Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako tuntia kuntoilet päivässä?

Vierailija
25.07.2009 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen ja juoksen kuopuksen nukkuessa päiväunet vaunuissa.

Vierailija
2/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

max 0,2h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta 1-4 h päivittäin.

Vierailija
4/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5x vkossa tunnin jumppa.

Vierailija
5/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä onko lapsillanne harrastuksia, joihin täytyy kuskata? Tiedän että asia on pitkälti motivaatio- ja järjestelykysymys, mutta silti omassa elämässä kuntoiluun ajan raivaaminen on tuskallista edes 3krt viikossa.... Mies tekee pitkää päivää töissä ja lapset on alle 10-vuotiaita ja itsellä vaativa työ ( työt jatkuu illalla kotona); tuntuu ettei millään repeä lenkille kun pyykit on laittamatta, talo imuroimatta ja on juossut "kieli vyön alla" edelliset 10 tuntia ensin palaverista toiseen, sitten hakemaan lasta hoidosta, laittamaan ruokaa ja puhunut konffaria siinä sivussa ja nukkumaankin pitäisi ehtiä...

Vierailija
6/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla pari harrastusta joihin kuskaan, isot kulkevat itsenäisesti. Siivoan vain viikonloppuna. Pyykit hoituu siinä sivussa jne. Oma kunto ja jaksaminen on mulle kotitöitä tärkeämpi, samoin miehelle. Ja kun toinen harrastaa toinen voi olla lasten kanssa, tehdä ruuan jne.

Siis käyn liikkumassa 7x viikossa, 45 min-1,5 tuntia, joskus viikonloppuisin pidempään.

Entä onko lapsillanne harrastuksia, joihin täytyy kuskata? Tiedän että asia on pitkälti motivaatio- ja järjestelykysymys, mutta silti omassa elämässä kuntoiluun ajan raivaaminen on tuskallista edes 3krt viikossa.... Mies tekee pitkää päivää töissä ja lapset on alle 10-vuotiaita ja itsellä vaativa työ ( työt jatkuu illalla kotona); tuntuu ettei millään repeä lenkille kun pyykit on laittamatta, talo imuroimatta ja on juossut "kieli vyön alla" edelliset 10 tuntia ensin palaverista toiseen, sitten hakemaan lasta hoidosta, laittamaan ruokaa ja puhunut konffaria siinä sivussa ja nukkumaankin pitäisi ehtiä...

Vierailija
7/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koiraa lenkitän yht 2h päivässä

Vierailija
8/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihan oma valinta miten asiat priorisoi.

Vierailija
9/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työ ei kyllä ole kovin vaativa, mutta alkaa aikaisin, herään klo:5:30. Mies on yrittäjä eli hoidan arkea pitkälti yksin. Kaksi lasta joilla harratustuksia paljon. Molemmilla 2-4 kertaa viikossa ja niihin on vietävä. Lisäksi siivous, ruoanlaitto, pyykit yms. Eli tuntuu ettei kyllä jää aikaa itsellä kuntoiluun. Kerran viikossa käyn jumpassa ja viikonloppuna lenkillä. Yhdeksän jälkeen kun lapset nukkuu olen itse jo niin poikki etten jaksa kuntoilla.....

Vierailija
10/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kunto ja jaksaminen on mulle kotitöitä tärkeämpi, samoin miehelle. Ja kun toinen harrastaa toinen voi olla lasten kanssa, tehdä ruuan jne. Siis käyn liikkumassa 7x viikossa, 45 min-1,5 tuntia, joskus viikonloppuisin pidempään.

Vierailija
11/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan työmatkat (6km suuntaansa) pyörällä 4-5kertaa viikossa eli siitä tulee jo 40min per työpäivä + 2-3kertaa viikossa vähintään 1h salitreeni/jumppa.

Lapset 1,5v, 5v ja 7v ja osa-aikatöissä

Vierailija
12/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokasta on ja vie aikaa tasan sen puoli tuntia! Usein käydään myös kävelyllä koko perhe.

Vierailija
13/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkeilen koiran kanssa

Vierailija
14/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kunto nousee levossa. Liikun rytmiin, että 2 kovempaa viikkoa ja sitten lepoviikko.

Jos joka päivä kuntoilee, kunto ei kohoa vaan kuluttaa.

Vierailija
15/16 |
25.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liikun lähes taukoamatta 4-6 tuntia päivässä. lähinnä kävellen, mutta kuopuksen (3kk) päiväuniaikoina touhuan esikoisen (4v) kanssa - jumppaan, pelaan palloa, keinun jne. joinakin päivinä olen pitänyt askelmittaria mukana, jonka mukaan askeleita tulee n. 11 000 päivässä - yleensä mittari näyttää kyllä enemmän, mutta sehän saattaa esim. ylimääräisiä tärähdyksiä joskus laskea askeliksi, mut eiköhän se tuossa nurkilla se totuus pyöri. sadepäivinä tosin tulee vähemmän liikuttua, kun sisällä ei ole tonttia ihan niin paljon kuin tuolla ulkona :)

Vierailija
16/16 |
26.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä olen niin laiska ja saamaton; mistä te kaivatte tuon energian liikkua 1,5h/päivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi