Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myin Huutiksessa

Vierailija
25.07.2009 |

ihan tavallisia (lindex, H&M, marimekko, Bogi, seppälä ym.) perusvaatteita & kenkiä, pukuja, kahdelta tytöltä jääneitä.

Lapset ovat nyt 3 ja 7. Säästin isommalta vauvavaatteet ja leikki-iästä lähinnä pyjamat ja juhlavaatteista osan (ovat niin erikkoisia, kuopus tosi pieni & sirpakka -2 käyrillä ja -20 % painon ja pituuden suhde, ja eikoinen normaali 0-linjalainen).

Tuon isomman vaatteet oon myynyt jo melkein pois, nyt myin 6 v vaatteet ja pienemmän vaatteet 86 kokoon oon myös myynyt aiemmin.

Nyt on huudot yhteensä jo yli 170 e ja vaatteissa on vielä viikko huutoaikaa (14 vrk). Eikä siinä ollut vielä talvivaatteet, syys/välikausivaatteet myin nyt.

Eli todellakin kannattaa! Vaikka ei oo merkkivaatteita. Siistejä ovat kyllä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdessa viikossa tuli voittoa melkeen 400e.Mukana oli ihan perusvaatetta (sisä- ja ulko)

Eli voinen sanoa et kannataa =)

Vierailija
2/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kiva kuulla! Tuo on jo hieno summa. Itsekin olen ensimmäiselle tulokkaalleni ostanut aika reippaanlaisesti vaatteita (ostan paljon alesta ja hyväkuntoista vaatetta kirpparilta). Kun vaatteita on paljon, ne eivät kulu ja nukkaannu niin helposti käyttökelvottomaksi. Ja toiveissa on, että saan itsekin sitten myytyä vaatteita eteenpäin.

Mihinkään kalliisin merkkivaatteisiin en ole (ainakaan vielä) hurahtanut, vaan ostan ihan perusmerkkejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei edes vielä oo mitään huippuvaatteita joista saa yksinään jo useita kymppejä (siis jotain reimatecciä). On muutama remu & lassien haalari tai takki-housu-asu ollut paketeissa mukana. Pieneksi jääneet reimatecit kuvaan ensi viikolla myyntiin, joten summa vielä karttuu!

Kengät meni yllättävän hyvin kaupaksi.

Vaatteita jää vielä myyntiin, talvivaatteita, yksittäisiä juhlamekkoja, jouluiset vaatteet, kesävaatteet myyn ensi keväänä pois.

Vierailija
4/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti se, miten on jaksanut valokuvata vaatteet, niin että ostajat saa käsityksen... itse en viitsi huutaa jos ei oo kunnon kuvat.

mutta kiva ylimääräinen tili kyllä :)

5/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jaksaisin näppäillä huutikseen kamaa.

Tuossa olisi Ikea-kassillinen kukkuroillaan odottamassa huutista.

Jos saisin vaikka vielä tänään aikaiseksi kun mies lähtee keikalle ja poika käy nukkumaan...

Vierailija
6/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta pontta saaneena olen tunti tolkulla siivonnut vaatehuonetta ja laittanut omia vaatteita, kenkiä ja asusteita poistoon. Mitä mieltä olette, myynkö kirpparilla vai menisikö aikuisen normaalikokoisen ihmisen vaatteet hyvin Huutiksessa kaupaksi? Kannattaako aikuisen vaatteet myydä pakettina vai yksittäin?

No, taitaa olla helpompi roudata koko läjä kirpparille. kamala homma edessä, kun pesen ja silitän suurimman osan vaatteista...Osassa tosin vielä kaupan laputkin kiinni...

Vierailija
7/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitithan verottajalle? Nimittäin voiton tekeminen on eri juttu kuin vanhojen vaatteiden myyminen.

Vierailija
8/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ikinä ostaisi käytettyjä kenkiä, en itselleni enkä lapsille. Jotenkin ne on niin henkilökohtaiset, melkeen kun alusvaatteet :) .

Vierailija
9/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kateellinen :-D

Ilmoitithan verottajalle? Nimittäin voiton tekeminen on eri juttu kuin vanhojen vaatteiden myyminen.

Vierailija
10/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppis/huutonet myyntiä ei tarvitse verottajalle ilmoittaa, jos ei ole ammattimaista vaan myy omia vanhoja vaatteitaan (ei siis uusia tai toimi torkarina)

Ja vaikka trokari olisikin, niin 2000€/vuosi on muistaakseni se raja mitä voi tienata ilman ilmotusta (esim. voi vaikka käsitöitään myydä toreilla ymv. ilman että veroa pitää tekeleistä maksaa, ja alvin raja taisi olla 8500€ ?)

Vierailija
11/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan jaksa, en taida osatakaan.

Toisaalta lapseni käyttävät vaattensa aina roskiskuntoon, joten mitään myytävää tuskin olisikaan.

Mikä mussa on vikana, noin yleisemmälläkin tasolla? En ole ajassa kiinni selvästikään.

Vierailija
12/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin ap

että jaksaisin näppäillä huutikseen kamaa.

Tuossa olisi Ikea-kassillinen kukkuroillaan odottamassa huutista.

Jos saisin vaikka vielä tänään aikaiseksi kun mies lähtee keikalle ja poika käy nukkumaan...

Vierailija
13/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatetts koskaan huutiksessa myynyt tai ostanutkaan... tutki sieltä aikuisten osastolta, onko huutoja.

Tavalliselta kirppikselta kyllä oon ostanut. Aikuisten vaatteissa on se, että niitä pitää sovittaa, kun vartalot voi olla niin eri mallisia normaaleillakin.

Tästä ketjusta pontta saaneena olen tunti tolkulla siivonnut vaatehuonetta ja laittanut omia vaatteita, kenkiä ja asusteita poistoon. Mitä mieltä olette, myynkö kirpparilla vai menisikö aikuisen normaalikokoisen ihmisen vaatteet hyvin Huutiksessa kaupaksi? Kannattaako aikuisen vaatteet myydä pakettina vai yksittäin?

No, taitaa olla helpompi roudata koko läjä kirpparille. kamala homma edessä, kun pesen ja silitän suurimman osan vaatteista...Osassa tosin vielä kaupan laputkin kiinni...

Vierailija
14/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on uusia niin voi hyvin mennäkin.

Vierailija
15/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli lasten kesä-syys-ja talvikenkiä, kaikkia paitsi kumppareita.

Oli hyvät merkit (superfitit, vikingit, tepsut, eccot, kangaroosit) ja ne menevät kyllä hyvin, mitä seurasin muitakin myynnissä olevia.

Meillä on tytöillä ollut aina paljon kenkiä, 2 talvikengät (goret ja nahkaa), lenkkarit, nahkaiset kävelykengät, sandaalit, juhlakengät joka koossa, talvi- ja kesäkumpparit jne,. joten mikään kenkä ei kulu kauheaksi.

Mä en itsekään oo ostanut käytettynä kuin juhlakenkiä ja joskus kumpparit.

Mutta muut kyllä ostaa hyväkuntoisia 50-60 euron kenkiä vitosella.

ap

Mä en ikinä ostaisi käytettyjä kenkiä, en itselleni enkä lapsille. Jotenkin ne on niin henkilökohtaiset, melkeen kun alusvaatteet :) .

Vierailija
16/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

et menis kaupaksi?

ei oikeen 80euron kenkiä vihtis ihan vitosellakaan myydä...

Vierailija
17/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin kans suositella myymistä. Keväällä myytiin 1000 eurolla kahden pojan vanhoja vaatteita ja kenkiä. Hyvin meni kaupaksi, tosin meillä onkin hirmu hyväkuntoisia yhdellä käytössä olleita suurin osa. Kengät esim olen hinnoitellut 5-10-15-20 euroa riippuen merkistä, onko gore jne ja hyvin ovat menneet kaupaksi. Tietyt ostajat tuntuvat aina palaavan "rikospaikallekin", liekö sattumaa, että etsivät aina sen kokoluokan vaatteita vai liekö kyse siitä, että heillä on vahdit meidän tunnukselle.

Vierailija
18/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

richterin ja tepsun kengät.kummillaki hintaa 15-25e ja ei mee kaupaksi...eikä oo mitään vanhoja ja kulahtaneita

Vierailija
19/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin päälle 60 talvikenkiä (esim. tepsut, vikingit), 10 e lähtöhinta, menivät 11-12 e.

joillekin käytetyimmile goreille laitoin 5-6 e, huudettiin 6-7 e.

Nämä meni yhdellä huudolla ja hintaa tuli

ovh 45-50 e sandaaleille 5-8 e,

ovh 30-35 e sandaaleille 4-5 e,

ovh 50 lenkkarit 5-6 e.

ap

et menis kaupaksi?

ei oikeen 80euron kenkiä vihtis ihan vitosellakaan myydä...

Vierailija
20/22 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli myynnissä tosi hyviä kenkiä, yhdellä olleita, ja monet kengät käytössä, aina sään mukaiset. Joten ei oo kuluneet tolkuttomasti.

Yksissäkään ei oo ei kärjet paskoina, kantakapit ovat hyvät, ei ole linttaan astuneita ym. Ja silti laitan ovh päälle 60 e- 70e lähtöhinnaksi kunnosta riippuen 5-10 e. Myös tepsuille, vikingeille ym.

ap

richterin ja tepsun kengät.kummillaki hintaa 15-25e ja ei mee kaupaksi...eikä oo mitään vanhoja ja kulahtaneita