi mennä vielä kolme viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

edeltävänä päivänä varmaan 12 kertaa vessassa isolla hädällä. Aina kyllä tuli jotain. Luulin että oli "jännityskakkaa", koska sinä päivänä oli muutakin jännitettävää.

Mä luulen, että voisivat olla oikeita supistuksia, varsinkin jos on erituntuisia kuin harjoitussupparit. Kipu kyllä yleensä kovenee supistusten edetessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi